خانه / دعا / دعا برای دفع ترس و گریه کودک و رفع بی خوابی و بدخوابی کودک

دعا برای دفع ترس و گریه کودک و رفع بی خوابی و بدخوابی کودک

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای دفع ترس و گریه کودک و رفع بی خوابی و بدخوابی کودک را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی قوی و تضمینی و مجرب برای کودکی که زیاد گریه می کند و یا از چیزی ترسیده است و بیقراری می کند و یا دچار بدخوابی و بی خوابی شده است . اگه بچه ای دارید که گریه و زاری و بی تابی زیاد می کند و بی خوابی هم دارد این دعا و آیه قرانی برای دفع ترس و گریه کودک بسیار موثر می باشد …

دعا برای دفع ترس و گریه کودک و رفع بی خوابی و بدخوابی کودک
دعا برای دفع ترس و گریه کودک و رفع بی خوابی و بدخوابی کودک

دعای دفع ترس کودک,دعا مخصوص دفع گریه کودک,دعای دفع ترس و گریه کودک,آیات مجرب دفع ترس کودک,حکمت و فوائد گریه کودک,دعا برای رفع بی خوابی کودک,دعا برای رفع بدخوابی کودک,طلسم رفع بدخوابی کودک,ایه مخصوص دفع ترس کودک,سوره مجرب از بین بردن ترس در بچه

برای کودک یا بچه ای که میترسد و زیاد گریه میکند یا بدخواب و بیخواب است ، دعای ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و بر گردن کودک بیاویزد.

وَ خُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِیفاً (سوره نساء28)

الآنَ خَفَّفَ اللّهُ عَنکُمْ وَ عَلِمَ أَنَّ فِیکُمْ ضَعْفاً (سوره انفال66)

لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَاعَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَحِیمٌ * فَإِن تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لاَإِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ (سوره توبه 128)

أُشْهِدُ اللَّهَ وَاشْهَدُوا أَنِّی بَرِی‏ءٌ مِمَّا تُشْرِکُونَ * مِن دُونِهِ فَکِیدُونِی جَمیعاً ثُمَّ لاَ تُنْظِرُونِ طإِنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَا مِن دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذُ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى‏ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ * فَإِن تَوَلَّوْا فَقَدْ أَبْلَغْتُکُم مَا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَیْکُمْ وَیَسْتَخْلِفُ رَبِّی قَوْماً غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَیْئاً إِنَّ رَبِّی عَلَى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ حَفِیظٌ (سوره هود57)

تمام نوزادان در زمان‌های مختلف و به دلایل متفاوتی گریه می‌کنند. آنها از طریق گریه کردن نیازهایشان را اعلام می‌کنند. فهمیدن علل گریه‌های فرزندتان ممکن است در ابتدا برای شما مشکل باشد، اما به مرور، این فقط مادر و پدر کودک هستند که دلایل مختلف گریۀ نوزادشان و روش‌های آرام کردن کودک خود را می‌دانند

گرسنگی علت گریه کودک :

اولین چیزی که هنگام گریه کردن کودک به ذهن همه می‌رسد، گرسنگی است. شناختن علائم گرسنگی کمک می‌کند کودک خود را قبل از اینکه به مرحلۀ گریه کردن برسد تغذیه کنید. برخی از نشانه‌های گرسنگی در نوزادان شامل بهانه‌گیری، ملچ‌ملوچ کردن، قرار دادن دست خود در دهان و جست‌وجوی سینۀ مادر است. جست‌وجوی سینه یعنی همان واکنشی که باعث می‌شود وقتی گونۀ نوزاد را نوازش می‌کنید، او سرش را به سمت دست شما برگرداند.

قولنج و دردهای شکمی از عوامل گریه کودک :

مشکلات شکمی مرتبط با گاز شکم یا قولنج و کولیک نوزادی می‌تواند به گریه‌های زیادی منجر شود. قولنج نوزادی، گریه‌هایی تسلی‌ناپذیر و متوالی کودکان است که به راحتی آرام نمی‌شود و علت مشخصی ندارد. همچنین اگر کودک شما پس از تغذیه بهانه‌گیری و گریه می‌کند، ممکن است نوعی درد شکمی داشته باشد. قطره‌های ضدنفخ نوزادان یا گریپ‌ واتر ممکن است برای بهبود دل‌درد نوزاد مؤثر باشد، هرچند این موضوع هنوز از نظر علمی ثابت نشده است، بنابراین لازم است قبل از استفاده از هر کدام این داروها، تأیید و اجازۀ پزشک اطفال کودکتان را بگیرید. علل دیگر دردهای شکمی در نوزادان شامل ریفلاکس یا بازگشت اسید معده به مری، آنفلوآنزای معده، آلرژی به شیر، عدم تحمل لاکتوز، یبوست و انسداد روده است که لازم است توسط پزشک بررسی شود.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *