خانه / احضار موکل / آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی

آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . چگونه می توان یک موکل رحمانی را تسخیر کرد ؟ چه کارهایی باید انجام دهیم تا یک موکل رحمانی را تسخیر کنیم ؟ چه دعا و ذکر و نماز و ختمی را باید انجام بدیم تا موکل رحمانی تسخیر کنیم ؟ در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با شرایط و روش ها ریاضت و سختی کشدن و انواع چله نشینی ها برای تسخر و احضار موکل رحمانی زیر نظر استاد علوم غریبه …

آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی
آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی

آموزش ریاضت کشیدن و چله نشینی برای تسخیر موکل رحمانی,آموزش ریاضت کشدن,چله نشینی برای تسخیر موکل,ریاضت کشیدن برای تسخیر موکل رحمانی,ریاضت جهت تسخیر موکل رحمانی,شرایط چله نشینی برای احضار موکل,شرایط ریاضت کشیدن برای تسخیر موکل,ریاضت و چله برای تسخیر موکل رحمانی,ذکر و دعای تشخیر موکل رحمانی

تسخیر موکل رحمانی

در این مطلب میخام توضیحاتی در مورد ریاضت جهت تسخیر موکل رحمانی براتون بنویسم امیدوارم که براتون مفید باشه.

اولاً این رو بگم که تسخیر موکل رحمانی خیلی سخته برعکس تسخیر موکل شیطانی که راحته و به خاطر همین راحت بودنش هست که اکثر کسانی که وارد علوم غریبه میشن راه شیطانی را انتخاب میکنند چون زود به هدفشون میرسن ولی این رو باید بگم که در این مسیر تسخیر موکل شیطانی عاقبتش نابودی است و عاقبت بخیری در این مسیر نیست.

این مطالبی که میگم جزو اسرار است که کسی فاش نمی کنه من هم آن قسمت از مواردی که قابل گفتن هست رو براتون می نویسم. پس از بیان جزئیات معذورم.

تسخیر موکل به این صورته که کسی که وارد علوم غریبه میشه تا چندین سال باید زیر نظر استاد آموزش های لازم رو ببینه.

این طور نیست که به محض اینکه وارد این علم شدی بتونی وارد ریاضت برای تسخیر موکل بشی .بعد از چندین سال آموزش و اینکه استاد شاگرد خودش را بررسی می کنه که آیا ایشان توانایی تسخیر موکل را داره یا نه.

خیلیا هستن که دو سه سال زیر نظر استاد آموزش میبینن و تازه بعد از دو سه سال ،استاد بهش میگه شما مال این کار نیستی برو دنبال زندگیت .و جالبه بدونید که دیگه هیچ استادی این شخص رو دیگه به شاگردی نخواهد پذیرفت .

( البته اساتید برحق و صاحب علم)

شخصی که قصد تسخیر موکل رو داره باید در مکانی که هیچ رفت آمدی در آن نیست و در اتاقی تاریک بشینه و کم بخوره و کم بخوابه و اذکار و ادعیه ای که استادش بهش داده رو مدام باید پشت سر هم بخونه حتی یک لحظه هم نباید وقفه بیفته .

روزها باید روزه بگیره و با غذای کم افطار کنه و شب ها فقط چند ساعت بخوابه و شب زنده داری کنه .

حالا شما فرض کنید تا چهل روز در یک اتاق نشستی روی زانو و سرت پایین و مدام داری یک ذکر یا دعایی رو پشت سر هم می خونی حالا در این چهل روز چه اتفاقی میفته؟

معمولا روزهای نخست اتفاقی نمیوفته

بعد از اون تقریباً هر روز یک اتفاق تازه برات میفته و هر چی جلوتر میریم اتفاق هایی که میفته شدید تر ترسناک تر و وسوسه برانگیز تر است و علتش هم اینه که موجوداتی که میان سراغت، تصمیم دارن تو را از ادامه راه منصرف کنند به خاطر اینکه کارهای عجیب و غریبی می کنند .

معمولاً اولش سعی می کنند تو رو بترسونن وقتی که این کارشون نتیجه نداد شروع می کنن به تهدید کردن.

اگر ادامه بدی و ببینن تهدیدشون هم نتیجه نداد شروع می‌کنن به وسوسه کردن و اگر همه این مراحل رو بدرستی طی کنی موفق به تسخیر میشی.

چند نمونه از وسوسه های این گروه رو براتون میگم .

مثلاً شب دو زانو نشستی و داری ذکر می گی یهو یک عده ای از زن های به شدت زیبا و نیمه برهنه وارد اتاق جلوی تو ظاهر میشن و جلوی تو شروع می کنند به نمایش اندام خود و کارهایی که از گفتنش شرم دارم.

اگر حتی یک لحظه سست بشی کارت تمامه و ریاضتت خراب میشه و باید انصراف رو بخونی و با سرشکستگی خارج بشی.

این رو هم اضافه کنم خیلی ها بودند که در این چله ها جان خودشان را از دست دادند یا دچار سکته و یکسری آسیب های روحی و جسمی شدن.

در هر صورت این زن ها سعی می کنن که تو رو وسوسه کنن از طریق شهوت کافیست که تو سرت را بالا کنی و این زن ها را تماشا کنی کاری که باید بکنید اینه که سرت باید پایین باشه و اصلا توجهی به اونها نکنی بی احترامی هم نباید بکنی فقط نباید توجه کنی طبیعتا از گوشه چشم آنها را می بینی و می فهمی که اونا دارن چیکار میکنن ولی نباید سرت رو بلند کنی و به آنها نگاه کنی.

اگر نگاه کنی احتمال وسوسه شدن و برانگیخته شدن شهوتت به شدت زیاده است . 

جالبه بدونید این زنها به شکلی ظاهر میشن که شما دوست دارید و می‌پسندید.مثلا اگه شما زن کمر باریک و سفید دوست داشته باشید این زنها دقیقا همینطوری خواهند بود.

این زنها از همه لحاظ زیبا و بی نقص هستند و حرکاتی که میکنن بشدت شهوت برانگیزه .بخاطر اینکه اساتید وقتی به شاگردشان اجازه تسخیر موکل میدن تا چندین ماه هر روز با شاگردشون صحبت میکنن و بایدها و نبایدها رو آموزش و تاکید میکنن.

مثلا میگن که در روز بیست و دوم عده زن وارد اتاق خواهند شد و جلوی تو ظاهر خواهد شد و فلان کار را خواهند کرد که اصلاً نباید سرت را بلند کنی و اصلا نباید با آنها حرف بزنید و فلان و فلان ……

یکی از شب های دیگر چند نفر جلوی تو ظاهر میشن که هر کدوم یک سینی پر از سکه های طلا در دست دارند به تو میگن ای بنده ی خدا تو از مال دنیا چه میخواهی ؟آیا آن قدر ثروت می خواهی که بی نیاز از مال دنیا باشی؟ بیا این سکه های طلا رو بردار مال تو به شرطی که دیگه چله را ادامه ندی اگر زن میخواهی زیباترین زنان را در اختیار تو میگذاریم که همیشه در اختیار تو باشد و هر کاری که بخواهی برای تو انجام دهند زنی که زیبایی اش در بین انسانها موجود نباشد.

مثلا نمونه هایی از کارهایی که انجام میدن برای اینکه تو رو بترسونن.

به عنوان مثال

یک شب در حالی که سرت پایینه و داری دعا میخونی سقف اتاقی که داخلش نشستی باز میشه و مار های بسیار بزرگ از سقف آویزون میشن و میان پایین و دورت میچرخن و فش فش میکنن. نباید سرت رو بلند کنی و نگاهشون کنی چون بشدت قیافه های ترسناکی دارن و اگه نگاهشون کنی احتمال غلبه شدن ترس در شما بسیار زیاده .

یا مثلاً دیوار روبرویت شکافته میشه و چندتا حیوان درنده مثل ببر و پلنگ و شیر وارد اتاق میشن و دور تو میچرخند و مدام صدا از خودشون در میارن تا تو رو بترسونن.

البته اینو بگم وقتی که در حال ریاضت هستیم در آن مکان وقتی میشینیم دور خودمون رو حصار مندل می کشیم.
این موجودات هرگز وارد مندل نمیشن هر کاری بکنن از بیرون خط مندل هست و اگر تو بترسی و پای خودت رو از مندل بیرون بذاری آسیب حتمیه.

حالا شما تصور کن تک و تنها در یک اتاق تاریک نشسته یهو سقف شکافته میشه و ۴۰ تا مار میان پایین کاری که باید بکنید اینه که توجه نکنی و سرت پایین باشه و دعات رو بخونی خب با این تفاسیر که عرض کردم این نوع ریاضت رو از خودتون میبینید؟

شما اگه جایی نشسته باشین تو روشنایی و کسی هم اطرافتون باشه یه دونه سوسک از زیر پاتون رد بشه ده بار می پرید بالا و فرار می کنید حالا شما تصور کنید با این اتفاقات تو حتی نباید سرت را بلند کنی و هرگز نباید پات رو از مندل بیرون بزاری وگرنه جانت را از دست میدی.

اینقدر باید آدم محکمی باشی که در برابر وسوسه های آنها گول نخوری بعضی‌ها یک اسکناس هزار تومانی توی خیابون میبینن هزارتا نقشه می ریزند که چه جوری از روی زمین برش دارند حالا حساب کن سه تا چهار تا سینی پر از سکه های طلا بیان جلوت بذارن بگن بردار و برو یا بعضی ها صبح تا شب دنبال ناموس مردم هستن .

تصور کن چند تا زن زیبا رو و خوش هیکل و به شدت سفید و نورانی جلوت ظاهر بشن و بگن ما در اختیار تو هستیم بیا با هم همبستر بشیم‌.

واقعا آدم باید اینقدر محکم قرص باشه تا بتونه این ریاضت رو به آخر برسونه.

حالا از آخرش براتون بگم وقتی که سی و نه شب و روز را پشت سر گذاشتی روز چهلم یکی از موکلین بزرگ بر تو ظاهر میشه وقتی وارد شد باید بایستی سلام میکنه و تو باید جواب سلامش رو بدی و در کمال ادب با آن گفتگو کنی تمام متن گفت و گو از قبل توسط استاد نوشته و در اختیار تو قرار میگیره و دقیقا همینطور که استاد گفته باید با اون حرف بزنی.

در اینجا آن موکل یکسری شرط و شروط برای تو میذاره و اگر تو از عهده آن کارها بر نیایی نباید قبول کنی اگر قبول نکنی این تهدید میکنه که من میرم که البته این کارو نمیکنه.

بنابراین اگر از عهده شرط ها بر نیامدی باید بهش بگی که یک شرط دیگه بذار مثلاً شاید از تو بخواد که هیچوقت نباید ازدواج کنی. اگه از خودت نمی‌بینی باید این شرط رو رد کنی و یه چیز دیگه بخوای .

نباید شروطی که احتمال میدی که نتونی انجام بدی رو قبول کنیی .چون اگر شروط را قبول بکنی و بعد اون کاری که نباید انجام بدی را انجام بدی ، در بهترین حالت موکل خودت رو از دست میدی و همه زحماتت به باد خواهد رفت.

خلاصه اون چند شروط میذاره و توهم شروطی برای اون قرار میدی مثلا در فلان کارها باید مرا یاری کنی. (توجه داشته باشید که از موکلین رحمانی به هیچ وجه نباید کارهای بد و ناشایست بخواهی .)

یا مثلا وقتی صدایت میزنم باید حاضر بشی .

موکل یک اسم یا ذکری خاص به شما میده و میگه هر موقع خواستی من ظاهر بشم این ذکر یا اسم را به فلان تعداد بگو و من بر تو ظاهر خواهم شد.

این مرحله دقیقا عین قرارداد دو طرفه است که با هم به توافق می رسید و از این به بعد تو برای آن موکل کار های خواهی کرد و در عوض اون هم برای تو.

البته بستگی به نوع موکل داره .مثلا بعضیا یک انگشتر و بعضیا یک تکه سنگ مخصوص یا چیزای دیگه به عنوان نشانه به تو خواهند داد . به این انگشتر یا سنگ میگن انگشتر موکل دار .شاید قرارداد به این صورت باشه که هر موقع بخوای موکل رو حاضر کنی باید سه دور انگشتر رو در دستت بچرخونی و فلان ذکر یا اسم رو به تعدادی خاص بگویی تا موکل حاضر بشه .

این نکته رو هم بگم چون ظاهر شدن موکلین بر انسان کار سخت و انرژی بر برای موکلین هست شاید بگه که من بر تو ظاهر نخواهم شد . وقتی صدام کنی حاضر میشم و صداتو می‌شنوم و تو منو نخواهی دید ولی صداتو می‌شنوم و دستور رو انجام خواهم داد ……

دوستان عزیز ، تسخیر موکل کار بشدت سختی هست و کار هر کسی نیست . شاید در هر یک میلیون نفر ، یک نفر بتونه در این راه موفق بشه .باید انسان عجیب و غریبی باشی و واقعا مثل کوه باشی و واقعا قید دنیا و مادیات و جمیع شهوات رو زده باشی و زیر نظر استاد برحق باشی و سال ها آموزش ببینی و ریاضت کشیده باشی تا به مرحله تسخیر موکل برسی .

من هشت ساله زیر نظر دو استاد هستم و با اینکه به گفته ی اساتیدم خیلی استعداد دارم و مراحل رو از بقیه شاگردها زودتر طی کردم ، هنوز هم استادم اجازه تسخیر به من نداده .

قابل توجه کسانیکه نمیدونن علوم غریبه چی هست ولی پیام میدن که میخوایم موکل تسخیر کنیم منو راهنمایی کنید!!!!

سخن پایانی هم اینکه

موکل رحمانی با تسخیر موکل شیطانی خیلی متفاوته.تسخیر موکلین شیطانی بشدت راحته ولی باید قید خدا و پیغمبر و آخرت رو بزنی و وقتی وارد این مسیر شدی دیگه راه توبه و بازگشت بسته است و تقریبا صددرصد در حالت کفر خواهی مرد .

و من الله التوفیق

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

17 دیدگاه

  1. سلام بسیار عالی
    امیدوارم و از خداوند برای شما طلب خیر میکنم، ایا امکان تماس با شما وجوود داره برا بنده؟

    • با سلام. برای تماس میتوانید به بخش تماس با ما در سایت مراجعه کنید.

    • سلام
      آخه این اسم تسخیره؟؟؟؟
      تسخیر یعنی به خدمت گرفتن ۱۰۰٪
      این قرار داد بستن با اون ها است
      به نظر من این خوب نیست
      یه روش دیگه نمی‌شناسین که یک جن رو کامل تسخیر کرد ؟؟؟!

  2. من چند مدته که علاقه پیداکردم به چله نشینی ولی نه راحشو بلدم نه استادیو میشناسم
    اگه امکانش هست استاد معرفی کن

  3. سلام ادمین محترم ازانجایی که شدیداعلاقه دارم ومیخواهم ب کلی مسیرزندگیموتغییربدم وواردعلوم غریبه بشم نمیدانم ازکجاوچگونه …….. لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام علیکم بزرگوارشبتون بخیرعباداتون قبول درگاه حق پسری هستم ۲۵ساله .توروخدا به شمارم پیام بدید.

  5. سلام پیام بدید بزرگوار خواهش میکنم .

  6. سلام کمکم کنید ۲۵سالم سالهاست بشدت گرفتارشون هستم

  7. سلام وقت بخیر
    استاد بنده حقیر برا اماده سازی چه کاری انجام دهم

  8. سلام بنده دوتا سوال در این بحث داشتم.
    1)سلام آیا برای موکل فرشته هم مندل لازم هستش ؟

  9. سلام توی ایران به ویژه شمال کشور استاد خوب و برحقی سراغ دارید تا زیر نظرشون آموزش دید؟؟
    لطفا معرفی کنید خدا ازتون راضی باشه

  10. سلام استاد ممنونم میشم کمک کنید تا آموزش ببینم

  11. سلام ببخشید چنتا سوال داشتم..از کی باید بپرسم که منو راهنمایی کنه..

  12. سلام..اینجا کسی نیست که بخام چنتا سوال ازش کنم در مورده این موضوع

  13. سلام مطالبتون عالی هستن ،چن تا سوال داشتم چجوری میتونم در ارتباط باشم ؟میشه راهنماییم کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *