خانه / دعا / ذکر و نماز مجرب برآورده شدن حاجت – ذکر قبل از طلب حاجت

ذکر و نماز مجرب برآورده شدن حاجت – ذکر قبل از طلب حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر و نماز مجرب برآورده شدن حاجت – ذکر قبل از طلب حاجت را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و مجرب برای طلب حاجت و برآورده شدن حاجت و رسیدن به حاجت ها و خواسته ها . امام صادق (ع) فرموده اند فرستادن صلوات قبل از دعا موجب استجابت دعا و حاجت روایی می شود .

ذکر حاجت نی نی سایت,ذکر حاجت روایی سریع,ذکر حاجت روز جمعه,ذکر حاجت نخودکی,ذکر حاجت از امام حسین,ذکر حاجت در روز جمعه,ذکر حاجت روایی نخودکی,ذکر حاجت روایی بهجت, نماز حاجت امام رضا,نماز حاجت امام زمان,نماز حاجت روز جمعه,نماز حاجت مجرب,نماز حاجت امام جواد,نماز حاجت شب جمعه,نماز حاجت روز پنجشنبه,نماز حاجت حضرت زهرا

ذکر و نماز مجرب برآورده شدن حاجت - ذکر قبل از طلب حاجت

ذکر برآورده شدن حاجت,نماز حاجت روایی,ذکر و دعای گرفتن حاجت فوری,نماز سریع الاجابه مخصوص حاجت,بهترین ذکر قرآنی برای حاجت,نماز قوی و مجرب به جهت حاجت

ذکر و نماز مجرب برآورده شدن حاجت – ذکر قبل از طلب حاجت

هر کس دوازده هزار بار ” بسم الله الرحمن الرحیم “ بگوید؛

 و در هر هزار مرتبه که تمام شد ، دو رکعت نماز بگذارد؛

و حاجت خود را از خداوند متعال بخواهد تا دوازده بار، آن حاجت برآورده می شود.

امام صادق (ع) فرمود:

هر گاه اراده کردید چیزی از حوائج دنیا را از خدای سبحان مسألت نمایید، ابتدا باید خدای عزوجل را ستایش کنید و سپس صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید، پس آن گاه حاجت خود را از خداوند کریم بخواهید.

آن حضرت فرمودند:

مردی وارد مسجد شد و پس از بجای آوردن نماز، دست به سوی درگاه خداوند دراز نمود و حاجات خود را طلب کرد. پیامبر اکرم (ص) که در آن مسجد حضور داشتند با مشاهده این وضع فرمودند: این بنده، در خواسته خود از خداوند تعجیل کرد.

پس شخص دیگری آمد و دو رکعت نماز گزارده و ثنای خدا را بجا آورد و سپس بر محمد و آل محمد صلوات فرستاد. آن گاه رسول خدا فرمودند: که دعایت در آستانه اجابت است.

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *