خانه / دعا / دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر

دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر

دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر را قرار دادیم . اگر مردی بخواهد یک زن را عاشق خود کند دعای زیر بسیار مجرب و موثر است . دعای عظیم الشان زیر همچنین برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه زن به شوهر یا شوهر به زن نیز تاثیر شگفت انگیزی دارد . برای مشاهده دعای قوی و مجرب عاشق شدن زن به مرد و افزایش محبت زوجین به ادامه مطلب در سایت دعاگو مراجعه کنید .

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور,دعای عاشق شدن دختر از راه دور,دعای عاشق شدن معشوق,دعای عاشق شدن سریع,دعای عاشق شدن از راه دور,دعای عاشق شدن معشوق از راه دور,دعای عاشق شدن پسر برای ازدواج,دعای عاشق شدن همسر, دعای افزایش محبت بین زن و شوهر,دعای افزایش محبت شوهر,دعای افزایش محبت از راه دور,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت بین اعضای خانواده,دعای افزایش محبت پسر به دختر,دعای افزایش محبت بین خواهر و برادر,دعای افزایش محبت در دل دیگران
دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر

دعای مجرب برای عاشق شدن,دعای قوی عاشق کردن زن,دعای عاشق شدن مرد,دعای عاشق شدن زن و شوهر,دعای عشق و عاشقی زن و مرد,دعای تسخیر و عاشق کردن زن,دعای جذب زن مورد علاقه,دعای زیاد شدن محبت زن و شوهر

دعای عاشق شدن زن به مرد و افزایش عشق و محبت زن و شوهر

دعای محبت و عاشق کردن :

دعای زیر را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند.

(یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل)

اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند.

ذکر یا وَدود را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بامیه بخواند و به آن ها دهد تا بخورند.

یک بار سوره واقعه را بر دو عدد شیرینی یا آب نبات یا زولبیا بامیه بخواند و بعد از آن دعای زیر را قرائت کند و شیرینی را به آنها بدهد تا بخورند.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکات مهم :

به جای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش و به جای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش را بگویید.

در دستور دوم دعا را بر شربت و چیزهای مایع نخوانید اما در دستور اولی می توانید دعا را بر روی مایعات و شربت بخوانید.

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

یک مرتبه صلوات و خواندن سوره نسا پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و موجب حل اختلاف بین زن و مرد می شود.

خواندن دعای زیر به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه)

اگر با همسر خود بحث کرده اید و فکر می کنید محبت بینتان کاسته شده است آیه 26 سوره ال عمران 95 باربخوانید و از خداوند درخواست محبت کنید.

دعای ایجاد محبت شدید بین زن و شوهر :

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.

(بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

برای افزایش محبت بین زوجین سوره طه و 30 مرتبه آیه آخر سوره توبه را پس از نیمه شب جمعه بخوانید.

دعای عاشق کردن دختر :

اگر دختری را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید. دعای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید 3 مرتبه تکرار کنید این دعا سبب بازگشت معشوق می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

دعای جذب دختر از راه دور

دعای جذب دختر از راه دور در مواردی استفاده می شود که فرد به دختر مورد علاقه اش دسترسی ندارد. برای این امر باید دعای جذب دختر از راه دور که در زیر آمده است را 400 مرتبه بخوانید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ

دعای عاشق کردن دختر

اگر کسی میخواهد دل دختری را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن دختر است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند. به این صورت که اسم اعظم « الحلیم » را 110 مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند دختر را به سمت خودش جذب کند.

دعا برای جذب دختر مورد علاقه

برای جذب دختر مورد علاقه اگر هدف ازدواج است دعای جذب دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را 333 مرتبه در زیر آسمان و جایی که سقف ندارد خوانده شود.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه

اگر پسری عاشق دختری شده است و حال به دنبال بدست آوردن دل دختر مورد علاقه می باشد می تواند دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را به مدت 7 روز و هر روز 33 مرتبه بخواند.

این دعا باعث ازدواج با معشوق نیز خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

توجه مهم : ذکر و دعاهای زیر باید در امر حلال استفاده شود در غیر این صورت نتیجه ای نخواهد داشت .

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. تمام مطالب عالی به خصوص دعاها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *