خانه / دعا / طلسم قوی شدن کمر و سفتی کمر و رفع سستی و شل بودن کمر

طلسم قوی شدن کمر و سفتی کمر و رفع سستی و شل بودن کمر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم قوی شدن کمر و سفتی کمر و رفع سستی و شل بودن کمر را قرار دادیم . طلسم قوی و مجرب برای برطرف شدن سستی و شل بودن کمر و قوی شدن و سفت شدن کمر و درمان زود انزالی . برای قوی شدن کمر و رفع سستی کمر می توان از طلسم قوی و مجرب زیر استفاده کرد …

برای قوی شدن کمر چه بخوریم,برای قوی شدن کمر چی بخوریم,قوی شدن فیله کمر,طلسم قوی شدن کمر,دعای قوی شدن کمر,درمان قوی شدن کمر,روش قوی شدن کمر

طلسم قوی شدن کمر و سفتی کمر و رفع سستی و شل بودن کمر

طلسم سفت شدن کمر,طلسم رفع سستی کمر,طلسم برای قوی شدن کمر,طلسم و دعای رفع شل بودن کمر,طلسم قوی برای داشتن کمر قوی,اذکار و ادعیه برای قوی شدن کمر,ذکر و دعای قوی شدن کمر,طلسم درمان زود انزالی کمر

طلسم قوی شدن کمر و سفتی کمر و رفع سستی و شل بودن کمر

ذکر برای قوی شدن کمر :

برای درمان انزال زودرس و اینکه بتوان آنرا تحت کنترل قرار دارد و قوی شدن کمر روزانه با توجه قلبی حدود ده دقیقه ذکر زیر را بخواند و بر آن مداومت ورزد. با انجام این روش درمان قطعی است

هو القوی

برخی از دلایل بالقوه‌ی زود انزالی و سستی کمر :

عوامل روانی

اغلب موارد زود انزالی مرتبط با هیچ گونه بیماری نیستند بلکه به علت عوامل روانی هستند از جمله:

عدم تجربه جنسی
تازگی یک رابطه
هیجان یا تحریک بیش از حد
استرس رابطه
اضطراب
احساس گناه
افسردگی
مسائل مربوط به کنترل و صمیمیت

این عوامل روانی متداول می‌توانند بر مردانی که قبلاً انزال طبیعی داشته است تاثیر بگذارد؛ چنین مواردی اغلب تحت عنوان زود انزالی ثانویه یا اکتسابی نامیده می‌شوند. این اعتقاد وجود دارد که اغلب موارد نادرتر و ماندگارتر (زودانزالی اولیه یا مادام العمر) ناشی از مشکلات روانی هستند.

علل زود انزالی اولیه یا مادام‌العمر اغلب می‌توانند مرتبط با آسیب یا ضربه در گذشته باشند

برای مثال:

آموزش و تربیت جنسی سختگیرانه
تجربیات آسیب‌زا از رابطه جنسی
شرطی شدن: برای مثال یک نوجوان یاد می‌گیرد که برای جلوگیری از مشاهده شدن توسط دیگران در هنگام خود ارضایی این کار را سریع انجام دهد.

اگر دو طرف به‌طور هم‌زمان به ارگاسم برسند حتی اگر مدت کمی نزدیکی کرده باشند در آن صورت سکس موفقی داشته‌اند. اکثر مردان به موضوع معاشقه (foreplay) قبل از انجام عمل نزدیکی بی‌توجه بوده لذا شریک جنسی آن‌ها بعد از خودشان به ارگاسم می‌رسد و همین موضوع در تماس‌های بعدی باعث تنش شده و انزال زودرس را تشدید می‌کند.

پرهیز از هیجان‌زدگی و حفظ آرامش نه تنها باعث از بین رفتن انزال زودرس می‌شود بلکه باعث طولانی شدن رابطه و احساس رضایت طرفین می‌شود.

پیشنوازی یک تجربه جنسی شامل لمس کردن، ماساژ دادن و نوازش دادن بدن شریک جنسی بدون انجام دخول است که در صورتی‌که با نفس‌های عمیق و آرام همراه باشد می‌تواند به درمان زودانزالی کمک فراوانی بکند.

زن‌ها به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان برای تحریک شدن از نظر جنسی نیاز دارند در حالی که مردها به سرعت بسیار بیشتری تحریک می‌شوند.

با تمرین طولانی مدت پیشنوازی، مردها یاد می‌گیرند که هیجان خود را کنترل کنند و بدین ترتیب از نظر روانی تمرکز لازم برای جلوگیری از انزال خود را در دراز مدت پیدا می‌کنند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *