خانه / دعا / دعای جادویی برای ایجاد عشق و علاقه شدید بین عاشق و معشوق تضمینی

دعای جادویی برای ایجاد عشق و علاقه شدید بین عاشق و معشوق تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای جادویی برای ایجاد عشق و علاقه شدید بین عاشق و معشوق تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای ایجاد عشق و محبت شدید میان دو نفر و افزایش عشق و علاقه و محبت بین عاشق و معشوق می باشد . جهت زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان عاشق و معشوق می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

دعای جادویی برای ایجاد عشق و علاقه شدید بین عاشق و معشوق تضمینی

دعای ایجاد عشق بین عاشق و معشوق,دعای ایجاد علاقه شدید میان عاشق و معشوق,دعای قوی و مجرب برای عشق و علاقه شدید

دعای جادویی برای ایجاد عشق و علاقه شدید بین عاشق و معشوق تضمینی

دعای عاشق كردن طرف مقابل فوری

اگر به شخص خاصی علاقه مند هستید و به دنبال روش عاشق کردن طرف مقابل در سریع ترین زمان هستید طلسم عاشق كردن یکی از بهترین و تضمینی ترین راه هایی است که میتوانید امتحان کنید.

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً. »

برای نتیجه گرفتن از این دعاي عاشق كردن طرف مقابل فوری و عزیز شدن نزد معشوق باید این دعا را به صورت مکرر روزانه بخوانید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

دقت داشته باشید که در بعضی مواقع شما با خواندن هر دعایی شرایط برای عاشق کردن طرف مقابل جور نمیشود. در این حال امید خود را از دست ندهید و از دعاي عاشق كردن دختر از راه دور و دعاي عاشق كردن پسر از راه دور که در این صفحه منتشر کردیم بهره ببرید و مطمئن باشید به شخص مورد نظر خواهید رسید.

مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل از راه دور :

باتوجه به نظرات کاربران رضایت زیادی به همراه داشته است دعای زیر میباشد.

برای طلسم عاشق كردن از راه دور شما میتوانید به شخصی که به او دسترسی ندارید و دور از هم هستید دعایی بخوانید که به آن طلسم عاشق كردن از راه دور گفته میشود. زمان خواندن این طلسم عاشق كردن طرف مقابل در زمان اذان مغرب میباشد که باید ابتدا از خدا این درخواست را داشته باشید که مهر شما به دل طرف مقابل بیفتد و او به شما دلبسته شود.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری

دیگر طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری دعای زیر میباشد که شما میتوانید آن را برای 3 مرتبه با خلوص نیت و اندیشیدن به طرف مقابل بخوانید. در انتها صلواتی ختم کرده و برای برآورده شدن حاجت تان صدقه بدهید. این کار را میتوانید تا زمان رسیدن به حاجت تان هر روز تکرار کنید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای عاشق کردن فوری

دیگر دعای عاشق کردن فوری که بسیاری از افراد آن را توصیه کرده اند این دعاست. شما میتوانید این دعای عاشق کردن فوری را به دانه و یا بذر گیاهی بخوانید و آن را در خاک بکارید. گلی که این گیاه میدهد را به طرف مقابل تان هدیه دهید. با دریافت این گل خیلی سریع عاشق شما میشود.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین

یکی از بهترین دعاهایی که نتایج خوبی هم به همراه داشته طلسم پول گرفتن از شوهر و معشوق خسیس است. اگر شما هم میخواهید بیشتر از آنچه فکر میکنید به حساب شما پول واریز کند به صفحه طلسم پول گرفتن از شوهر مراجعه کنید.

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

اگر قصد علاقه مند کردن شخص مورد نظرتان را دارید این دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و دعای بازگشت به عشق مخصوص شماست. این دعا را باید پس از اتمام نماز بدون اینکه از حالت نماز خارج شوید و بخواهید بلند شوید تلاوت کنید. این دعا عاشق شدن طرف مقابل تان را آسان تر و سریع تر میکند.

اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

اگر به فرد خاصی علاقه دارید و میخواهید سریع تر روابط خوبی را به او شروع کنید پیشنهاد میکنیم از صفحه طلسم جذب کراش دیدن کنید.

طلسم عاشق كردن دختر مورد نظر فوری

دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که خواندن مکرر آن برای آقایان توصیه شده است دعای زیر میباشدک

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل

برای طلسم عاشق كردن طرف مقابل دعاهای زیادی مطرح شده است که برای افراد مختلف باتوجه به سطح انرژی و میزان اعقادی که دارند جذب طرف مقابل میتواند توسط دعایی خاص انجام شود. به همین دلیل در این صفحه جامع ترین دعا برای عاشق شدن طرف مقابل را در این مقاله ارائه داده ایم تا انشاالله به جفت الهی خود خیلی سریع تر برسید.

مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل از راه دور به صورت زیر بیان شده است:

اگر میخواهید در سریع ترین زمان به طرف مقابل تان برسید و عشق و علاقه او به شما چندین برابر شود دعا برای عاشق شدن طرف مقابل زیر را روزی 40 مرتبه بخوانید. در حین خواندن این دعا با خلوص نیت از خدا بخواهید شخصی که در نظر دارید در صورتی که خیر و صلاح رابطه تان با او است به شما علاقه پیدا کند و رابطه خوبی را شروع کنید و یا پیش ببرید.

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ »

تضمینی ترین دعا برای عاشق شدن طرف مقابل و بهترین روش عاشق كردن طرف مقابل:

این دعا برای عاشق شدن طرف مقابل را روی پارچه تمیزی که هیچ ناپاکی در آن وجود ندارد بنویسید و زمانی که قرار است او را ببینید این پارچه را به همراه خود داشته باشید. با این دعا بی قراری شدیدی نسبت به شما پیدا میکند.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *