خانه / دعای افزایش مهر و محبت / طلسم جلب مهر و محبت خلایق و بستن زبان دشمنان و حفظ از بلا

طلسم جلب مهر و محبت خلایق و بستن زبان دشمنان و حفظ از بلا

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم جلب مهر و محبت خلایق و بستن زبان دشمنان و حفظ از بلا را برای شما عزیزان قرار دادیم . 3 طلسم بسیار مجرب و نضمینی برای افزایش مهر و محبت و تسخیر قلوب معشوق و جلب محبت معشوق و همچنین در امان ماندن از بلاها و زبان بند کردن دشمن و شخص بدگو …

طلسم جلب مهر و محبت خلایق و بستن زبان دشمنان و حفظ از بلا

طلسم جلب مهر و محبت خلایق و بستن زبان دشمنان و حفظ از بلا,طلسم مهر و محبت,طلسم محبت مجرب,طلسم تضمینی برای محبت,طلسم مجرب برای جلب محبت,طلسم قوی زبان بند دشمن,طلسم برای بستن زبان دشمنان,طلسم در امان ماندن از بلا,طلسم قوی و تضمینی مهر و محبت,طلسم حفظ از بلا

اگر خواهی که مطلوب عاشق تو گردد (مرد) و دیوانه وار تورا دوست بدارد و مطیع حرف تو باشد و هرچه گویی عمل کند و سر از حرفت برندارد بنویس این طلسم را در ساعت سعد و خورشید با زهره نظر تثلیث داشته باشد و شمس در 8 درجه خود باشد.

اگر خواهی که مطلوب خود بیقرارت گردد . به سوی تو باز اید این نقش را بکش در پاره ای از برنج و در قبری دفن کن .در ساعت سعد نوشته شود که قمر در برج خاکی باشد.

طلسم این است:

طلسم محبت و زبانبند اگر کسی لوح زیر را روی فلزی نقش کند که نیمی طلای پاک و نیمه دیگرش نصف نقره ونصف برنج باشد و همراه بدارد و بگلاب زده به صورت زند برای محبت خلق و زبانبند نیکوست و از جمیع بلایا ایمن شود.در ساعت سعد نقش کند.

طلسم این است:

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *