خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز چهارشنبه 10 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 10 مهر ماه 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : خبرها یا اتفاقاتی كه منتظرش بودی، ممكن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نكن و افكار مبهم و پیچیده را از خود دور كن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری كه تقریبا از تو بعید است. سعی كن همچنان عقل و منطقت در كنار احساساتت كار كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌كند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شكست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : بر فرصت‌هایی كه از دست رفته است نمی‌توان اشك ریخت، چون این كار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تكرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید سعی كنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد كنی. با كسانی كه به تو استرس و اضطراب منتقل می‌كنند، تا چند روز قطع رابطه كن و سعی كن وقتت را با كسانی بگذرانی كه به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اسراف در هر كاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر كاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : احساس می‌كنی كه از نظر عاطفی شكست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید كه چطور نغمه‌سرایی می‌كند!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه كوتاهی كرده بودی، اما اینك یك فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحكم ساخت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشكی ماهر مراجعه كرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است كه باید آنها را درمان كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده كرده است. به هرحال فراموش نكن كه

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو كدورتها را فراموش كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك بحران مالی ساده می‌رسد كه به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف كرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشكل مالی برخورد می‌كنی. باید در برخورد با اینگونه مشكلات آنها را تحقیر كرد. باید طوری وانمود كنی كه از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری كامل به فكر راه‌حل باش و خودت را دست كم نگیر.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( چهارشنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیكش نشوی و او را به حال خودش رها كنی. در این مدت می‌توانی دعا كنی كه او دوباره سر عقل بیاید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. كسی كه با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌كند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح كنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد كرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده كنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید كه آنها از خودشان بگویند. این كار شما را آرام خواهد كرد. سعی كنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به عادت های خصوصی خود توجه كنید. شما می دانید كه به چه كارهایی عادت دارید كه به زیان شما می باشد. آنها را فراموش كنید. حداقل سعی كنید كه …

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به هیچ كس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید كرد. اگر كسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی كنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : كسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌كند. چون برخوردهای اخیر تو كاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینكه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی كرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد كه پسندیده خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : پیاده‌روی و كوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این یك برنامه تازه و جدید است كه اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده كرد تا موفق شد.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : نگرانی‌ها را از خودت دور كن. به خود و اطرافیانت اعتماد كن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌كنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به كارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهادی مطرح میشه كه می‌تونی قبول كنی. از دست زدن به كارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : از فرصت‌ها استفاده كن و برای چیزی كه در آرزویش هستی تلاش كن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض كند و تو را شاداب كند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان كن. همین كار یعنی یك تحول در نوع زندگی كردن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشكل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش كن یا كتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع اقتصادی تو كمی تكان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی كرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( چهار شنبه 10 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : كسی در خانه دلت را می‌زند كه آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس كرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد كه باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : سعی كن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم كنی تا دچار كمبود مواد معدنی نشوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر فكر می‌كنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب كنی كه برای تو سودآور باشد. معجزه كار پیامبران است نه كار من و تو.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *