خانه / دعا / طلسم قوی مطیع شدن شوهر و اطاعت شوهر از زن و نرم شدن دل شوهر

طلسم قوی مطیع شدن شوهر و اطاعت شوهر از زن و نرم شدن دل شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم قوی مطیع شدن شوهر و اطاعت شوهر از زن و نرم شدن دل شوهر را قرار دادیم . طلسم زیر از طلسمات قوی و مجرب برای تسخیر و مطیع کردن شوهر لجباز و رام کردن و نرم کردن دل شوهر سخت دل و افزایش مهر و محبت شوهر به زن و اطاعت و فرمانبرداری شوهر از زن می باشد که البته باید در راه درست استفاده شود …

طلسم شوهر نی نی سایت,طلسم شوهر بداخلاق,طلسم شوهر خسیس,طلسم شوهر با فلفل سیاه,طلسم شوهرم عاشقم بشه,طلسم شوهر به زن,طلسم شوهر برای بازگرداندن زنش

طلسم قوی مطیع شدن شوهر و اطاعت شوهر از زن و نرم شدن دل شوهر

طلسم رام کردن شوهر,طلسم افزایش محبت شوهر به زن,طلسم تسخیر قلب شوهر,طلسم زیاد شدن محبت شوهر به همسر,طلسم اطاعت پذیری شوهر از زن,ذکر و دعای مطیع کردن شوهر,اذکار و ادعیه تسخیر و مطیع شدن شوهر

طلسم قوی مطیع شدن شوهر و اطاعت شوهر از زن و نرم شدن دل شوهر

طلسم قوی برای مطیع کردن شوهر

برای مطیع کردن و رام کردن شوهر می توانید از طلسمی که در زیر آمده است استفاده کنید.

برای این امر بایستی طلسم زیر را روی کاغذی نوشته و در جایی از خانه بگذارید.

« اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا »

طلسم قوی برای مطیع کردن افراد

برای اینکه بتوانید هر شخصی را که می خواهید مطیع خود کنید باید طلسمی که در زیر آمده است را قبل از ملاقات با فرد مورد نظر بخوانید.

« و مِنَ الأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْشًا کُلُواْ مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ »

طلسم قوی برای رام کردن شوهر

برای اینکه بتوانید شوهرتان را به سمتی که خود می خواهید هدایت کنید می توانید از طلسم زیر استفاده کنید. طلسمی که در زیر آمده است را 7 مرتبه هنگام طبخ غذا بخوانید و به خوراکی فوت کنید سپس خوراکی را به شوهرتان بدهید.

« رَبِّ قَدْ آتَیْتَنِی مِنَ الْمُلْکِ وَعَلَّمْتَنِی مِنْ تَأْوِیلِ الْأَحَادِیثِ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَنْتَ وَلِیِّی فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ تَوَفَّنِی مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ »

طلسم قوی برای بستن زبان شوهر

برای بستن زبان شوهر سفارش شده که آیه ای از سوره یس که در زیر آمده است را 1000 مرتبه بخوانید.

طلسم زیر در مواردی که خواسته ای دارید و می خواهید همسرتان مخالفت نکند بسیار کارآمد است.

« اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون »

طلسم وابسته کردن شوهر :

برای طلسم و وابسته کردن معشوقتان به خود می توانید طلسمی که در زیر آمده است را استفاده کنید.

برای این امر باید طلسم شوهر را در چهار گوشه ی برگه ای سفید نوشته و این برگه را همیشه نزد خود نگه دارید.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ »

طلسم قوی برای جلب محبت شوهر

برای اینکه بتوانید محبت شوهر خود را جلب کنید و او را به سمت خود وابسته کنید باید طلسمی که در زیر آمده است را هر شب قبل از خواب 7 مرتبه بخوانید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َفهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *