خانه / دعا / دعا برای وارد شدن به منزل جدید

دعا برای وارد شدن به منزل جدید

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای وارد شدن به منزل جدید را برای شما عزیزان قرار دادیم . هنگام وارد شدن به خانه جدید می توان از ذکر و دعا و آیات قرآنی استفاده کرد تا خانه جدید خوش یمن و با برکت باشد . برخی از دعاهای توصیه شده از در قرآن و روایات اهل بیت (ع) موقع وارد شدن به خانه جدید را در این بخش گردآوری کردیم …

دعا برای وارد شدن به منزل جدید

دعا برای وارد شدن به منزل جدید,دعا موقع ورود به خانه جدید,دعا به هنگام وارد شدن به منزل جدید,دعای خیر و برکت در خانه جدید,دعای خوش یمن بودن خانه جدید,دعای افزایش برکت در منزل و خانه نو

دعا برای وارد شدن به منزل جدید

در منابع حدیثی دعاها و اعمالی در زمینه ورود به منزل جدید وارد شده است :

1. امام صادق(ع) به نقل از پیامبر خدا(ص) فرمود:

«هر کس خانه‌اى می‌سازد، گوسفند چاقى قربانى کند و گوشت آن‌را به بینوایان بدهد، و بگوید: “اللَّهُمَّ ادحَر عَنّی مَرَدَةَ الجِنِّ وَ الإِنسِ وَ الشَّیاطینِ، و بارِک لَنا فی بُیوتِنا” (خدایا! سرکشانِ جنّ و انس و شیاطین را از من بِران و خانه‌هایمان را براى ما مبارک گردان)؛ اگر چنین کند، آنچه خواسته است، به او عطا می‌کنند».

2. رسول خدا(ص) به حضرت على(ع) فرمود:

«اى على! هر گاه در جایى فرود آمدى، بگو: “اللّهمّ أَنْزِلْنِی مُنْزَلًا مُبارَکاً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ” (خدایا! مرا در منزلگاهى خجسته فرود آور، که تو بهترینِ فرودآورندگانى‏)، تا از برکت این دعا خیر آن منزل نصیبت شود، و شرّش از تو دفع گردد»

البته روایت اخیر سفارشی کلی و برای همه مکان‌هایی است که انسان می‌خواهد آن‌جا را به عنوان محل اقامت خود – هر چند به مدت بسیار کوتاه – قرار دهد، ولی حداقل یکی از مصادیق عمل به این حدیث، برای ورود به منزل جدید می‌باشد.

منبع :سایت ملکوت 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *