خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم امام رضا برای برآورده شدن حاجت

ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم امام رضا برای برآورده شدن حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم امام رضا برای برآورده شدن حاجت را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذكر يا رئوف و يا رحيم از ذکرهای قرآنی بسیار مجرب و تضمینی برای برآورده شدن حاجت و افزایش مهر و محبت و برطرف شدن مشکلات و گرفتاری ها و غم و حزن و اندوه و آسان شدن ازدواج می باشد . گفتن ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم حضرت امام رضا (ع) آثار و برکات فراوانی دارد …

ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم امام رضا برای برآورده شدن حاجت
ذكر يا رئوف و يا رحيم در حرم امام رضا برای برآورده شدن حاجت

خواص گفتن ذكر يا رئوف و يا رحيم,معنی ذکر يا رئوف و يا رحيم,فوائد گفتن ذكر يا رئوف و يا رحيم,ذکر یا رئوف یا رحیم برای حاجت,فضیلت گفتن ذکر یا رئوف یا رحیم,عکس نوشته یا رئوف یا رحیم,خاصیت ذکر یا رئوف و یا رحیم,ذکر یا رئوف برای محبت,ذکر یا رئوف ویارحیم برای ازدواج,یا رئوف یا رحیم در چه مواقعی باید گفته شود,یا رئوف یا رحیم یا رب یا سیدی

ذكر يا رئوف و يا رحيم

امام رضا (ع) نقل می کنند که پدرم امام کاظم (ع) را در خواب دیدم که فرمودند:

اگر بلا و گرفتاری بسیار شد ذکر یا رَئوفُ یا رَحیم را زیاد بگویید”.

امام رضا (ع) همچنین به این نکته اشاره می کنند آنچه را که در خواب از پدرم دیدم، مانند آنچه است که در بیداری از ایشان شنیده ام و از این نظر، تفاوتی ندارد.

از یکی از بزرگان هم نقل شده که وقتی به حرم امام هشتم (ع) رفتید، ذکر یا رَئوفُ یا رَحیم را به تعداد اسم امام رضا به حروف ابجد یعنی هزار و یک مرتبه، با خود تکرار کنید.

فردی نزد امام کاظم (ع) می رسد و چنین اعلام می کند که من گرفتار فقر و تنگدستی شده‌ام، چه کاری باید انجام دهم؟ 

امام هفتم می فرمایند:

“ذکری را به تو یاد می دهم که هر روز پس از نماز صبح آن را با خود تکرار کن، انشا الله مشکلت برطرف می شود”.

امام کاظم (ع) ذکر سُبحانَ اللّهِ العَظیم بِحَمدِه اَستَغفِرُ الّلهُ وَ أَتوبُ إلَیه وَ أسئَلهُ مِن فَضلِه را خطاب به آن فرد بیان کردند که اگر 10 مرتبه پس از نماز صبح بیان کنی، مشکلت برطرف می شود و شرایط برای آن فرد به گونه ای رقم خورد که یکی از بستگانش از دنیا رفت و به وسیله ارثی که به این شخص رسید، زندگی اش رو به بهبود رفت.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *