خانه / دعا / خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها

خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها را برای شما عزیزان قرار دادیم . فرستادن صلوات بر حضرت محمد و خاندان پاک و گرامی اش خواص و برکات زیادی دارد . از جمله خواص گفتن ذکر صلوات نورانیت و روشن شدن دل و خارج شدن و رهایی از تیرگی ها و تاریکی ها و درود فرشتگان بر شخص صلوات گوینده می باشد …

خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها
خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها

خواص صلوات برای نورانیت دل و خارج شدن از تاریکی ها,خواص و فضیلت صلوات,آثار و برکات صلوات,صلوات و درود فرشتگان,خواص صلوات برای روشن شدن دل,خواص صلوات برای نورانیت دل,صلوات برای خارج شدن از تاریکی ها

صلوات و درود فرشتگان

اسحاق بن فروخ از امام صادق (ع) فرمود:

اى اسحاق بن فروخ ! هر كه ده بار بر محمد و آل محمد صلوات فرستد، خدا و فرشته ها صد بار بر او صلوات بفرستند و هر كه صد بار بر محمد و آل محمد صلوات فرستد، خدا و فرشته ها هزار بار بر او صلوات فرستند، آیا نشنیده اى گفته خداى عزوجل را (سوره احزاب ، آیه ، 43):

اوست آن خداوندى كه رحمت مى فرستد بر شما و هم فرشته هایى كه رحمت مى خواهند براى شما تا بیرون آورند شماها را از تاریكى ها و تیرگى ها به سوى روشنى و خدا درباره مؤمنان مهربان است .

درود فرشتگان بر صلوات فرستنده

رسول خدا (ص) فرمود:

من صلى على صلى الله علیه و ملائكته فمن شاء فلیقل و من شاء فلیكثر

هر كس بر من صلوات و درود فرستد، خدا و فرشتگانش بر وى صلوات و درود مى فرستند. هر كه خواهد كم و هر كه خواهد بسیار این عمل را انجام دهد.

صلوات برای نورانیت دل :

خضر پیامبر علیه السلام در محضر امام حسن مجتبى علیه السلام حاضر شد و سؤالاتى را با وى در میان نهاد، و از جمله پرسید:

چرا آدمى گاهى مطالبى را كه مى داند به یاد نمى آورد.

امام پاسخ فرمود:

قلب بشر بر حق استوار است و با حق عجین گشته و روى حق روپوش نهاده شده است ،

پس اگر بر محمد و آل محمد سلام و درود كامل بفرستد، قلب او نورانیت خاصى پیدا مى كند، و آن چه كه از یاد برده دوباره به خاطرش مى آید.

اگر صلوات بر محمد و آلش نفرستد و یا آن كه صلوات ناقص بفرستد، آن روپوش همچنان بر روى حق برقرار خواهد بود و در این صورت است كه انسان آن چه را كه به یاد دارد نیز فراموش مى كند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *