خانه / دعا / دعاى رفع قار و قور شکم و رهایی از صداهای شکم و پیچش روده

دعاى رفع قار و قور شکم و رهایی از صداهای شکم و پیچش روده

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاى رفع قار و قور شکم و رهایی از صداهای شکم و پیچش روده را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی مجرب برای رهایی و خلاص شدن از قار و قور شکم و از بین رفتن صداهای شکم و درمان و شفای پیچش روده .

دعاى رفع قار و قور شکم و رهایی از صداهای شکم و پیچش روده

دعای برطرف شدن قار و قور شکم,دعای رهایی از صداهای شکم,دعای پیچش روده و شکم,دعای درمان قار و قور شکم,دعای خلاص شدن از صدای شکم و پیچش روده,ذکر و دعای شفای صدای شکم

دعاى رفع قار و قور شکم و رهایی از صداهای شکم و پیچش روده

روایت شده:
شخصی به آن حضرت امام موسی بن جعفر(ع) شکایت کرد که شکم من پیوسته صدا می‌کند و من حیا می‌کنم با مردم سخن بگویم، زیرا از شکمم صدا بیرون می‌آید و مردم صدای شکم مرا می‌شنوند، برای شفای من دعا کنید. حضرت فرمود: هرگاه از «نماز شب» فارغ شدی بگو:

اللّٰهُمَّ مَا عَمِلْتُ مِنْ خَيْرٍ فَهُوَ مِنْكَ لَاحَمْدَ لِي فِيهِ وَمَا عَمِلْتُ مِنْ سُوءٍ فَقَدْ حَذَّرْتَنِيهِ ، لَاعُذْرَ لِي فِيهِ . اللّٰهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ أَنْ أَتَّكِلَ عَلَىٰ مَا لَاحَمْدَ لِي فِيهِ ، أَوْ آمَنَ مِمَّا لَاعُذْرَ لِي فِيهِ.

معنی دعای فوق :
خدایا آنچه خیر انجام دادم از سوی توست، برای من در آن ستایشی نیست و آنچه بد کردم، تو مرا از آن برحذر داشتی، مرا در آن عذری نیست، خدایا به تو پناه می‌آورم از این که بر آنچه مرا در آن ستایشی نیست تکیه کنم، یا از آنچه در آن عذری برایم نیست ایمن گردم.
و نیز از حضرت‌ صادق(ع) روایت شده است:
برای صداهای شکم سیاه‌دانه با عسل بخورند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *