خانه / دعا / ذکر و دعای شفای بیماری و درمان مریضی از امام رضا (ع)

ذکر و دعای شفای بیماری و درمان مریضی از امام رضا (ع)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر و دعای شفای بیماری و درمان مریضی از امام رضا (ع) را قرار دادیم . حضرت امام رضا (ع) برای درمان و شفای هرگونه بیماری و مریضی ذکر و دعای عظیم الشان زیر را توصیه کرده اند . برای رهایی و نجات از بیماری ها و امراض گوناگون ذکر و دعای سریع الاجابه و مجرب زیر را بخوانید به امید خداوند هر بیماری و مریضی داشته باشید برطرف خواهد شد …

دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماری لاعلاج نی نی سایت,دعای شفای بیماری کرونا,دعای شفای بیماری اهل سنت,دعای شفای بیماری چشم,دعای شفای بیماری کبد,دعای شفای بیماری روحی,دعای شفای بیماری سخت صوتی

ذکر و دعای شفای بیماری و درمان مریضی از امام رضا (ع)

دعای شقای مریضی فوری,دعای امام رضا برای درمان بیماری,ذکر سریع الاجابه شفای بیماری,ذکر قوی و مجرب درمان بیماری,بهترین ذکر مخصوص رفع بیماری,قویترین ذکر جهت از بین رفتن بیماری

ذکر و دعای شفای بیماری و درمان مریضی از امام رضا (ع)

از حضرت رضا علیه السلام نقل شده که فرمودند:

برای رفع هر مرضی بخوانید:

یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء

معنی دعای فوق :

( ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش درد ها را از جان ها و جسم ها می بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد های من شفا عنایت فرما).( مصباح کفعمی ص. ۱۵۲)

شیخ حبیب اللّه می‌گوید:

یکباره خوابم برد؛ در عالم رؤیا دیدم امام رضا علیه السلام بر روی صندلی نشسته و گل قشنگی در دست دارد و دو خادم جلوی امام ایستاده‌اند. امام گل را به دست یکی از خادمین داد و فرمود آن را به من بدهد. همین که گل را به دستم داد، احساس بهبودی کردم. ناگهان از خواب بیدار شدم. اتاق پر از بوی عطر بود و همان دسته گلی که امام در خواب به من داده بود، در دستم بود و کاملاً بهبود یافتم.

بلند شدم طبق معمول همیشه، به جلوی حرم آمده و مشغول عبادت شدم تا اینکه درب حرم باز شد و مثل همیشه، اوّل زائر بودم. بعد از زیارت برای اقامه جماعت به مسجد گوهرشاد رفتم. بعد از نماز دیدم عده ای از بیماران جواب کرده دورم را گرفته و می‌گفتند: «شیخ حبیب اللّه! از آن گل که امام علیه السلام به تو داده، به بدن ما بمال تا خوب شویم!» متوجه شدم که این افراد که در جریان نبودند حتماً امام رضا علیه السلام آنها را پیش من فرستاده است. از برگ گل به سر و صورت آنها مالیدم؛ متوجه شدم که بیماری آنها خوب شده، از آن زمان به بعد فقط همین دستم که با آن گل را گرفته بودم، مریضها را شفا می‌دهد.

آن مرجع تقلید بزرگوار می‌گوید: به شیخ حبیب اللّه گفتم: این گل را امام رضا علیه السلام به یکی از خادمین داد تا آن را به تو بدهد؛ از آن زمان به بعد دستت مریض، شفا می‌دهد. اگر خود امام رضا علیه السلام گل را به دستت می‌داد، چه کار می‌کردی؟

یک وقت شیخ حبیب اللّه چهره اش دگرگون شد و فرمود: واللّه اگر امام رضا علیه السلام خودش گل را به دستم می‌داد و دست مبارکش با بدنم تماس می‌گرفت بعد از آن، مطمئن بودم دستم اگر به مرده می‌خورد، آن را زنده می‌کرد.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *