خانه / دعا / دعای جادویی برای پیدا شدن خواستگار ایده آل برای ازدواج 100% تضمینی و مجرب

دعای جادویی برای پیدا شدن خواستگار ایده آل برای ازدواج 100% تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای جادویی برای پیدا شدن خواستگار ایده آل برای ازدواج 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب و سریع الاجابه برای پیدا شدن خواستگار خوب و مناسب و آمدن خواستگار ایده آل برای دختران جهت ازدواج و جلب مهر و محبت خواستگار می باشد و تاثیر فوق العاده قوی دارد در جذب خواستگار …

دعای جادویی برای پیدا شدن خواستگار ایده آل برای ازدواج 100% تضمینی و مجرب

دعای پیدا شدن خواستگار خوب,دعای رسیدن خواستگار از غیب,دعای آمدن خواستگار از غیب,دعای جلب خواستگار سریع,دعای قوی و مجرب برای آمدن خواستگار

دعای جادویی برای پیدا شدن خواستگار ایده آل برای ازدواج 100% تضمینی و مجرب

دعای مجرب خواستگار و آسان شدن امر ازدواج

یکی از بهترین ها به عنوان “دعای خواستگار مورد علاقه” و “دعای مجرب زیاد شدن خواستگار ” خواندن سوره فرقان به شکلی است که در ادامه گفته شده است.

اگر فرد مجردی دوست دارد که ازدواج کند سه روز روزه بگیرد و در هر شب آن پیش از رفتن به رختخواب 21 بار آیات 74 -76 سوره فرقان را بخواند و از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآورده سازد خداوند امر ازدواج او را آسان میکند.(مستدرک الوسائل، ج14، ص211)

دعای خواستگاری فوری و جذب خواستگار فراوان

یکی از بهترین دعاها برای آمدن خواستگار، دعای بخت گشایی روی پوست آهو می باشد که از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است. حتما درمورد سوره احزاب و بخت گشایی قوی شنیده اید و میدانید که خواندن سوره احزاب برای ازدواج بسیار سفارش شده است. روش انجام بخت گشایی پوست آهو به شرح زیر است.

حضرت محمد(ص) میفرمایند:

اگر سوره احزاب را بر پوست اهویی بنویسند و در ظرف کوچک شیشه ای قرار دهند و در منزل بگذارند، خواستگاران دختر او و خواهران و بستگان او زیاد شوند و میل و رغبت دیگران به دختر زیاد شود هر چند فقیر و درمانده باشد(تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

گرفتن جواب مثبت در خواستگاری

یک دعا برای گشایش بخت که ردخور ندارد و برای باز کردن بخت پسر مجرد فوری و سریع الاجابه می باشد، دعایی است که از پیامبر اکرم (ص) نقل شده و برای انجامش باید اینگونه عمل کنید:

هر کس سوره (طه) را بنویسد و در پارچه سبزی قرار داده و به خواستگاری برود، خواستگاری اش رد نمی شود و حاجتش برآورده می شود..(تفسیرالبرهان، ج3، ص696)

دعای قوی آسان شدن ازدواج و خواستگاری معشوق

دعای باز شدن بخت دختر سن بالا و دعا برای پسندیدن خواستگار را هم میتوان به عنوان دعای تضمینی برای امدن خواستگار به شیوه ای که امام صادق(ع) سفارش فرمودند، پیشنهاد داد.

امام صادق (ع) می فرمایند:

هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.» (تفسیرالبرهان، ج3، ص696)

دعای حاجت قوی برای جذب خواستگار، بخت گشایی و هر حاجت مهم دیگر

به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگویید:

«طه» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند

و باز صد مرتبه بگوید «طه» و یک مرتبه سوره «قل هو الله » را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند،

همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار«طه» تمام شد بعد از آن 17 بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند خداوند مطلب و حاجت او را براورده می کند و بی شک عمل خواهد شد.

این از مجربات است و آزموده شده است.(کشکول ارومیه ای، ص312)

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *