خانه / دعا / نماز استغفار برای ازدواج سریع,معجزه نماز استغفار برای ازدواج

نماز استغفار برای ازدواج سریع,معجزه نماز استغفار برای ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز استغفار برای ازدواج سریع,معجزه نماز استغفار برای ازدواج را قرار دادیم . خواندن نماز استغفار و طلب آمرزش خواص و فضیلت فراوانی دارد . گناه یکی از عوامل جور نشدن ازدواج می باشد . بنابراین ابتدا شخص باید از گناهانی که قبلا انجام داده طلب استغفار کند تا زمینه های ازدواج برایش فراهم شود . نماز استغفار برای ازدواج معجزه می کند .

نماز استغفار برای ازدواج سریع,معجزه نماز استغفار برای ازدواج

نماز استغفار حاجت ازدواج,روش و نحوه خواندن نماز استغفار ازدواج,دستورالعمل نماز استغفار ازدواج,نماز استغفار ازدواج چند رکعت است

نماز استغفار برای ازدواج سریع,معجزه نماز استغفار برای ازدواج

نماز استغفار برای ازدواج

درمان تأخیر در ازدواج با استغفار است، استغفار به طور کلی راه نجاتی است برای نجات از تمام بلاهایی که در این دنیا برای فرد پیش می آید، زیرا رحمت خداوند متعال برای همه آفریده های اوست،

نماز استغفار برای ازدواج به اندازه نماز جعفر طیار سفارش شده است. به طور کلی نماز استغفار راهی است برای باز شدن گره‌های کوری که در زندگی افتاده است که یکی از آن می‌تواند تاخیر و مشکل شدن ازدواج باشد.

نماز استغفار برای حاجت

در سطرهای قبل طریقه خواندن نماز استغفار شرح داده شد. پیامبر اکرم (ص) چنان این نماز را پر فضیلت می‌دانستند فرمودند در زمان سختی و گرفتاری در کار نماز استغفار برای حاجت را رها مکن و حاجت خود را با پروردگار در میان بگذار تا کارهای بر شما آسان شود و از درماندگی در امان بمانی.

نماز استغفار چگونه خوانده میشود و چند رکعت است؟

نماز استغفار نمازی است دو رکعتی شامل حمد و سوره که وجه تمایز آن با سایر نمازها تکرار ذکر ” استغفرالله” در بخش‌های مختلف آن است. از معجزات نماز استغفار این که حضرت محمد (ص) درباب آن می‌فرمایند: ” إِذا رَأَیْتَ فى مَعاشِکَ ضیقاً وَ فى أَمْرِکَ إِلْتِیاثاً فَأَنْزِلْ حاجَتَکَ بِاللهِ تَعالى وَ جَلَّ ، وَلاتَدَعْ صَلاةَ الإِسْتِغْفارِ” یعنی ” هر زمان در روزى خود تنگى و سختى دیدى و در کار خویش پراکندگى و از هم پاشیدگى مشاهده کردى، که کار را بر تو مشتبه ساخت; حاجتت را با خدا در میان گذار و نماز استغفار را رها مکن”

طریقه خواندن نماز استغفار

نماز استغفار دو رکعت است. هر رکعت شامل حمد و سوره قدر است. بعد از آن 15 مرتبه ذکر ” استغفرالله” را تکرار کنید و بعد در حالت رکوع آن را ده مرتبه بگویید و مانند نماز جعفر طیار، نماز را تمام کنید. انشاءالله که نماز استغفار مورد قبول خدا واقع گردد. توجه شود که تنها گفتن “استغفرالله” کافی است و نباید ” ربی اتوب و الیه” نیز گفته شود. بهترین زمان استغفار در سحر است زیرا این زمان زمانی است که با خدای متعال خلوت می کند و بنده به او نزدیک می شود.

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *