خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز چهارشنبه 3 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 2 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ماه 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : شك و تردیدها را باید از خود دور كنی. برای رسیدن به كسی كه دوستش داری باید تلاش كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای كسب یك موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و كوشش كرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به كوشش بیشتر متوسل شوی.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( چهارشنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تمركز در هركار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط كار یا در امر تحصیل با تمركز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین كن.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : یك مكالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌كند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته كه تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی كرده. احساس می‌كنی كه فقط تو بودی كه توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی كه اینطور نیست و باید مراقب باشی كه با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری كن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب كنند. روزهای خوبی در پیش داری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وقتی مشكلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سكوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فكر راه‌حلی برای رهایی از این مشكل باشی.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به كسی كه دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اكنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : از این سكوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود كوشش كنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و كوشش رسیده است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در برخورد با مشكلات كاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتكار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشكلی نیست كه غیرقابل حل باشد.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : وقت كشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا كرده‌ای، دیگر نباید دست دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد كنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : كسی در اطراف تو هست كه از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌كند.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( چهارشنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : در این شرایط خاص باید با عقل و فكر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان كاری از پیش برد. برای رسیدن به كسی باید با فكر و تدبیر رفتار كرد نه با حرفهای دهان پر كن!!!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور كرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یك توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است كه آرامش برقرار خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد كه انتظارش را نداشتی. با كار و كوشش می‌توان بر موانع و مشكلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : حالا كه همه چیز روبه‌راهه یك كم استراحت می‌چسبه. كارها رو به دیگران واگذار كن و چند روز برو مسافرت و استراحت كن تا با روحیه مضاعف دوباره كار را شروع كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بیشتر دغدغه كار و درآمد خودت را داری و تقریبا اكثر وقت‌های خود را صرف آن می‌كنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست كه باید به آنها توجه كرد و برایشان وقت گذاشت.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : چراغ یك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ممكن است تغییرات هوا كمی تو را دچار مشكل كند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنكه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف كنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : منتظر اتفاقات زیادی هستی كه ممكن است هیچ كدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این كار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی كرده و براساس آن حركت كنی. این راه مطمئن‌تر است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خودت را برای شنیدن یك خبر مسرت‌بخش آماده كن. با یك دوست قدیمی كه مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌كنی. باید از كسی دلجویی كنی تا روز خوبی داشته باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با یك برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی كه از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را كنترل كنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید به طور جدی فكر كنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط كاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد كه وقت تو را آزاد كند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( چهار شنبه 3 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب كافی به یك اندازه نیازمندی. از كارها یا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند دوری كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتكارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است كه برای آنهم خودت باید دست به كار شوی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *