خانه / بخت گشایی و گشایش کار / دعای چهارده روزه بخت گشایی برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

دعای چهارده روزه بخت گشایی برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای چهارده روزه بخت گشایی برای باز شدن بخت و ازدواج دختران را قرار دادیم . دعای زیر از بهترین و قوی ترین دعاهای مخصوص بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران می باشد . چنانچه بخت دختر یا پسری در اثر سحر و طلسم و جادو یا موارد دیگر بسته شده باشد و خواستگار نداشته باشد برای باز شدن بخت و ازدواج می تواند از دعای چهارده روزه بخت گشایی زیر استفاده کند …

دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی نی نی سایت,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی ابوعلی سینا,دعای بخت گشایی سریع دختر نی نی سایت

دعای چهارده روزه بخت گشایی برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

دعای بخت گشایی سریع الاحابه,دعای قوی و تضمینی بخت گشایی,دعای باز شدن بخت در چهارده روز,دعای قرآنی و فوری باز شدن بخت,طلسم مجرب بخت گشایی فوری,طلسم سریع الاجابه باز شدن بخت دختران

دعای چهارده روزه بخت گشایی برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

دعای چهارده روزه بخت گشایی

یکی دیگر از بهترین و نتیجه بخش ترین دعای ازدواج با معشوق دعای چهارده روزه بخت گشایی است که باید در چهارده روز و در هر روز چهار هزار و چهارصد بار ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بعد از نماز صبح تا قبل از نماز ظهر قرائت شود .

دعاي قطعي براي ازدواج

دعاي قطعي براي ازدواج که بیشتر در زمینه دعای ازدواج با معشوق استفاده می شود را باید قبل از نماز صبح به مدت یک ماه هر روز 300 مرتبه قرائت کنید، بهتر است از اول ماه قمری شروع به خواندن نمایید.

« وَ أَنْكِحُوا الْأَيامى‏ مِنْكُمْ وَ الصَّالِحينَ مِنْ عِبادِكُمْ وَ إِمائِكُمْ إِنْ يَكُونُوا فُقَراءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ و رَبِّ لا تَذَرْني‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثينَ »

ختم فوق العاده مجرب برای ازدواج

ختم فوق العاده مجرب برای ازدواج خواندن ده هزار صلوات به مدت یک هفته می باشد . خواندن صلوات در روز یا شب فرقی ندارد ولی باید در طول این یک هفته از افترا، تهمت، غیبت، دروغ، دزدی و … کلاً اجتناب کنید.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است. آن حرز و دعا این است :
بیست و پنج مرتبه حرف واو ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد.

سپس این آیه شریفه را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

منبع : كتاب كنوز آل محمد (ص ) ، ترجمه و ویرایش دکتر احمدرضا بابایی.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *