خانه / دعا / نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی

نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی را قرار دادیم . سوره های قرآنی مجرب و سریع الاجابه برای گشایش و باز شدن رزق و روزی بسته شده و جذب و جلب رزق و روزی فراوان و وسعت و زیاد شدن رزق و روزی و به دست آوردن رزق و روزی از غیب . از جمله سوره های قرآنی برای جلب روزی سوره مبارکه طلاق و کهف می باشد . سایت دعاگو …

,سوره روزی,سوره روزی حلال,سوره روزی نی نی سایت,سوره روزی رزق,سوره روزی اور,سورة روزي,روزی سوره واقعه,سوره افزایش روزی,سوره برای روزی,سوره گشایش روزی,سوره رزق و روزی حلال,سوره طه برای روزی نی نی سایت,سوره قدر برای روزی نی نی سایت,سوره واقعه برای روزی نی نی سایت,سوره ق برای روزی نی نی سایت,سوره واقعه برای رزق روزی نی نی سایت,سوره برای رزق و روزی نی نی سایت,سوره طلاق برای رزق و روزی نی نی سایت,سوره هایی برای رزق و روزی نی نی سایت,سوره لیل برای رزق و روزی نی نی سایت

نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی

نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی,سوره گشایش روزی,سوره زیاد شدن روزی,سوره به دست آوردن روزی زیاد,سوره برای جلب روزی فراوان,سوره مخصوص باز شدن درهای رزق و روزی,سوره برای جذب روزی,سوره های قرآنی مخصوص روزی,نوشتن سوره قرآنی برای روزی

نوشتن سوره برای رزق و روزی,سوره هایی برای افزایش رزق و روزی

گشایش روزی و ادای قرض و طلب :

از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقول است:

هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برساند.

((ابوبصیر)) نقل مى کند:

به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایى جهت رزق بیآموزد.

((حضرت صادق (علیه السلام) فرمود:

در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى که من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

سوره‌هایی برای زیاد شدن رزق و روزی:

سوره واقعه.: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل: پیامبر اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

سوره مزمل: رسول اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود”.

سوره ذاریات‌: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”

سوره ممتحنه‌: امام سجاد(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”. و همچنین سوره‌های نجم‌، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است‌.

البته باید توجه داشت كه برای به دست آوردن روزی و مال و ثروت مشروع انسان نباید از تلاش و كوشش غافل شود و عوامل مختلف دیگر مانند علم و آگاهی نسبت به تجارت و امور مربوط به آن‌، مشورت و تدبیر و… در امر به دست آوردن روزی و بهبود وضع معیشتی و مادی بسیار مؤثر است‌.

دعاهای فراوانی در مورد وسعت رزق و روزی وارد شده 

از جملة آن ها دعایی در تعقیبات نماز صبح است:

اللّهم انی اسئلك بحق محمّد و ال محمّدٍ علیك، صلّ علی محمّد و آل محمّد واجعل النور فی بصری و البصیرهْْ فی دینی …

همچنین دعای حضرت مهدی(علیه السلام):

اللّهم ارزقنا توفیق الطاعهْْ و بعد المعصیه ….

كه قبل از مناجات خمسهْْ عشر در مفاتیح آمده است.

پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود:

الصلاه… بركه فی الرزق

نماز باعث بركت در رزق و روزی می ‏شود و نیز در روایتی آمده است: ان صلاه اللیل تدرالرزق؛ نماز شب روزی را جلب كرده و زیاد می‏ كند.

,سوره روزی و رزق,سوره برای رزق روزی فراوان,سوره برای رزق روزی,سوره افزایش رزق روزی,سوره های رزق روزی,سوره قران برای رزق روزی,سوره واقعه برای رزق روزی,سوره ای برای رزق روزی زیاد,سوره برای افزایش رزق روزی,سوره براي روزي,سوره براي افزايش روزي,سوره رزق و روزي,سوره واقعه براي روزي,سوره طلاق براي روزي,سوره رزق روزي,سوره افزايش روزي,افزایش روزی سوره واقعه,رزق و روزی سوره واقعه,دعای رزق و روزی سوره واقعه,سوره افزایش روزی مغازه,سوره برای افزایش روزی,چهار سوره افزایش روزی,سوره های افزایش روزی,سوره واقعه افزایش روزی,سوره افزایش رزق و روزی,سوره قرآن برای افزایش روزی,سوره طلاق برای افزایش روزی,سوره قدر برای روزی,سوره ماعون برای روزی,سوره واقعه برای روزی,سوره برای گشایش روزی,سوره قرآن برای روزی زیاد,سوره قران برای روزی,سوره قران برای گشایش روزی,سوره گشایش رزق و روزی,سوره گشایش کار و افزایش روزی,سوره جهت گشایش روزی,سوره واقعه گشایش روزی,کدام سوره برای گشایش روزی است

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *