خانه / دسته‌بندی نشده / خواص بسیار عجیب آیت الکرسی برای دوری شیطان و حفظ جان

خواص بسیار عجیب آیت الکرسی برای دوری شیطان و حفظ جان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص بسیار عجیب آیت الکرسی برای دوری شیطان و حفظ جان قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله بلا و شیطان از شما و زندگی شما دور خواهد شد و از اتفاقات بد به دور خواهید ماند . 

خواص آیت الکرسی برای حفظ جان و دوری از مکر شیطان و رفع سختی ها,خواندن آیت الکرسی برای حفظ جان,خواص آیت الکرسی برای دوری از مکر و حیله شیطان,خواص آیت الکرسی برای از بین رفتن سختی ها,خواص و برکات خواندن آیت الکرسی,خواص آیت الکرسی,خواص آیت الکرسی برای ازدواج,خواص آیت الکرسی برای روزی,خواص آیت الکرسی تا هو العلی العظیم,خواص آیت الکرسی مغربی,خواص آیت الکرسی,خواص آیت الکرسی برای اموات,خواص آیت الکرسی روی انگشتر

خواص بسیار عجیب آیت الکرسی برای دوری شیطان و حفظ جان
خواص بسیار عجیب آیت الکرسی برای دوری شیطان و حفظ جان

تلاوت آیت الکرسی برای حفظ جان 

امام سجاد (ع) فرمود که رسول خدا (ص) فرموده است : هر کس ۴ آیه از اول سوره بقره و آیه الکرسی را با ۲ آیه بعد از آن و ۳ آیه آخر سوره بقره را تلاوت کند هیچگونه بدی و ناراحتی در جان و مال خود نمی بیند و دیو لعین به وی نزدیک نمی شود و قرآن را فراموش نمی کند.

آیت الکرسی برای دوری از مکر شیطان

در کتاب «ختوم و اذکار» صفحه ۲۲ آمده : هر کس بعد از هر نمازی آیه الکرسی را بخواند از مکر شیطان و وسوسه های آن در امان خواهد بود.

آیت الکرسی برای رفع سختی ها

گویند در شداید و سختیها در مهمات عظیمه قرائت آیهالکرسی ۱۲ مرتبه نافع است و تخلف ندارد.

 

خواص همراه داشتن آیت الکرسی برای حفظ جان

امام سجاد (ع) فرمود که رسول خدا (ص) فرموده است: هر کس ۴ آیه از اول سوره بقره و آیت الکرسی را با ۲ آیه بعد از آن و ۳ آیه آخر سوره بقره را تلاوت کند هیچگونه بدی و ناراحتی در جان و مال خود نمی بیند و دیو لعین به وی نزدیک نمی شود و قرآن را فراموش نمی کند.

 

ختم آیت الکرسی برای تسخیر قلب و جلب محبت 

برای خواندن آیت الکرسی به نیت جلب محبت روش‌های مختلفی ذکر شده که معروف‌ترین آن‌ها از این قرار است.

در روز اول ماه قمری یک صلوات و یک بار آیت الکرسی را بخوانید.
در روز دوم دو صلوات و دو بار آیت الکرسی را بخوانید.
در روز سوم سه صلوات و سه بار آیت الکرسی را بخوانید.

این روند را ادامه می‌دهید و هر روز یک عدد به تعداد صلوات ها و آیت الکرسی ها اضافه می‌کنید تا به روز آخر ماه می‌رسید. اگر ماه قمری ۲۹ روز بود، در روز آخر ۲۹ صلوات و ۲۹ بار آیت الکرسی را بخوانید و اگر ماه قمری ۳۰ روزه بود، ۳۰ صلوات و ۳۰ بار آیت الکرسی را می‌خوانید .

در این روش ختم، آیت الکرسی را تا قسمت « وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ » بخوانید :

« اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ »

خواص خواندن و همراه داشتن آیت الکرسی گفته شده است.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *