خانه / دعا / قویترین طلسم محبت یهودی – طلسم افزایش عشق و محبت یهودی

قویترین طلسم محبت یهودی – طلسم افزایش عشق و محبت یهودی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com قویترین طلسم محبت یهودی – طلسم افزایش عشق و محبت یهودی را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای افزایش مهر و محبت و عشق میان زن و شوهر یا مان دو نفر می توان از طلسم مهر و محبت یهودی استفاده کرد که بسیار مجرب است . نوشتن و به همراه داشتن طلسم مهر و محبت یهودی موجب جلب و احضار مهر و محبت شخص و همچنین زیاد شدن محبت و علاقه می شود …

طلسم محبت یهودی قوی,طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه,طلسم محبت یهودی چیست,طلسم محبت یهودی با کبوتر,طلسم یهودی محبت سوزاندنی فوری,طلسم محبت یهود,قویترین طلسم محبت یهودی,بهترین طلسم محبت یهودی
قویترین طلسم محبت یهودی - طلسم افزایش عشق و محبت یهودی

دستور انجام طلسم محبت یهودی :

قویترین طلسم محبت یهودی که در زیر آمده است را باید بر پوست حیوانی بنویسید و در زیر پادری خانه به مدت یک هفته قرار دهید و بعد از آن هنگام غروب آفتاب آن را یا در باغچه یا پارک زیر بوته گلی قرمز دفن کنید.

قویترین طلسم محبت یهودی مانند قویترین طلسم محبت دنیا نیست و شما زمانی که آن را خاک کردید شروع به کار می کند.

دستورالعمل-انجام-طلسم-محبت-یهودی قویترین طلسم محبت یهودی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

طلسم محبت یهودی با فلفل :

برای اجرای طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه باید شانزده دانه فلفل سیاه را برداشته آسیاب کرده و سپس بر کف کاغذ سفیدی پخش کنید.

با وسیله ای که متعلق به معشوق می باشد نوشته ای که در عکس قسمت قویترین طلسم محبت یهودی بر روی پوست نمایان است را روی کاغذه پر از پودر سیاه فلفل بکشید.

طلسم را تا کرده و نیمه شب آن را در آتشی که با شعله چوب خشک فراهم شده است بیفکنید. در کمتر از یک هفته طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه معشوق شما را در مسیر افتادن به پای شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید در یک هفته اول معشوق تقاضای برقراری ارتباط با شما می کند که تا 3 بار اول نباید پاسخی از شما دریافت کند.

دعای افزایش محبت شوهر,دعای افزایش محبت شوهر به زن,دعای افزایش محبت دیگران,دعای افزایش محبت از راه دور,دعای افزایش محبت بین خواهر و برادر,دعای افزایش محبت پدر به دختر,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت شوهر به همسر

منبع : سایت دعا شفا

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. باسلام.یه سوال داشتم.
    وقتی کاغذ طلسم یهودی رو تا کنیم ،فلفلی که پودر شده از روی کاغذ به هم نمیخوره؟؟؟
    اگه امکان داره کمی واضحتر توضیح بدید.
    در ضمن لوح اصلی هم واضح نیست.کاش کمی عکسش بزرگتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *