خانه / دعا / نماز استغفار برای خانه دار شدن بسیار مجرب و سریع الاجابه

نماز استغفار برای خانه دار شدن بسیار مجرب و سریع الاجابه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز استغفار برای خانه دار شدن بسیار مجرب و سریع الاجابه را قرار دادیم . آیا برای خانه دار شدن هم می توان نماز استغفار خواند تاثیر دارد ؟ بله نماز استغفار برای طلب استغفار از گناهان و توبه کردن از انجام گناه خوانده می شود . وقتی گناهان انسان پاک می شود گشایش نیز در کار او حاصل می شود . بنابراین خواندن نماز استغفار برای خانه دار شدن فوق العاده مجرب و موثر است …

نماز استغفار برای خانه دار شدن بسیار مجرب و سریع الاجابه

نماز خانه دار شدن,نماز استغفار,نماز استغفار بسیار مجرب,نماز سریع الاجابه استغفار,نماز خانه دار شدن قوی و تضمینی

نماز استغفار برای خانه دار شدن بسیار مجرب و سریع الاجابه

طریقه خواندن نماز استغفار آیت الله شاه آبادی

از نبی اکرم (صلوات الله علیه و آله) منقول است :

هرگاه روزیِ تو کم شد و کارَت به پراکندگی گرایید حاجتت را به درگاه حق ببَر ، و نماز استغفار را ترک مکن.

و آن دو رکعت است که در هر رکعت سوره «حمد» و یک مرتبه «إِنٰا أَنزَلنٰاهُ» خوانده می شود و بعد از قرائت «حمد» و سوره ، پانزده مرتبه «أَستَغفِرُ اللٰه» و در رکوع ده مرتبه «أَستَغفِرُ اللٰه» گفته می شود [و پس از رکوع و در سجده و پس از هر دو سجده نیز ده بار] و در رکعت دوم هم به همین صورت عمل کند و همانند نماز جعفر (طیار) (رضوان الله تعالی علیه) خوانده می شود تا خداوند همه امورت را اصلاح نماید.

منبع : مکارم الأخلاق شیخ حسن بن فضل طبرسی ج 2 ص 46.

بسیار مجرب برای :

فرزنددار شدن ، وسعت رزق ، خانه دار شدن ، نزول باران ، رفع موانع سلوکی و گشایش در هر حاجت پسندیده.[نکات قلمی را شفاهی گفتند.]

جناب حجه الاسلام محمدی می گوید : زمانی آیت الله بهجت (رحمه الله علیه) به من فرمودند :

«نماز استغفار را که دو رکعت است بخوانید ومن هنور این نمار را ترک نکرده ام».

منبع : کتاب نکته های ناب/ص 141.

نماز استغفار برای حاجت

در سطرهای قبل طریقه خواندن نماز استغفار شرح داده شد. پیامبر اکرم (ص) چنان این نماز را پر فضیلت می‌دانستند فرمودند در زمان سختی و گرفتاری در کار نماز استغفار برای حاجت را رها مکن و حاجت خود را با پروردگار در میان بگذار تا کارهای بر شما آسان شود و از درماندگی در امان بمانی.

نماز استغفار چگونه خوانده میشود و چند رکعت است؟

نماز استغفار نمازی است دو رکعتی شامل حمد و سوره که وجه تمایز آن با سایر نمازها تکرار ذکر ” استغفرالله” در بخش‌های مختلف آن است. از معجزات نماز استغفار این که حضرت محمد (ص) درباب آن می‌فرمایند: ” إِذا رَأَیْتَ فى مَعاشِکَ ضیقاً وَ فى أَمْرِکَ إِلْتِیاثاً فَأَنْزِلْ حاجَتَکَ بِاللهِ تَعالى وَ جَلَّ ، وَلاتَدَعْ صَلاةَ الإِسْتِغْفارِ” یعنی ” هر زمان در روزى خود تنگى و سختى دیدى و در کار خویش پراکندگى و از هم پاشیدگى مشاهده کردى، که کار را بر تو مشتبه ساخت; حاجتت را با خدا در میان گذار و نماز استغفار را رها مکن”

طریقه خواندن نماز استغفار

نماز استغفار دو رکعت است. هر رکعت شامل حمد و سوره قدر است. بعد از آن 15 مرتبه ذکر ” استغفرالله” را تکرار کنید و بعد در حالت رکوع آن را ده مرتبه بگویید و مانند نماز جعفر طیار، نماز را تمام کنید. انشاءالله که نماز استغفار مورد قبول خدا واقع گردد. توجه شود که تنها گفتن “استغفرالله” کافی است و نباید ” ربی اتوب و الیه” نیز گفته شود. بهترین زمان استغفار در سحر است زیرا این زمان زمانی است که با خدای متعال خلوت می کند و بنده به او نزدیک می شود.

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *