خانه / لوح و کتیبه های طلسمات / سند لوح عین علی – اداب نوشتن لوح عین علی – سفارش طلسم عین علی

سند لوح عین علی – اداب نوشتن لوح عین علی – سفارش طلسم عین علی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سند لوح عین علی – اداب نوشتن لوح عین علی – سفارش طلسم عین علی را برای شما عزیزان قرار دادیم . همه چیز درباره لوح و طلسم عینی علی و آداب و شرایط نوشتن طلسم عین علی و شراط نگهداری لوح عین علی و نحوه استفاده از عین علی و روش حکاکی و نوشتن طلسم عین علی …

سند لوح عین علی - اداب نوشتن لوح عین علی - سفارش طلسم عین علی
سند لوح عین علی – اداب نوشتن لوح عین علی – سفارش طلسم عین علی

سند لوح عین علی – اداب نوشتن لوح عین علی – سفارش طلسم عین علی,خواص عین علی,خواص و برکات لوح عین علی,طلسم عین علی,سفارش حکاکی و نوشتن لوح عین علی,نحوه استفاده از لوح عین علی

خیلی از دوستان سراغ طلسم عین علی (ع) رو میگیرن و ما مدتهاست که نتونستیم سفارش این طلسم بسیار شریف گرانقدر رو بگیریم .

این طلسم حقیقتا خواص بسیار زیادی داره ولی چون حکاکی این طلسم قواعد و آداب ویژه ای داره

طلسم عین علی علیه السلام توسط استاد بزرگوار طبق آداب و شرایط کامل و بنام شخص سفارش دهنده روی لوح سه‌جوش و با دست حکاکی خواهد شد .

حداقل اندازه ۸ در ۱۰ سانتی متر به بالا به دلخواه شما

✴️ لوح شریف عین علی (ع)

کتب مختلف در تاثیرات و فواید لوح عین حضرت علی (ع) سخن گفته اند.در کتاب جامع الفوائد فی اسرار المقاصد مرحوم حبیب بن موسی‌الرضا افشاری در زمینه این لوح خواص فراوانی ذکر گردیده و این لوح را بسیار مجرب دانسته است.

این طلسم بازوبند حضرت علی علیه السلام است و دارای ۴۰۰۰۰ خاصیت می باشد. نقل است که بزرگترین و قوی ترین لوح در علوم غریبه لوح عین علی علیه السلام است.

انجام این طلسم دارای قواعد و آداب خاص و ویژه ای هست که فقط اساتید علوم غریبه قادر به حکاکی آن هستند تا آثار مرتبط بر آن ظاهر گردد .

⁉️چطور باید از این لوح استفاده کرد ؟

در منابع مختلف طریقه های گوناگونی برای استفاده از این لوح ذکر شده .ولی عمومی ترین روش استفاده از آن اینه که لوح رو هر روز چند دقیقه بردارید(در حالی که پاک هستید و بهتره وضو هم داشته باشید )و بهش نظر کنید و صلوات بفرستید .باید برای حل مشکلتون و یا اگه حاجتی دارید به این لوح شریف متوسل بشین .یادتون نره اثر هر چیزی از جانب خداوند هست و صرفا نباید قدرت رو از جانب خوده لوح و انگشتر و سنگ و غیره … بدونیم.
ما به مقدسات متوسل میشیم برای نزدیکی و قرب الهی تا خداوند به حرمت اون مارو مورد توجه و الطاف خودش قرار بده.
در مورد انگشتر حضرت سلیمان ع امام صادق(ع) فرمود:«خداوند پادشاهی سلیمان را در انگشترش قرار داده بود. پس هرگاه آن انگشتر را در دست می‌کرد، جن و انس و شیاطین و همه پرندگان و وحشیان نزد او حاضر می‌شدند، و از او اطاعت می‌کردند.»

⁉️طلسم عین علی بصورت حکاکی لیزری و آماده و چاپی بصورت گردنبند و نگین انگشتر و .. داخل بازار زیاده .آیا اونا هم اثرات لازم رو داره؟

حکاکی این لوح قاعده و آدابی داره و باید به نام شخص دارنده حکاکی و فعال بشه .پس از اینکه این لوح طبق ادابش حکاکی شد تا سه روز پیاپی هر روز یکسری اعمال و دعای خاص و بخورات بر روی لوح انجام می‌دیم و بنام شخص سفارش دهنده فعالش میکنیم.

⁉️این لوح آیا مدت زمان خاصی فعاله یا دائمیه؟

این لوح تا زمانیکه خراب نشه و گم نشه و کلا در حالت معمول نزد شخص دارنده باشه فعاله و شخص می‌تونه ازش استفاده کنه.

⁉️از این لوح فقط برای یک مشکل یا یک حاجت میشه استفاده کرد ؟

خیر .خواص لوح عین علی علیه السلام نامحدوده و شخص می‌تونه همیشه و برای هر مشکل و حاجتی ازش استفاده کنه و بهش متوسل بشه . مثل امامان معصوم علیهم السلام که همیشه و برای هر حاجتی میتونید ازشون کمک بخواین و بهشون متوسل بشین .

⁉️آیا میشه این طلسم رو داخل منزل بصورت تابلو به دیوار زد و همه اعضای خانواده از آثارش بهره مند بشن ؟

بله .در این صورت به نیت اهل خانه حکاکی و اعمالش انجام میشه و برای اهل خانواده دارای آثار خواهد بود مخصوصا حفظ و حفاظت خانواده از خطرات و گزندها .

⁉️روش نگهداری این لوح به چه صورت هست ؟

اولا همیشه باید حرمتش حفظ بشه.اجباری نیست که همیشه همراهت حمل کنی .ولی اگه امکانش براتون بود مثلا داخل کیف دستی میتونید بذارید و همیشه همراهتان باشه .بهتره داخل پارچه سبز خوشبو بذارید و در منزل بهترین جا لای قرآن هست که نگهداری کنید .جایی که میذارید حتما باید پاک باشه چون آیه قرآن و اسماء متبرکه داره که بی احترامی نباید بهش بشه .

⁉️آیا دست بی وضو میشه روی نوشته ها و اشکالش گذاشت ؟

چون ایه قرآن داره نباید دست بی وضو روی نوشته های اون گذاشت .بهتره هر موقع خواستین در دست بگیرید وضو داشته باشید و اگه وضو نداشتین حداقل دست روی نوشته ها نذارید و اطراف لوح رو طوری بگیرید که دستتون روی آیات و کلمات نخوره .

⁉️آیا میتونیم داخل جانماز بذاریم و بعد از نمازها که وضو هم داریم در دست بگیریم و نگاهش کنیم ؟

بله اینکار خیلی عالیه

⁉️آیا بردن این لوح داخل دستشویی اشکال داره؟

اگه امکانش بود که حتما داخل دستشویی نبرید .مگه اینکه در مسافرت یا بیرون منزل باشید و هنگام دستشویی نتونید بیرون بذارید و یا احتمال سرقت و گم شدنش باشه و یا کسی نباشه که بهش بسپارید .در غیر اینصورت سعی کنید داخل دستشویی نبرید چون احتمال نجس شدن و بی حرمتی بهش هست.
و اگه به هر دلیلی داخل دستشویی بردین مراقب باشید که خدایی نکرده نیوفته و نجس نشه .
اگه حواستون نبود و یا به هر دلیلی داخل دستشویی بردین اشکالی نداره و خراب و غیر فعال نمیشه .

⁉️چه زمان هایی نمیتونیم لوح رو همراه کنیم ؟

خانم ها در ناپاکی و عذر شرعی و یا آقایون در جنابت . مستی. در هنگام رابطه زناشویی .هنگامی که برای انجام کار حرام میخواین جایی برید .کلا در ناپاکی و هنگامی که خدایی نکرده میخواین کار حرام انجام بدین .

⁉️میتونم این لوح رو به نیت رزق و روزی داخل مغازه بذارم ؟

بله خیلی ام خوبه ولی بهتره جلو چشم دیگران نذارید.یه جایی بزن که جلو چشم خودت باشه.البته اصلا لازم نیست که به دیوار یا جای دیگه نصب کنی .کافیه داخل مغازه باشه فقط

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. سلام
    من این طلسم رو به صورت آماده از بازار خریدم
    چیکار کنم تا فعالش کنم و بتونم ازش استفاده کنم؟

    • سلام دوست عزیز البته با اجازه از مدیر سایت و اساتید محترم سایت خوب دعاگو و استاد گرامی جناب دکتر بابایی – باید حتما نامت پشت لوح یا داخل لوح حکاکی یا نوشته بشه البته اگه به صورت حروف ابجد باشه که عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *