خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای فرد طلسم شده و رفع سحر و جادو سریع الاتاثیر

دعاهای مجرب برای فرد طلسم شده و رفع سحر و جادو سریع الاتاثیر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای فرد طلسم شده و رفع سحر و جادو سریع الاتاثیر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله طلسم شخص باطل خواهد شد و طلسم در شخص بی اثر می شود . 

دفع طلسم جدایی,دفع طلسم با ادرار,دفع طلسم,دفع طلسمات,دفع طلسم با آیت الکرسی,دفع طلسم با سرکه,دفع طلسم با قلیاب,دفع طلسم با نمک,دفع طلسم جدایی,طلسم دفع شر,دعای دفع شخص مزاحم,دفع طلسم جدایی,دفع طلسم با ادرار,دفع طلسم,دفع طلسمات,دفع طلسم با ایت الکرسی,دفع طلسم با سرکه,دفع طلسم با قلیاب,دفع طلسم با نمک,دفع طلسم جدایی,طلسم دفع شر,دعای دفع شخص مزاحم,رفع سحر و جادو,رفع سحر و جادو با قرآن ,رفع سحر و جادو با قرآن,از بین بردن سحر و جادو,درمان سحر و جادو تبریزیان,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,رفع سحر و جادو,از بین بردن سحر و جادو و دعا

دعاهای مجرب برای فرد طلسم شده و رفع سحر و جادو سریع الاتاثیر
دعاهای مجرب برای فرد طلسم شده و رفع سحر و جادو سریع الاتاثیر

دعا برای شخص طلسم شده  با عسل  

یک کیلو گرم عسل طبیعی و خالص را تهیه نموده و در آن (روغن حبه البرکه) می اندازیم (به عبارت دیگر روغن سیاه دانه را با عسل مخلوط میکنیم و سپس آیات مربوط به ابطال را بر آن قرائت می کنیم . شخص طلسم شده باید روزانه شش قاشق چای خوری از این معجون بخورد. سه قاشق در طول روز زمانی که معده خالی است و سه قاشق زمان خواب . ضمن اینکه هفت روز نیز باید بطور پیوسته با آبی که بر آن آیات مخصوص باطل السحر خوانده شده است استحمام نماید و قبل از استحمام قدری از آن آب را بیاشامد .

ببینید، سوالی که پیش می آید و باید متذکر شد این است که چرا باید از عسل همراه با روغن سیاه دانه برای درمان استفاده شود؟ پاسخ این است که حتی در قرآن کریم نیز به خاصیت درمانی عسل اشاره شده است. خداوند جل جلاله در سوره نحل میفرماید :

یخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ 

( النحــل / ۶۹ )

رسول الله – صلى الله علیه و آله و سلم نیز در این زمینه میفرمایند :

 إن فی الحبة السوداء شفاء من کل داء إلا السأم  اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً اللهم واقتلهم بدداً اللهم ولا تغادر منهم أحداً اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم.  

 

بررسی روش های تشخیص طلسم شدن

چه در این دنیا و چه در آخرت. طلسمها بصورتهای مختلف نوشته می شود ولی چندتای آنها رایجتر هستند. ۱- دفن کردن یکی از لباسهای شما (هر چه لباس زیر تر باشد اثرش بیشتر است) در این گونه طلسمها بر روی لباس مفعول دعای مورد نظر خوانده شده و در جایی دفن میگردد . معمولا این نوع دعاها زمان دارند و پس از طی زمان گفته شده خود بخود باطل میشوند.

اگر بهر دلیلی این لباس دفن شده از زیر خاک بیرون بیاید سحر باطل خواهد شد. برای همین بعضی از باطل کنندگان سحر میگویند که باید آنرا پیدا کرده و از زیر خاک بیرون بکشید. ۲- دفن کردن جزء مرده ای بدن شما که معمولا یا ناخن است و یا موی شما. آن هم مانند طلسم با لباس میباشد .

 

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *