خانه / دعا / دعا برای اینکه شوهرت به حرفت باشه و دعای حرف شنوی شوهر

دعا برای اینکه شوهرت به حرفت باشه و دعای حرف شنوی شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای اینکه شوهرت به حرفت باشه و دعای حرف شنوی شوهر را قرار دادیم . طلسم و دعای قوی و مجرب برای حرف شنوی شوهر از همسر و فرمانبرداری شوهر از همسر و گوش دادن شوهر به حرف های همسر و خوب شدن اخلاق شوهر و علاقه و مهر و محبت و عشق شدید شوهر به همسر …

دعای حرف شنوی شوهر نی نی سایت,دعای حرف شنوی شوهر از راه دور,دعای حرف شنوی شوهر سوزاندنی,دعا برای حرف شنوی شوهر از راه دور

دعا برای اینکه شوهرت به حرفت باشه و دعای حرف شنوی شوهر

دعای خوش اخلاق شدن شوهر,دعای خوش شدن اخلاق و رفتار شوهر,دعای افزایش عشق و علاقه شوهر,دعای تسخیر و مطیع کردن شوهر,طلسم برای حرف شنوی شوهر از همسر

دعا برای اینکه شوهرت به حرفت باشه و دعای حرف شنوی شوهر

دعای مجرب برای حرف شنوی همسر

هر روز بعد از هر وعده نماز این سه آیه شریفه از قرآن کریم را قرائت کنید با این نیت که در اصلاح اخلاق همسرتان تأثیر بگذارد. اخلاق خوب راهی برای صحبت کردن و متقاعد کردن دیگران است.

«وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ به شیء مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْص مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصّابِرینَ الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ» بقره ۱۵۵-۱۵۷

ترجمه:

«قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی و کاهش در مال‌ها وجان‌ها و میوه‌ها آزمایش می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت کنندگان!
آن‌ها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند: «ما از آن خدائیم؛ و به سوی او باز می‌گردیم»!
این‌ها، همان‌ها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آن‌ها هدایت یافتگان هستند!»

دعای مجرب برای تسخیر قلب شوهر

برای تسخیر قلب همسر و جلب محبت او این آیات قرآنی که در ادامه می‌خوانید را به صورت مداوم قرائت کنید.

محبت همیشه به همراه خود سازش و حرف شنوی می‌آورد.

زمانی که حرف شنوی از روی علاقه و محبت باشد دوام و خلوص آن بیشتر و با کیفیت‌تر است.

«یا أَیهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَکمْ بُرْهَانٌ مِنْ رَبِّکمْ وَأَنْزَلْنَا إِلَیکمْ نُورًا مُبِینًا فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَیدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَةٍ مِنْهُ وَفَضْلٍ وَیهْدِیهِمْ إِلَیهِ صِرَاطًا مُسْتَقِیمًا» نساء ۱۷۴-۱۷۵

ترجمه:‌

ای مردم، برای هدایت شما از جانب خدا برهانی (محکم) آمد، و نوری تابان به شما فرستادیم. پس آنان که به خدا گرویدند و به او متوسل شدند به زودی آن‌ها را به جایگاه رحمت و فضل خود درآورده و به راهی راست به سوی خود رهبری کند.

دعای به دست آوردن قلب شوهر :

این دعا را به نیت نزدیک شدن به همسر و به دست آوردن قلب او بخوانید و از خداوند بخواهید قابلیت حرف شنوی از دیگران را به او عطا کند.

«يَا رَبَّ الْبَيْتِ الْحَرَامِ يَا رَبَّ الشَّهْرِ الْحَرَامِ يَا رَبَّ الْبَلَدِ الْحَرَامِ يَا رَبَّ الرُّكْنِ وَ الْمَقَامِ يَا رَبَّ الْمَشْعَرِ الْحَرَامِ يَا رَبَّ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ يَا رَبَّ الْحِلِّ وَ الْحَرَامِ يَا رَبَّ النُّورِ وَ الظَّلامِ يَا رَبَّ التَّحِيَّةِ وَ السَّلامِ يَا رَبَّ الْقُدْرَةِ فِي الْأَنَامِ»

ختم مجرب برای افزایش مهر و محبت شوهر :

از خداوند بخواهید در رابطه زناشویی‌تان محبت و علاقه افزایش پیدا کند و با همین نیت آیه شماره ۲۶ سوره آل عمران را ۹۵ مرتبه بخوانید.

هیچ دعایی به اندازه ادعیه قرآنی مؤثر نیستند پس بهتر است هنگام قرائت این آیه‌ها نیت‌های پاک و خیرخواهانه‌ای داشته باشید.

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ به یدک الْخَیرُ إِنَّکَ عَلی کُلِّ شَی‌ءٍ قَدیرٌ»

ترجمه:

«بگو: «بارالها! مالک حکومت‌ها تویی به هر کس بخواهی حکومت می‌بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می‌گیری، هر کس را بخواهی عزت می‌دهی و هر که را بخواهی خوار می‌کنی. تمام خوبی‌ها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

منبع : ستاره

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *