خانه / دعا / دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت – تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه

دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت – تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت – تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل مجرب و توصیه شده از آیت الله بهجت برای افزایش هوش و تقویت حافظه . تعقیبات بسیار مجرب و تضمینی پس از نماز برای زیاد شدن هوش و حافظه و تقویت آن . این دستورالعمل بسیار معتبر و مجرب برای تقویت حافظه و قدرت یادگیری و حفظ کردن می باشد …

دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت - تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه
دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت – تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه

دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت – تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه,دعای افزایش حافظه مجرب,دعای آیت الله بهجت برای تقویت حافظه,تعقیبات سریع الاجابه برای تقویت حافظه,تعقیبات مشترکه بعد نماز برای تقویت حافظه,تعقیبات سریع الاجابه افزایش حافظه,توصیه آیت الله بهجت برای تقویت حافظه,ذکر و دعای مجرب افزایش هوش و حافظه

توصیه‌ی آیت‌الله بهجت به‌ خواندن تعقیبات مشترکه برای تقویت حافظه

از پيامبر اكرم صلی‌الله‌علیه‌وآله روايت شده كه به اميرالمؤمنين علیه‌السلام فرمود:

هر گاه خواستى هر چه را كه مى‏‌شنوى و مى‏‌خوانى حفظ كنى، اين دعا را در تعقيب تمام نمازها بخوان:

سُبْحَانَ‏ مَنْ‏ لَا يَعْتَدِي‏ عَلَى‏ أَهْلِ‏ مَمْلَكَتِهِ‏، سُبْحَانَ‏ مَنْ‏ لَا يَأْخُذُ أَهْلَ الْأَرْضِ بِأَلْوَانِ الْعَذَابِ، سُبْحَانَ الرَّءُوفِ الرَّحِيمِ، اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِي قَلْبِي نُورًا وَ بَصَرًا وَ فَهْمًا وَ عِلْمًا، إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ‏.

منزه است پادشاهى که بر زیردستانش ستم نمی‌کند. منزه است خدایى که اهل زمین را به عذاب‌هاى رنگارنگ گرفتار نمی‌کند. منزه است آن خداى بنده‌نواز مهربان. خدایا قرار ده در دلم نور و بینایى و فهم و دانش، مسلماً تو بر هر چیز توانایى.

آیت‌الله بهجت قدس‌سره توجه ویژه‌ای به این دعا داشتند و به کسانی که برای افزایش حافظه از ایشان درخواست دعا و ذکر داشتند این دعا را پس از هر نماز توصیه می‌کردند.

بهجت‌الدعاء، ص١٠٢

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *