خانه / دعا / نماز مجرب برای دیدن مقام و جایگاه خود در بهشت

نماز مجرب برای دیدن مقام و جایگاه خود در بهشت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز مجرب برای دیدن مقام و جایگاه خود در بهشت را قرار دادیم . ذکر و دعا و نماز بسیار قوی و سریع الاجابه برای دیدن جایگاه خود در بهشت . اگر می خواهید بدانید که در بهشت چه مقام و جایگاهی دارید نماز زیر را طبق دستورالعمل گفته شده بخوانید …

نماز مجرب برای دیدن مقام و جایگاه خود در بهشت

دعای دیدن جایگاه خود در بهشت,نماز سریع الاجابه دیدن مقام خود در بهشت,ذکر و دعای دیدن جیاگاه خود در بهشت

نماز مجرب برای دیدن مقام و جایگاه خود در بهشت

سید روایت کرده: هرکه در ماه رجب یک روز روزه بدارد و چهار رکعت نماز بگذارد به این ترتیب که: در رکعت اوّل «صد مرتبه» «آیت‌الکرسی» بخواند و در رکعت دوّم «دویست مرتبه» سوره «توحید» نمی‌میرد تا مقامش را خود در بهشت ببیند، یا دیگری برای او ببیند.

آيت الكرسی براي ديدن جاي بهشت

در كتاب خواص الآیات صفحه 19 بنا به روايات آمده است:

هركس بعد از هر نماز واجبي به خواندن آيت الكرسي مداومت داشته باشد، از دنيا نخواهد رفت تا زماني كه جايگاه خود را در بهشت ببيند.

رسول اکرم (ص) در بیان آنچه که در شب معراج دیدند: بر برخی از درهای بهشت نوشته دیدند، هر کس می خواهد جایگاه خویش را در بهشت ببیند، در مسجدها سکنا گزیند.

ایشان همچنین فرمودند: مسجد سرای هر پرواپیشه ای است و خداوند راحتی و رحمت و گذشتن از صراط را برای کسانی که ماسجد خانه هایشان باشد، تضمین کرده است.

امام زین العابدین (ع) فرمودند: موسی بن عمران (ع) گفت: پروردگارا! اهل تو در روزی که سایه ای جز سایه تو نیست آنان را زیر سایه خود می بری، چه کسانی اند؟

خداوند به او وحی کرد: کسانی که پاک دل و خاکسارند… آنها که جونان ماوا گزیدن عقاب ها در آشیانه هایشان، مساجد مرا کاشانه خود برمی گزینند.

امام صادق (ع) فرمودند: مردانگی دو گونه است: مردانگی در وطن و مردانگی در سفر. و اما مردانگی در وطن تلاوت قرآن است و پیوستگی با مساجد.

امام کاظم (ع): مسیح (ع) به حواریون گفت: … پرستشگاه های پروردگارتان را زندان بدن ها و پیشانی های خود قرار دهید.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *