خانه / دعا / بهترین روش برای جلب محبت دیگران و جذب و عاشق و وابسته کردن افراد

بهترین روش برای جلب محبت دیگران و جذب و عاشق و وابسته کردن افراد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بهترین روش برای جلب محبت دیگران و جذب و عاشق و وابسته کردن افراد را قرار دادیم . یکی از راهکارها و دستورالعمل های مجرب برای جلب محبت جمیع خلایق و جذب افراد به خود و وابسته کردن دیگران و عاشق شدن افراد به شما و تسخیر قلوب روش و راهکار قرآنی زیر می باشد . توصیه شده است برای جلب محبت و جذب و وابسته کردن افراد به خود آیات قرآنی زیر بر روی چیز آشامیدنی و خوردنی خوانده شده و به خورد طرف داده شود . البته باید در امر حلال و خیر مورد استفاده قرار گیرد . سایت دعاگو …

روش جلب محبت همسر,روش جلب محبت زنان,روش جلب محبت از نظر امام جواد,روش جلب محبت دیگران,روش های جلب محبت همسر,روش هاي جلب محبت شوهر,روش های جلب محبت دیگران,روش های جلب محبت,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت معشوق برای ازدواج,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت نی نی سایت,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای جلب محبت شوهر نی نی سایت,جلب محبت با ادرار نی نی سایت,جلب محبت شوهر,جلب محبت از راه دور,جلب محبت معشوق,جلب محبت فوری,جلب محبت با فلفل سیاه,جلب محبت معشوق از راه دور,جلب محبت شوهر نی نی سایت

بهترین روش برای جلب محبت دیگران و جذب و عاشق و وابسته کردن افراد

روش قرآنی برای جلب محبت,روش سریع الاجابه جلب محبت افراد,روش تضمینی و مجرب جلب محبت,روش فوری و سریع جلب محبت,دستورالعمل قرآنی جلب محبت,ذکر و دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت معشوق و همسر و شوهر,روش عاشق و وابسته کردن دیگران,روش جذب و تسخیر قلب دیگران

بهترین روش برای جلب محبت دیگران و جذب و عاشق و وابسته کردن افراد

بسم الله الرحمن الرحیم

این ایات را ۷ بار بروی چیز خوردنی اشامیدنی و یا چیزی مانند عطر بخوانید سپس به کسی که میخواهید بدهید دوست و محب شما خواهد شد.

فروح وریحان و جنه نعیم
فمن شاء ذکره فى صحف مکرمه مرفوعه مطهره بایدى سفره کرام برره
قل ان کنتم تحبون االه فاتبعونى یحببکم الله و یغفر لکم ذنوبکم و الله غفور رحیم
ولا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم

این روش از سریعترین روش ها برای جلب محبت است.

روشهای دیگر برای جذب و جلب محبت دیگران :

1- مهربان و صمیمی باشید : برای اینکه روز خوبی داشته باشید لبخند بزنید .

2- علاقۀ صمیمانه به مردم نشان دهید : اگردلمان می خواهد دوست پیدا کنیم باید با اشتیاق وشور به مردم خوشآمد بگوئیم .

3- نام افراد را حفظ کنید : آدمها به قدری از نام خود احساس غرور می کنند که دلشان می خواهد به هر قیمتی که شده است اسم خود را بعد از خود باقی بگذارند . یادمان نرود که در نام افراد معجزه ای نهفته است و همۀ افراد دقیقاً و کاملاً نسبت به این امرحساس هستند .

4- از چیزهایی صحبت بکنید که دیگران دوست دارند : صحبت خود را با دیگران با بحث دربارۀ چیزهایی که در مورد آنها اختلاف نظر دارید شروع نکنید . 5- سؤالاتی بپرسید که آدمها دوست دارند جوابش را بدهند .

افراد را تشویقشان کنید که دربارۀ خودشان و کارهایشان برایتان حرف بزنند .

6- مردم را سرزنش نکنید : یادتان باشد احتمال دارد دیگران به کلی اشتباه کنند ولی خودشان این طور فکر نمی کنند .

7- گـفته های دیگران را رد نکـنید : از اعـتراض کردن و جر و بحـثهـای بی مورد که به هر رابـطه ای پایان می دهد پرهیز کنید .

8- به صحبتهای دیگران به دقت گوش کنید : اگر می خواهید خودتان را در دل دیگران جا کنید با علاقه و با تمام وجود به صحبتهایشان گوش دهید و مرتباً سرتان را تکان دهید و بپرسید : « خوب بعداً چی شد ؟ » خواهید دید که گل ازگلشان شکفته می شود .

9- به وضعیت ظاهری خودتان توجه کنید : اولین خاطره ای که درذهن دیگران باقی می گذارید مربوط به آراسته و تمیز بودن خودتان می باشد .

10- وقت خودتان را با دیگران تقسیم کنید اگر کارهای خود را زمان بندی کنید می توانید زمانی را برای افرادی که دوست دارید صرف نمایید . شوخ طبع باشید : شوخ طبعی باعث می شود دیگران از گوش سپردن به شما لذّت بیشتری ببرند .

11- از دیگران ازصمیم دل قدر دانی کنید : در ازای محبت و خوبی دیگران باید تشکر و قدردانی کرد چون اگر کسی تشکر نکند یعنی محبت دیگران را درک نمی کند .

12- همیشه کاری کنید که دیگران احساس کنند آدمهای مهمی هستند : همه دوست دارند دیگران ازآنها تعریف کنند اگر چنین کاری را کنید می توانید آدمها را در کف دست خود بگیرید .

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *