خانه / دعا / خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها

خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره یس یکی از سوره های قرآنی با خواص و فضیلت زیاد می باشد . خواندن سوره پیش از خواب موجب در امان ماندن از بلاها و خطرات می شود .

خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها
خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها

خواص خواندن سوره یس قبل از خواب برای حفظ از شر شياطين و بلاها,سوره یس قبل از خواب,خواندن سوره یاسین قبل خواب,خواص و فضیلت خواندن سوره یس,سوره یس برای حفظ از بلاها,سوره یس برای دفع شر شیطان,دفع خطرات و بلاها با سوره یس

از حضرت صادق عليه السلام منقول است كه هر كه سوره يس پيش از خواب بخواند، حق تعالى هزار ملك باو موكل گرداند كه وی را از شر شياطين و هر بلائى حفظ كند.

از حضرت امام محمد باقر عليه السلام منقول است كه هر كه سوره اِذا وَقَعَتِ الْواقِعَهْ هر شب پيش از خواب بخواند، در قيامت روى او مانند ماه شب چهارده باشد.

در حديث ديگر فرمود كه هر كه سوره هائى كه در اَوّلشان سَبَّحَ لِلّهِ وَیُسَّبِحُ لِلّهِ است ؛ پيش از خواب بخواند، نميرد تا بخدمت حضرت صاحب الامر عجل اللّه فرجه برسد و اگر بميرد، در همسايگى حضرت رسول صلّى اللّه عليه وآله وسلّم جا دهند او را.

یس، و نام های دیگرش «عزیزه؛ معمّه(شامل شونده)، مدافعه قاضیه(دفع کننده برآورده) سی و ششمین سوره قرآن است که مکی و دارای 83 آیه است.

از رسول گرامی اسلام روایت شده قرائت کننده این سوره نزد خداوند شریف خوانده می شود و این سوره برای قاری خود شفاعت می کند.

در روایتی دیگر از ایشان آمده: سوره «یس» در تورات «معمّه: شامل شونده» نام دارد چون خیر دنیا و آخرت را شامل حال قرائت کننده خود می کند و بلاهای دنیا و سختی های آخرت را از او دور می کند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *