خانه / دعا / دعای طلب عافیت و سلامتی از درد و بیماری در نماز شب

دعای طلب عافیت و سلامتی از درد و بیماری در نماز شب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای طلب عافیت و سلامتی از درد و بیماری در نماز شب را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای درخواست سلامتی و شفای بیماری و رفع درد و مریضی از خداوند در نماز شب می باشید . اگر درد و بیماری دارید که شما را بیقرار و خشمگین و اندوهگین کرده با خواندن این دعا در نماز شب به امید خداوند از بیماری و درد خلاص خواهید شد .

دعای عافیت و سلامتی,دعای عافیت صحیفه سجادیه,دعای عافیت از امام رضا,دعای عافیت فرزند,دعای عافیت برای مریض,دعای عافیت امام صادق,دعای عافیت طلبی,دعای عافیت شب قدر

دعای طلب عافیت و سلامتی از درد و بیماری در نماز شب

دعای درخواست شفای درد در نماز شب,دعای طلب سلامتی و عافیت,دعای درخواست سلامتی از خدا موقع نماز شب

دعای طلب عافیت و سلامتی از درد و بیماری در نماز شب

کفعمی از کتاب «متهجّد» نقل کرده:

هرکس از دردی که با اوست طلب عافیت کند، در سجده دوم از دو رکعت اوّل «نماز شب» بگوید:

يَا عَلِيُّ يَا عَظِيمُ ، يَا رَحْمانُ يَا رَحِيمُ ، يَا سَمِيعَ الدَّعَواتِ ، يَا مُعْطِيَ الْخَيْراتِ ، صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعْطِنِي مِنْ خَيْرِ الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ ، وَاصْرِفْ عَنِّي مِنْ شَرِّ الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ ، وَأَذْهِبْ عَنِّي هٰذَا الْوَجَعَ ؛ [درد را نام ببرد] فَإِنَّهُ قَدْ غاظَنِي وَأَحْزَنَنِي.

معنی دعای فوق :

ای والا، ای بزرگ، ای بخشنده، ای مهربان، ای شنوای دعاها، ای عطا بخش خیرات، درود فرست بر محمّد و خاندانش و از خیر دنیا و آخرت چنان‌که سزاوار آنی به من عنایت کن و از شرّ دنیا و آخرت، چنان‌که سزاوار آنی از من بگردان و این درد را از من ببر [درد را نام ببرد] که این درد خشمم را برافروخته و اندوهگینم ساخته.

و در دعا اصرار ورزد که عافیت شتابان به او می‌رسد، ان‌شاء‌الله‌ تعالی.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *