خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز سه شنبه 30 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 30 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

فال روزانه فروردین ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : به دلیل عدم شناخت و آگاهی كامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار كنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌كند. باید سعی كنی او را بهتر بشناسی و كمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و كسل می‌كنند. برای اینكه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت كنی سعی كن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ كنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : كوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شكست نیست. ممكن است این كوتاه آمدن در اثر یك تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با حركت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن كار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یكنواخت و كسل‌كننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی كنی تا دو نفری با یك گفتگوی جدی و صریح مشكلات را حل و فصل كنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشتركی رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید با رفتن به یك مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. كمی به خودتان برسید و تفریح كنید. مطمئنا به كسی برنمی‌خورد!!!!

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برنامه‌هایی را كه برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه كرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها كمك كنند.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : مدتی است كه حیران و سرگردان مانده‌ای. كسی كه بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی كن از بین این دو یكی را انتخاب كرده و هر چه زودتر تكلیف خود را روشن كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یك دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم كننده است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌كنم كمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حركت كن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نكن!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوستی به تو كمك می‌كند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه كنی. مهم این است كه در حال حاضر او با كمك به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : قبل از قبول كردن یك پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق كرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله كردن در هر كاری پشیمانی به بار می‌آورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده كن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بررسی كنی كه چه كاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن كار تخصص پیدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها اوضاع و احوالت كاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال كننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر پوست حساسی داری با كرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریك كننده و حساسیت‌زا را به شدت كاهش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : راه درستی را انتخاب نكرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فكر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك مسافرت دور یا نزدیك می‌تواند روحیه تو را عوض كند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر نیست به جای خوردن روزی یك مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و كمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با كار و كوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : موقعیتی پیش می‌آید كه تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی كنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعد از یك دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی كه این طوفان فرونشست می‌توان با ابتكار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض كنی چون دوست تو تكیه‌گاه توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تو این استعداد را داری كه احساسات خودت را متوازن كنی و زمانی كه به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب كافی برای تو ضروری است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج كه هیچ كدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج كنی تا با مشكلی روبرو نشوی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر كار اول تكلیفت را با خودت روشن كن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شانس خبری خوشحال كننده به تو می‌دهد كه كاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شكل استفاده كرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك سفر برایت پیش می‌آید كه برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یك برنامه تجاری مشاركت می‌كنی، شانس با توست و منتظر سودی كه عایدت می‌شود باش.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل كرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یك گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشكلات و سوء تفاهم‌ها را حل كنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور كلی روزهای شلوغ و تا حدی كلافه كننده در پیش داری. یك ناراحتی جسمی كه مدتی تو و یا یكی از نزدیكانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همه چیز برای بدست آورد یك سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد كه چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌كنی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( سه شنبه 30 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : كمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی كه با تو صحبت می‌كند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی كن با جملاتی به او نشان دهی كه مثلا توجه كافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط كار یا خانه را آرام و خوشایند كنی. در این صورت در زمان كار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این خیلی خوب است كه تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی كمك می‌كنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی كسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *