خانه / جن (اجنه) / خطرات همزاد و جن برای انسان چیست – خطرات جسمی و روحی همزاد

خطرات همزاد و جن برای انسان چیست – خطرات جسمی و روحی همزاد

خطرات همزاد و جن برای انسان چیست – خطرات جسمی و روحی همزاد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خطرات همزاد و جن برای انسان چیست – خطرات جسمی و روحی همزاد را برای شما عزیزان قرار دادیم . همزاد و جن ها خطرات و آسیب های زیادی برای انسان دارند مخصوصا برای کسانی که ناشیانه اقدام به احضار جن و موکل می کنند . بسیاری از دعانویس ها و فالگیران چون دارای سپر قوی هستند جن ها و همزاد نمی توانند به آنها آسیب بزنند .

خطرات همزاد و جن برای انسان چیست - خطرات جسمی و روحی همزاد

آسیب های جن و همزاد انسان,خطرات همزاد چیست,خطرات جن ها چگونه است,دفع خطرات و آسیب های جن و همزاد,خطرات جسمی و روحی جن و همزاد

وقتی که جنیان به انسان نزدیک میشوند باعث چه نوع آسیب هایی خواهند شد؟

بیماری :

این بدان معنا نیست که جن بیماریها را انتقال میدهد یا ویروس جابجا میکند بلکه چون جنیان از انرژی هاله انسان تغذیه میکنند باعث ضعیف شدن تدریجی بدن میشوند در نتیجه انواع بیماریها (گاها بیماریهای عجیب و غریب) به سراغ انسان می آیند.

نکته:

کسانی که سر و کارشان با جنیان است مثلا جادوگران،فالگیران و …غیره حتما دارای حصار و محافظت های قوی باشند تا از این آسیبها جلوگیری کنند.

ضعیف شدن حافظه :

ایجاد ارتباط با جنیان قدرت بسیار زیادی از ذهن را میگیرد و ذهن بصورت تدریجی خسته خواهد شد و در نتیجه روی حافظه اثر خواهد داشت اما این امر برای همه یکسان نیست.

صدمات روحی  :

نزدیک شدن جن به انسان میتواند باعث بروز صدمات روحی از جمله انواع بیماریهای روانی شود و همچنین بر روی روابط اجتماعی،کاری و …غیره اثر منفی خواهد داشت. (این صدمات با صدمات افراد تسخیر شده فرق دارد)

صدمات جسمی :

در موارد حادتر جنیان میتوانند باعث آسیب دیدگی جسمی انسان شوند و این امر در اتفاقات به ظاهر ساده شکل میگیرد (مثلا تصادفات)

نکته:

مدیومها بیش از همه در معرض چنین آسیبهایی هستند و حتما باید حصار قوی و محافظت های قوی را داشته باشند (مخصوصا برای احضارات و فالگیری )

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *