خانه / باز کردن سرکتاب / سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد

سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد را برای شما عزیزان قرار دادیم . سرکتاب گرفتن درواقع نوعی معاینه روحانی است که موجب پی بردن به تمام مشکلات روحی و جسمی از قبیل وجود احتمالی سحر و جادو و طلسم و جن و همزاد و مشکلات روحی و روانی و گره و بستگی در امورات و کارها می شود …

سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد
سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد

سرکتاب یا معاینه روحانی برای پی بردن به مشکلات و سحر و طلسم و همزاد,سرکتاب,معاینه روحانی,باز کردن سرکتاب,پی بردن به مشکلات با سرکتاب,پی بردن به سحر جادو و طلسم با سرکتاب,پی بردن به مشکلات روحی و روانی با سرکتاب,پی بردن به جن و همزاد با سرکتاب

دوستان عزیز چنانچه مشکلی دارید ،اعم از مشکلات کاری،مالی،زناشوئی،ازدواج ، جن و همزاد، مشکلات روحی روانی، سحر و طلسم، گره در امورات زندگی، و امثالهم …. میتونید درخواست معاینه روحانی بدین تا توسط استاد مورد بررسی قرار بگیرین.

برای اینکار نیازی به حضور شما نیست و فقط با دادن اطلاعاتی مثل نام و نام مادر و …. به صورت غیر حضوری توسط استاد و با موکل، مشکل شما مورد بررسی قرار میگیرد و علت و نیز راهکار هم گرفته میشود .

در این بررسی دو چیز مشخص میشود :

یکی علت مشکل شما ( که این علت می‌تونه وجود سحر و طلسم و جن و همزاد و چشم نظر و نفرین و غیره باشه و یا اینکه اصلا علت خاص و ماورائی نداشته باشه که حداقل خیالتون راحت میشه که زیر سحر و طلسم و غیره نیستید )

و دیگری راهکار حل مشکل شما ( که این راهکار می‌تونه دو رکعت نماز در وقتی خاص و یا ذکری خاص و یا دستورالعمل و یا اگر به دعای نوشتنی احتیاج باشه نوع دعا و یا نوع باطل السحر و غیره …مشخص میشه ) .

از آنجایی که اعمال و دعاهای ما کاملا شرعی است ، لطفا اگر اهل انجام واجبات شرعی مثل نماز نیستید و یا اهل مشروب و گناهان کبیره هستید ، درخواست معاینه روحانی و بخصوص دعا ندین .

مخصوصا کسانیکه میخوان درخواست دعا بدند حتما باید اهل واجبات و ترک محرمات باشند .

چون دعا جزء مستحبات هست و کسی که واجبات رو رعایت نمیکنه نباید توقع داشته باشه از مستحبات جواب بگیره.

پس اگر مشکلی دارید مرحله اول باید درخواست معاینه روحانی بدین .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *