خانه / دعا / دعای داشتن روز خوب و شروع روز کاری خوب و موفقیت در کار

دعای داشتن روز خوب و شروع روز کاری خوب و موفقیت در کار

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای داشتن روز خوب و شروع روز کاری خوب و موفقیت در کار را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه قرآنی برای شروع روز خوب و موفقیت در کارهای روزانه و داشتن بهترین روز . اگر می خواهید شروع روز خوبی داشته باشید توصیه می کنیم دعای زیر را بخوانید برای داشتن روز خوب بسیار موثر و مفید است …

دعای داشتن روز خوب و شروع روز کاری خوب و موفقیت در کار

دعای روز خوب داشتن,دعای شروع روز خوب,دعای موفقیت در شروع روز,بهترین دعای داشتن روز خوب,دعای سریع الاجابه داشتن روز خوب,دعای قوی و مجرب داشتن روز خوب

دعای داشتن روز خوب و شروع روز کاری خوب و موفقیت در کار

دعا برای شروع روز خوب

برای شروع یک روز خوب علاوه بر داشتن هدف و انگیزه، می توانیم با دعا و جملات زیبا از خداوند بخواهیم تا به ما کمک کند و موانع مختلف را از سر راه ما بردارد.

در ادامه با چند دعای زیبا برای شروع روز آشنا خواهید شد که می توانید به عنوان دعای شروع کننده روز از آنها استفاده کنید و تاثیر فوق العاده آنها را احساس کنید.

دعای زیبا برای شروع روز از امام صادق (ع)

در این بخش با دعای شروع روز خوب از امام صادق (ع) در خدمت شما هستیم.

امام صادق (ع) فرموده اند: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، بهتر است قضای آنرا به جا بیاورد. از جمله این دعا که دعایی برای شروع یک روز خوب است و باید هروز بعد از بامداد، 10 مرتبه خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

(معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.)

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

بهترین دعا برای شروع روز از امام صادق (ع)

در بحارالانوار از امام صادق (ع) روایت شده که چون بامداد می شد، على بن الحسين (ع) دعای زیبا برای شروع روز می خواند که این چنین بود:

أَبْتَدِئُ يَوْمِي هَذَا بَيْنَ يَدَيْ نِسْيَانِي وَ عَجَلَتِي بِسْمِ اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّه

من روز خود را پيش از آنكه خدا را فراموش كنم و از ياد او بچيز ديگرى شتاب كـنم بنام او آغاز مى كنم، بنام خدا و آنچه خدا خواهد

و در ادامه فرمودند: هر بنده ای که چنين كند او را از آنـچـه در آن روز فـراموش كند بس باشد. (يعنى چون روز رابا نام خدا شروع کرده، این ذکر به او کمک می کند.)

دعا برای شروع روز کاری از امام صادق علیه السلام

آورده اند که، امام صادق (ع) به يكى از ياران خود فرمود: هنگامی که خواستى به محل كارت بروى ابتدا به مسجد برو و 2 يا 4 ركعت نماز بخوان، سپس بگو:

غَدَوْتُ بِحَوْلِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ وَ غَدَوْتُ بِلاَ حَوْل مِنِّي وَ لاَ قُوَّة بَلْ بِحَوْلِكَ وَ قُوَّتِكَ يَا رَبِّ. اللَّهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ أَلْتَمِسُ مِنْ فَضْلِكَ كَمَا أَمَرْتَنِي فَيَسِّرْ لِي ذَلِكَ وَ أَنَا خَافِضٌ فِي عَافِيَتِك.

(صبحگاه خارج شدم به نيرو و توان الهى، و صبحگاه خارج شدم بدون نيرو و توان خودم، بلكه پروردگارا! به نيرو و توان تو، خدايا! بنده تو هستم، همچنان كه امر كردى از فضلت خواستار مى شوم، پس آن را برايم آسان گردان، در حالى كه در سلامتى ات فرو رفته باشم.)

ذکر و دعای داشتن روز خوب :

برخی ذکرها هم هستند که می توانید بعد از بیدار شدن، به عنوان دعایی برای شروع یک روز خوب بخوانید. ذکر

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

(به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم)

به عنوان دعای شروع روز و دعا برای افزایش روزی بسیار مجرب است.

دعای شروع کننده روز و افزایش رزق و روزی

در شروع روز به منظور وسعت رزق و روزی، از شب شنبه، هر شب 3 مرتبه و شب جمعه ۸ مرتبه سوره واقعه را بخوانید و این کار را 5 مرتبه در هفته بجای آورید .

قبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید که تاثیر فوق العاده ای دارد:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.

دعای زیبا برای شروع روز

می توانید از این دعا به عنوان دعای قشنگ برای شروع روز استفاده کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلـلّـهُـمَ اجـْعَـلْ صَـبَـاحَـنـَا
صَـبـَاحَ الْـاَبـْـــــرَار
وَ لـَـا تَــجْــعـَـلْ صَـبـَاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الْـاَشَـــــرَار

اَلـلّـهُـمَ اجـْعَـلْ صَـبَـاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـْمـَقـْبـُولـِیـن
وَ لـَـا تَــجْــعـَـلْ صَـبـَاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـْمـَرْدُودِیــــن

اَلـلّـهُـمَ اجـْعَـلْ صَـبَـاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـْصّـَالـِحـِیـن
وَ لـَـا تَــجْــعـَـلْ صَـبـَاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـْطّـَالـِحـِیـن

اَلـلّـهُـمَ اجـْعَـلْ صَـبَـاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـْخـَیْـرِ وَ السَّعـَادَة
وَ لـَـا تَــجْــعـَـلْ صَـبـَاحَـنـَا
صَـبَـاحَ الـشَّـرِ وَ الْشِّـقـَاوَة

آمین یا رب العالمین

,دعای روز خوب,دعای روز خوب داشتن,دعای روز خوب برای دوستان,دعای روز خوبی داشتن,دعاي روز خوب,دعای شروع روز خوب,دعای یک روز خوب,دعای برای روز خوب,دعاي شروع روز خوب,دعا برای روز خوب داشتن,دعای داشتن یک روز خوب,دعا برای روز خوبی داشتن,دعا شروع روز خوب,دعای برای شروع روز خوب,دعای آغاز یک روز خوب,دعای شروع یک روز خوب,دعا برای یک روز خوب,دعا برای شروع یک روز خوب,دعا برای داشتن یک روز خوب,دعا برای روز خوب,دعا برای شروع روز خوب,دعا برای اینکه روز خوبی داشته باشیم

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *