خانه / دعا / ذکر و دعای جلب محبت پدر و مادر و همسر و افراد (تضمینی و مجرب)

ذکر و دعای جلب محبت پدر و مادر و همسر و افراد (تضمینی و مجرب)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر و دعای جلب محبت پدر و مادر و همسر و افراد (تضمینی و مجرب) را برای شما عزیزان قرار دادیم . این دعا از بهترین و مجرب ترین اذکار و ادعیه برای جلب مهر و محبت همسر و شوهر و پدر و مادر و جمیع خلایق می باشد . اگر کسی بخواهد محبت پدر و مادرش یا همسرش یا شوهرش یا افراد جامعه را جلب خود نماید و در دل انها نفوذ کند این دعا بسیار موثر و مفید می باشد در این زمینه .

ذکر و دعای جلب محبت پدر و مادر و همسر و افراد (تضمینی و مجرب)
ذکر و دعای جلب محبت پدر و مادر و همسر و افراد (تضمینی و مجرب)

دعای جلب محبت پدر و مادر,ذکر مخصوص جلب محبت پدر و مادر,دعای تضمینی جلب محبت,دعای سریع الاجابه جلب محرت شوهر,دعای تسخیر و نفوذ در دل دیگران,دعای قوی برای جلب محربت دیگران,طلسم مجرب و فوری جلب محبت همسر,بهترین دعای مخصوص جلب محبت سریع و فوری,دعای قرانی جهت تسخیر و جلب محبت

ﺑﺮﺍﻱ ﺟﻠﺐ ﻣﺤﺒﺖ ﻫﻤﺴﺮ، ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ، ﻳﺎ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻭ ﻳﺎ ﺟﻠﺐ ﻣﺤﺒﺖ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺣﺮﺍﻡ ﻭ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻴﺴﺖ،

ﻭﺿﻮ ﺑﮕﻴﺮ و ﺩﻭ ﺭﻛﻌﺖ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﺜﻞ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻗﺮﺑﺖ ﻭ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ،

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺗﺴﺒﻴﺤﺎﺕ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺳﻠﺎﻡ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺑﻪ ﺣﻤﺪ ﻭ ﺳﺘﺎﻳﺶ ﺧﺪﺍ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯ،

ﺳﭙﺲ ﺑﺮ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺁﻟﺶ ﺻﻠﻮﺍﺕ ﺑﻔﺮﺳﺖ.

آنگاه ﺍﻳﻦ ﺩﻋﺎ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ:

ﺍﻟﻠﻬُﻢّ ﺍﺭْﺯُﻗْﻨِﻲ ﺇِﻟْﻔَﻬَﺎ ﻭَ ﻭُدﱠﻫَﺎ ﻭَ ﺭِﺿَﺎﻫَﺎ ﺑِﻲ ﻭَ ﺃَﺭْﺿِﻨِﻲ ﺑِﻬَﺎ ﻭَ ﺍﺟْﻤَﻊْ ﺑَﻴْﻨَﻨَﺎ ﺑِﺄَﺣْﺴَﻦِ ﺍﺟْﺘِﻤَﺎﻉٍ ﻭَ ﺃَﻧْﻔَﺲِ ﺍﺋْﺘِﻠَﺎﻑٍ ﻓَﺈِﻧﱠﻚَ ﺗُﺤِﺐﱡ ﺍﻟْﺤَﻠَﺎﻝَ ﻭَ ﺗَﻜْﺮَﻩُ ﺍﻟْﺤَﺮَﺍﻡَ ﻭَ ﺍﻋْﻠَﻢْ ﺃَﻥﱠ ﺍﻟْﺈِﻟْﻒَ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻠﱠﻪِ ﻭَ ﺍﻟْﻔِﺮْﻙَ ﻣِﻦَ ﺍﻟﺸﱠﻴْﻄَﺎﻥِ ﻟِﻴُﻜَﺮﱢﻩَ ﻣَﺎ ﺃَﺣَﻞﱠ ﺍﻟﻠﱠﻪُ ﻋَﺰﱠﻭَﺟَﻞﱠ.

منبع :مجموعه اذکار و ادعیه

هر که این آیات را بر پوست آهو بنویسد ، به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

(سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه 8 و 9)

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *