خانه / دعا / دعای قوی جلب محبت زنان,روشهای جذب و جلب محبت زنان

دعای قوی جلب محبت زنان,روشهای جذب و جلب محبت زنان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قوی جلب محبت زنان,روشهای جذب و جلب محبت زنان را قرار دادیم . دستورالعمل و دعای بسیار مجرب و تضمینی برای جذب زنان و جلب مهر و محبت زنان و انداختن مهر و محبت خود در دل زن مورد علاقه . اگر مردی عاشق زنی شده باشد و قصد ازدواج با او را داشته باشد می تواند از دعای جلب محبت زن و روشهای جذب زن استفاده کند . سایت دعاگو …

دعای جذب زنان از راه دور,دعای جذب زنان به خود,دعای جذب زن با نگاه,دعای جذب زن به مرد,دعای جذب زن مورد علاقه,دعای جذب دختر,دعای جذب دختر از راه دور,دعای جذب دختر فوری,روش جذب زنان از طریق پیامک,روش جذب زن مرداد,روش جذب زن متولد بهمن,روش جذب زن متولد فروردین,روش جذب زن متولد آبان,روش جذب زن متولد مرداد,روش جذب دختر دی ماهی,روش جذب دختر متولد خرداد,طلسم جذب زن شوهر دار,طلسم جذب دختر,طلسم جذب دختر از راه دور,دعای جلب محبت زن شوهردار,دعای جلب محبت زن به شوهر,دعای جلب محبت زن,دعای جلب محبت زن از راه دور,دعاهای جلب محبت زن,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت دختر از راه دور

دعای قوی جلب محبت زنان,روشهای جذب و جلب محبت زنان

دعای جلب سریع محبت زنان,بهترین دعای مخصوص جلب محبت زنان,طلسم جلب محبت زنان به خود,دعای تسخیر قلب زنان,دعای مطیع و وابسته کردن زنان,دعای عاشق کردن زنان,دعای جلب محبت و ازدواج با زنان,آیه و سوره جلب محبت زنان,اذکار و ادعیه جلب محبت زنان,دستورالعمل قوی جلب محبت زنان,راهکار و روش قرآنی جلب محبت زنان,دعای جذب زن و دختر از راه دور

دعای قوی جلب محبت زنان,روشهای جذب و جلب محبت زنان

دعای مجرب برای جذب و تسخیر قلب زنان :

دعای زیر را ۴۴۴ مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به شخص مورد نظر دهید تا میل کند.

(یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل)

دعای جلب مهر و محبت زنان :

خواندن دعای زیر به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه)

دعای انداختن محبت خود در دل زنان :

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.

(بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

برای افزایش محبت بین زوجین سوره طه و ۳۰ مرتبه آیه آخر سوره توبه را پس از نیمه شب جمعه بخوانید.

دعای عاشق کردن زنان :

اگر زنی را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید دعایی که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید ۳ مرتبه تکرار کنید این دعا سبب مهر و محبت می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ.

دعای جذب زنان از راه دور

دعای زیر در مواردی استفاده می شود که فرد به زن مورد علاقه اش دسترسی ندارد.

برای این امر باید دعای جذب زن از راه دور که در زیر آمده است را ۴۰۰ مرتبه بخوانید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ

دعای عاشق کردن دختر

اگر کسی میخواهد دل زنی را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن زن است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند.

به این صورت که اسم اعظم « الحلیم » را ۱۱۰ مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند زن را به سمت خودش جذب کند.

دعا برای جذب دختر مورد علاقه

برای جذب زن مورد علاقه اگر هدف ازدواج است دعایی که در زیر آمده است را ۳۳۳ مرتبه در زیر آسمان و جایی که سقف ندارد خوانده شود.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای بدست آوردن دل زن مورد علاقه

اگر پسری عاشق زنی شده است و حال به دنبال بدست آوردن دل زن مورد علاقه می باشد می تواند دعایی که در زیر آمده است را به مدت ۷ روز و هر روز ۳۳ مرتبه بخواند.

این دعا باعث ازدواج با معشوق نیز خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

توجه مهم :

ذکر و دعاهای زیر باید در امر حلال استفاده شود در غیر این صورت نتیجه ای نخواهد داشت

راهکارهای دیگر برای جلب محبت زنان :

اقداماتی که مردان می توانند برای جلب محبت همسرانشان از آن بهره گیرند عبارتند از

_ وقتی به خانه بر می گردید قبل از هر کار او را بیابید. در اولین زمان ممکن از او دربارهٔ کارهایی که در طی روز انجام داده سوال بپرسید مثلاً بپرسید آیا امروز به پزشکی که قرار بود مراجعه کنی رفتی؟
_ مدتی را با او صرف کنید؛ در این زمان خاص از خواندن روزنامه و یا انجام کارهایی که حواستان را به آن معطوف کند خودداری کنید.
_ به مناسبت های ویژه و گه گاه بدون دلیل مشخص به او شاخه گلی هدیه کنید.
_ از حال چهره و طرز لباس پوشیدنش تعریف کنید.
_ اگر ناراحت است به احساساتش بها دهید.
_ اگر می بینید دیر به منزل می رسید به او تلفن کنید و دیر آمدنتان را به او اطلاع دهید.
_ اگر احساساتش جریحه دار شده با او همدردی کنید. به او بگویید متاسفم که ناراحت هستی، بگذارید بداند که حال او را درک می کنید.
_ «تو را دوست دارم را هرگز فراموش نکنید».
_ در حضور دیگران به او محبت کنید.
_ در کیف خود عکسی از او نگهداری کنید و گه گاه این عکس را با عکس دیگری از او عوض کنید.
_در کار ها از او نظر خواهی کنید

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *