خانه / بخورات دعانویسی / بخور سرخ غذای موکل سرخ برای سردی و جدایی زن و شوهر

بخور سرخ غذای موکل سرخ برای سردی و جدایی زن و شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بخور سرخ غذای موکل سرخ برای سردی و جدایی زن و شوهر را برای شما عزیزان قرار دادیم . بخور سرخ نوعی ماده است که به عنوان غذا و خوراک موکل سرخ و یا جن سرخ هم استفاده می شود . موکل سرخ عاشق بخور سرخ است . کاربرد بخور سرخ در زمینه ایجاد طلاق و سردی رابطه و در نهایت جدایی زن و مرد از یکدیگر می باشد …

بخور سرخ غذای موکل سرخ برای سردی و جدایی زن و شوهر

بخور سرخ غذای موکل سرخ برای سردی و جدایی زن و شوهر,بخور سرخ چیست,کاربرد بخور سرخ,استفاده از بخور سرخ در علوم غریبه,سردی و جدایی زن و شوهر با بخور سرخ,جن سرخ و موکل سرخ,بخور سرخ برای طلاق و جدایی زن و مرد,خرید بخور سرخ

بخور سرخ در فرهنگهاي مختلف داراي اسمهاي مختلفي است و مراسم و اعمالي متفاوت دارد اما ساخت و مواد تشکيل دهنده بخور سرخ در تمام جهان يکسان است.

بخور سرخ را در اصل خوراک نوعي موکل بنام موکل سرخ ميدانند.اين موکل مامور است تا بين انسانها و به ويژه زن و شوهر سردي و جدايي ايجاد کند.

بخور سرخ در اصل ماده اي دوست داشتني براي جن سرخ يا موکل سرخ بوده و هرجا که دود بخور سرخ ايجاد شود جن سرخ در آنجا حاضر شده و آماده گرفتن دستور از کسي ميشود که بخور را براي جن سرخ سوزانده است.

البته ظهور جن سرخ مرئي نيست ولي کارکرد و عمل کردي بدون شک قوي و شديد دارد.

در هندوستان به شدت به بخور سرخ در عاملي براي طلاق و جدايي بين زن و مرد اعتقاد دارند و بر اين باور هستند که : تا کسي براي زن و شوهر طلسم فراق يا بخور سرخ دود نداده باشد از هم جدا نخواهند شد.

اين فرهنگ،يعني ترس از اينکه مبادا کسي براي زن و شوهر بخور سرخ دود دهد تا جايي پيش ميرود که در مراسم عروسي عموما مادر عروس به همراه مادر داماد مراسمي را بنام مراسم زار که با بخور زار انجام ميشود را در جايي خارج از محل عروسي انجام ميدهند.

مراسم زار را عموما يک يا چند روز قبل از جشن عروسي انجام ميدهند و پس از انجام آن خالي قرمز رنگ به پيشاني عروس ميزنند و البته برخي هم به پيشاني داماد هم ميزنند.

حال اگر با بخور بحري دعايي براي عزت و ثروت داماد هم انجام داده باشند خال روي پيشاني داماد را آبي رنگ و خال روي پيشاني عروس را قرمز رنگ ميگذارند.

بخور سرخ

در مقالات عمومي فقط به اين اشاره شده است که خال قرمز روي پيشاني نماد متاهل بودن زن است اما در واقع اين چنين نيست و حتي ممکن است مراسم بخور زار براي دختر متاهل هم انجام شود و از آن به بعد بر روي پيشاني دختر خال قرمز رنگ بنام ” بيندي-बिंदी ” ميگذارند.

هر چند امروزه مراسمهاي قديمي و سنتي کمرنگ شده و بيشتر اين خالها جنبه زيبايي دارد.

در بوشهر و بندر عباس هم خال بيندي بر پيشاني دختران قرار ميدادند و مراسم دفع بخور سرخ را انجام ميدادند تا زندگي زن و شوهر به طلاق ختم نشود.

مراسم دفع جن سرخ را در ايران بيشتر با بخور بحري انجام ميدادند و به همين سبب زنان و دختران بيشتر بيندي آبي(خال آبي) در صورت ميگذاشتند.

در ايران مردها هيچ خالي نميگذاشتند و زن ها خال آبي را بيشتر بر پيشاني قرار ميدادند.

نوع ديگر ياز طلسم هم با جن سرخ براي کشتن حيوانات مانند فيل و اسب هم انجام میشد که با بخور انجام ميدادند و براي دفع اين موضوع يک مثلث برعکس به رنگ قرمز بر پيشاني اسب يا فيل قرار ميدادند.

در فرهنگ کابالاي امروز هم کشيدن مثلث برعکس قرمز يا خط قرمز برعکس بر روي پيشاني نشانه و عاملي براي عدم نفوذ جن سرخ به بدن انشان است و در مقابل خال سياه يا دايره يا خط سياه که بيشتر شيطان پرستان بر روي پيشاني ميکشند نشانه ي تمايل به ورود شياطين خبيث به درون بدن فرد است.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *