خانه / دعا / دعا برای زیاد شدن عقل و فهم و افزایش قدرت عقل و کامل شدن عقل

دعا برای زیاد شدن عقل و فهم و افزایش قدرت عقل و کامل شدن عقل

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای زیاد شدن عقل و فهم و افزایش قدرت عقل و کامل شدن عقل را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیه های قرآنی مجرب برای افزایش هوش و حافظه و عقل و فهم انسان . اگر شخصی بخواهد عقل و درک و فهم و حافظه اش زیاد شود می تواند از ذکر و دعاهای قرآنی زیر استفاده کند …

دعا برای زیاد شدن عقل و فهم و افزایش قدرت عقل و کامل شدن عقل

دعای افزایش عقل,دعای عقل و هوش و فهم,دعای تقویت عقل و فهم,دعای عاقل شدن فرد کم عقل,دعای تکمیل عقل انسان,طلسم افزایش عقل و فهم و درک و حافظه

دعا برای زیاد شدن عقل و فهم و افزایش قدرت عقل و کامل شدن عقل

ذکر و دعاهای زیاد شدن عقل و حافظه و هوش و فهم :

ذکر شریف زیر که گفته اند تکرار زیاد همراه با توجّه در آن سبب حیات و زیادت عقل می شود و مجرّب و تجربه شده و یقینی هم است .

یا حیّ و یا قیوم یا من لا اله الا أنت

دستورالعمل افزایش حافظه و عقل و فهم :

برای افزایش حافظه و دفع فراموشی آیه شریفه ۲۵۳ از سوره بقره را بر لوح مسی نقش نماید و با خود به همراه داشته باشد. بسیار مجرب و موثر است.

تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ (۲۵۳)

دعای افزایش حافظه و زیاد شدن هوش و عقل :

برای زیاد شدن حافظه دعایی که ذکر میشود را صبح ها سه مرتبه بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. حافظه اش تقویت میشود و افزایش می یابد.

( الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.)

دعای افزایش عقل و حافظه و تقویت هوش :

صبح روز جمعه (بعد از اذان صبح) دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط (با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود نگهدارد. حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد:

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *