خانه / دعا / پیدا کردن سحر و طلسم دفن شده و باطل كردن سحر و طلسم دفن شده

پیدا کردن سحر و طلسم دفن شده و باطل كردن سحر و طلسم دفن شده

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com پیدا کردن سحر و طلسم دفن شده و باطل كردن سحر و طلسم دفن شده را قرار دادیم .ساحران و جادوگران برخی از سحر و طلسمات و جادو ها را در زیر زمین دفن می کنند . برای باطل کردن و از کار انداختن سحر و طلسم دفن شده می توان از روشهای قرآنی زیر استفاده کرد . سایت دعاگو …

,سحر دفن البيض,سحر دفن اللحم,سحر دفن,دفن سحر فارس,دفن سحر في المقابر,باطل كردن سحر دفن شده,اين دفن سحر,دفن سحر في المنام,دفن الشهيدة سحر فارس,دفن السحر في المقابر,سبب دفن السحر في المقابر,لماذا يتم دفن السحر في المقابر,رؤية دفن السحر في المنام,طلسم دفنی چیست,طلسم دفنی نی نی سایت,طلسم دفنی در قبرستان,طلسم دفنی جدایی,طلسم محبت قوی دفنی,طلسم صبی دفنی,علائم طلسم دفنی,طلسم زبان بند دفنی,طلسم دفنی,طلسم دفن در قبرستان,دفن طلسم در قبرستان نی نی سایت,طلسم دفن شده در قبرستان نی نی سایت,علت دفن طلسم در قبرستان,دفن كردن طلسم در قبرستان,طلسم که در قبرستان دفن شود,طلسم جدایی که در قبرستان دفن شود,طلسم هایی که در قبرستان دفن شود,طلسم جدایی دفن در قبرستان,طلسم محبت دفن کردنی در قبرستان,طلسم دفن جن,طلسم دفن,طلسم محبة دفن

پیدا کردن سحر و طلسم دفن شده و باطل كردن سحر و طلسم دفن شده

سحر و طلسم دفن شده,روش یافتن سحر دفن شده,روش پیدا کردن طلسم دفن شده,از کار انداختن سحر و طلسم دفن شده,روش خنثی کردن سحر دفن شده,طریقه خنثی کردن سحر و طلسم دفن شده,طلسم محبت دفن شده,طلسم بخت و ازدواج دفن شده

پیدا کردن سحر و طلسم دفن شده و باطل كردن سحر و طلسم دفن شده

روش تهیه آب رقیه برای باطل کردن سحر و طلسم و تعویذ، طومار، و …

برای تهیه ی آب رقیه ( آبی که در آن قرآن کریم دم شده باشد) و باطل کردن سحر، و سحری که بر آن نفخ شده و نیز سحری که بر مسحور توسط کسی که به جادوگر یا ساحر مراجعه نموده و آن را بر مریض خورانده است،

راقی، یک مقدار آبِ کافی را در یک ظرف بزرگ و یا چند ظرف کوچک تهیه و این آیات مبارکه را از قرآن کریم، بر آن قرائت کند، طوری که حین قرائت آیات مبارکه، دهنش را بر ظرف آب نزدیک سازد:

۱- آیات ۱۱۲ الی ۱۱۷ سوره ی اعراف:

وَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾
فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾
وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾
قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٢١﴾ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿١٢٢﴾

۲- آیات ۸۱ الی ۸۲ سوره ی یونس:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾

وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿٨٢﴾

۳- آیه ی ۶۹ سوره ی طه:

وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى ﴿۶٩﴾

راقی از این آب میتواند در چندین مورد استفاده کند:

– اگر محل سحر، و سحر معلوم شد، سحر را در این آب میتواند باطل کند.

– اگر جن حین رقیه از زبان مسحور و یا بیمار شروع به سخن زدن نمود، از وی بپرسد که سحر بر مسحور خورانده و یا نوشانیده شده است یا خیر؟

سپس جن را هشدار بدهد که به اِذن الله سبحانه و تعالی، سحر را نابود میکند، و از او بخواهد تا جسم مسحور و یا بیمار را رها کند، و اگر کلمه ی شهادت را جاری کرد، بر دینش قائم بماند و از رسانیدن شرّ به بنی بشر خود داری کند.

دانستن آنچه خیلی ضرور است، این است که:

چون جنیات شریر کذاب و دروغگو هستند و بی اندازه دروغ میگویند، برای معلوم کردن دروغ های جن، از او بپرسد که سحر بر مسحور خورانده شده، و یا در محلی دفن شده است؟

اگر در جواب، جن در خوراندن سحر بر مسحور تأئید کرد، از بیمار بپرسد که از درد دل رنج میبرد یا خیر؟

اگر حقیقتاً، مسحور یا بیمار از درد دل رنج میبرد، شاید سحر بر وی خورانده شده باشد. بسا انسانهای ملعون اند که برای برآورده ساختن آرمان های شیطانی شان، از هیچ چیزی دریغ نمیکنند.

در آن صورت، بر علاوه ی آیات فوق، آیه ی ۱۰۴ سوره ی بقره را نیز بر آبِ رقیه دم کرده، بر مسحور و یا بیمار آن را بنوشاند.

آیه ی ۱۰۲ بقره:

وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿١٠٢﴾

راقی برای تأثیر بیشتر آیات قرآن، با گرامی داشت از طب نبوی صلی الله علیه وسلم،میتواند آیات رقیه را بر اشیای زیر قرائت کند:

۱- آب معمولی:

به اندازه ی کافی برای غسل نمودن با آن برای یک هفته، برای نوشیدن توسط مسحور و یا مریض، و برای باطل کردن سحر.

۲- آب زمزم:

-برای نوشیدن توسط مسحور و بیمار، جهتِ:

– شفأ از بیماری، مرض و سحر،

-تبرک جستن،

– ایجاد ترس در جن،

– تطهیر جهاز هاضمه ی مسحور از سحری که بر او خورانده شده.

عبد الله بن عباس رضی الله عنهما روایت می کند که رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود:

« آب زمزم برای آن چیزی است که نوشیده شود، پس اگر برای طلب شفا ، آن را نوشیدی، خداوند به توشفا می بخشد

و اگر برای سیر شدن نوشیدی؛ خداوند تو را سیر می گرداند

و اگر برای رفع تشنگی نوشیدی؛ خداوند تشنگی تو را برطرف می سازد، آن گودال جبریل، ونوشیدنی خداوند برای حضرت اسماعیل است.

(حاکم در مستدرک (۱/۶۴۶) ودار قطنی در سنن(۲/۲۸۹)روایت کرده اند)

آب زمزم آبی است که قلب مطهر مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم را با آن شستشو داده اند.

انس بن مالک رضی الله عنه می گوید:

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم (در دوران کودکی) با کودکان مشغول بازی بود، جبریل علیه السلام آمد، او را گرفت و خواباند، سپس سینه اش را شکافت….آنگاه آن را با آب زمزم؛ در تشت طلایی شستشو داد…. (رواه مسلم)

همچنین در واقعه ی اسراء و معراج؛ قلب پاک رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم با آب زمزم شستشو داده شده است.

در حدیث مبارکه آمده است :

«…جبریل آمد، آنگاه سینه ام را شکافت، سپس با آب زمزم شست…» (رواه بخاری)

رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم آب دهان مبارکشان را در آن انداخته اند، و به برکت آن افزوده شده است.

عبدالله بن عباس می گوید:

« رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم کنار چاه زمزم تشریف آوردند، پس دلو آبی را برای ایشان کشیدیم، نوشیدند، سپس در آن آب دهان انداختند، آنگاه ما آن آب را چاه زمزم ریختیم….»

(رواه احمد (۱/۳۷۲))

در روایت دیگر آمده است که:

«آنگاه نوشیدند و مضمضه کردند، سپس آب دهان خود را در دلو انداختند، آنگاه دستور دادند آن را درون چاه بریزند»

﴿به روایت معجم کبیر طبرانی (۱۰۹۷۲) ونصب الرایه(۳/۹۹) ﴾

عزیزانی هستند که در نامه هایشان و تماس هایشان گفته اند که ما روزی به قبرستانی رفته بودیم و در میان شکاف ها، کاغذی دیدیم و بعد آن را باز کردیم و دیدیم که اشکال عجیب و طلسم های عجیبی در آن نوشته شده بود و بعد از آن روز، ما دچار گرفتاری، بدبیاری و اتفاقات بد در زندگی شدیم که قبل از آن هیچ سابقه نداشته است.

این سخن عزیزان کاملا درست است زیرا هنگامی که شما نزد جادو جنبل کاران می روید یکی از کارهایی که از شما می خواهند انجام دهید این است که این کاغذ را ببرید و در یک قبرستان دفن کنید.

رفتن و عبور کردن از قبرستان های قدیمی و مخروبه و بازسازی نشده، ضررش بیشتر از نفعش می باشد.

قبرستان های قدیمی هزار سوراخ و شکاف و خاک نرم و بستری دارد که مناسب دفن کردن جادو جنبل هاست.

اما آرامگاه های جدید شهری یا مزار شهدا همگی، سنگ فرش شده خصوصا سنگ های زیبا و تزئینی گرانیتی که خیلی محکم بنّایی و کار گذاشته شده است و امکان دفن جادو و سحرها را ندارد.

بنده خودم هر وقت از قبرستانی عبور می کنم با دقت جلوی پایم را نگاه می کنم و از قسمت های خوب رد می شوم و هیچ وقت کاغذی را از زمین برنمی دارم.

شب ها از قبرستان ها عبور نکنید فضای قبرستان، شب هنگام سنگین است.

هیچ خیری در شب ماندن در قبرستان نیست.

انسان محتاط همین نکته ها را رعایت می کند و حدیث و حکمت های پیشینیان هم تاکید بر ترک قبرستان هنگام غروب دارد.

مسئولین ذیربط خوب است در شهرها اقدام به بازسازی گورستان های قدیمی کنند و فوت شدگان را در اماکن جدید با ساخت و ساز خوب مستقر نمایند.

روزی مهمانی از شهری دیگر داشتیم گفت فلان جد از آشنایشان در فلان قبرستان متروکه ی مخروب دفن است برویم سر خاکش، بنده فورا این مطالب را گفتم و تقاضا کردم به جای اینکه آنجا برویم و یک فاتحه بخوانیم همین جا ده فاتحه بخوانیم و خیرات به همسایگان دهیم زیرا در آن قبرستان جز مورچه های عظیم الجثه و مار و عقرب، موجود زنده ی دیگری در انتظار ما نیست.

غذا تهیه کردیم و خیرات دادیم و یک ساعتی که می خواستیم در آن مخروبه ی وحشتناک بگذرانیم دور هم به خواندن قرآن و دعا و طلب آمرزش و ذکر خیر مشغول شدیم و همگی احساس رضایت و خرسندی بیشتری داشتیم.

البته رفتن به زیارت اهل قبور و سرخاک آنان رفتن در برخی روایت ها تأکید شده اما واجب نیست جدای از اینکه این نوشتار در مورد گورستان های متروکه است که معمولا بیرون از شهرها است و حتی خطر حمله ی سگ های ولگرد در آن جاها وجود دارد.

حتی الامکان از رفتن به این مقبره های مخوف و خصوصا زیرزمین دار، عذرخواهی نموده و با ذکر دلیل امتناع کنید. زیرا در آن زیرزمین ها جز شومی و ترس ارمغان دیگری تقدیم شما نمی گردد.

جایی که شارژ باتری موبایل و دوربین خیلی زود تمام می شود نشانه ای از وجود ارواح در نزدیکی شماست (بنا به تحقیقات علمی و تجربی در انگلستان).

مسأله ی دیگر بردن کودکان به این مکان ها فوق العاده کار نادرستی است زیرا کودکان تا یک سنی در مقابل اجنه ی کافر آسیب پذیر هستند و باید به بلوغی برسند. اجنه ی کافر بسیار سعی در آسیب رسانی به نوزادان و نوباوگان ادمی زاد دارند.

هنگام رفتن به این گورستان های متروک، اولین اتفاقی که می افتد شما دست فرزندتان را رها می کنید که کمی در این مکان به دویدن و بازی کردن مشغول شود و کنجکاوی بچه ها نسبت به اشیای جاسازی شده در میان شکاف ها زیاد است و دوست دارند برهر چیز نامشخص پا بگذارند و دست بزنند. کودکان وقتی به سنی بزرگتر برسند، آسیب دست موجودات غیر بشری به آنها کوتاه تر می شود.

این احتمال خیلی قوی است که برخی جادو و سحرها که در گورستان های متروکه است با یکی از شیاطین جن در ارتباط باشد. پس بدانید در گورستان قدیمی مأموران شر هم وجود دارند. پس نرفتن به این مکان ها عین دانایی است.

روش پیدا کردن محل طلسم :

اگر در منزل شک دارید که سحر وجود دارد یا خیر میتوانید با این عمل وجود سحر در منزل را متوجه شوید.

ابتدا وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید.دو رکعت نماز حاجت بخوانید و سپس نیت کنید که وجود سحر در منزل را به شما نمایان کند و باطل کند و بعد با صدای بلند طوری که صدای شما به تمام اتاق های منزل شنیده شود سوره تکویر را سه بار با معنی بخوانید

خواندن باید پشت سر هم باشد و هر بار که سوره تکویر را میخوانید پشت سر آن معنی آن را هم بخوانید.این عمل را باید سه بار پشت سر هم تکرار کنید یعنی اینکه سوره تکویر را سه بار پشت سر هم با معنی بخوانید.

اگر سحر در آن خانه باشد و موضع آن معلوم نباشد خداوند متعال آن سحر را ظاهر گرداند و اثرو شر آن را از اهل خانه دفع سازد

ذکات این عمل:

صد صلوات بعد از خواندن سوره ذکر کنید

مبلغ به اندازه چهار قرص نان بیرون ذکات دهید

خداوند در آیه 102 سوره بقره پرده از این کار زشت برداشته:

به نحوی که جادوگری را کار شیطان و دوستان شیطان و کار کسانی می داند که پیرو شیطان هستند و جادوگر را کافر می داند.

«وَ اتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلیَ مُلْکِ سُلَیْمَنَ وَ مَا کَفَرَ سُلَیْمَنُ وَ لَاکِنَّ الشَّیَطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَ مَا أُنزِلَ عَلیَ الْمَلَکَینْ ِ بِبَابِلَ هَرُوتَ وَ مَرُوتَ

وَ مَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتیَ یَقُولَا إِنَّمَا نحَْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَینْ َ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ وَ مَا هُم بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَ یَتَعَلَّمُونَ

مَا یَضُرُّهُمْ وَ لَا یَنفَعُهُمْ وَ لَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْترََئهُ مَا لَهُ فیِ الاَْخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ وَ لَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُون.»

و آنچه را که شیطان [صفت ]ها در سلطنت سلیمان خوانده [و درس گرفته ]بودند، پیروی کردند؛ و سلیمان کفر نورزید، لیکن آن شیطان [صفت ]ها به کفر گراییدند که به مردم سحر می آموختند؛ و [نیز از]آنچه بر آن دو فرشته، هاروت و ماروت، در بابِل فرو فرستاده شده بود [پیروی کردند]،

با اینکه آن دو [فرشته ]هیچ کس را تعلیم [سحر]نمی کردند مگر آنکه [قبلًا به او]می گفتند:«ما [وسیله ]آزمایشی [برای شما]هستیم، پس زنهار کافر نشوی.» و [لی ]آن ها از آن دو [فرشته ]چیز هایی می آموختند که به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند. هر چند بدون فرمان خدا نمی توانستند به وسیله آن به احدی زیان برسانند؛

و [خلاصه ]چیزی می آموختند که برایشان زیان داشت، و سودی بدیشان نمی رسانید؛ و قطعاً [یهودیان ]دریافته بودند که هر کس خریدار این [متاع ]باشد، در آخرت بهره ای ندارد. و که چه بد بود آنچه به جان خریدند- اگر می دانستند.

این آیه از سحر و جادوگری در میان مردم بابل سخن می گوید و شاید تنها آیه ای است که به تاثیر داشتن سحر اشاره می کند، آنجا که بیان می کند ساحران بین زن و شوهر جدایی می انداختند.

به همین دلیل برخی علما سحر بیان شده در این آیه را سحر موثر خوانده اند.

دعاهای مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم :

1. شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح از امیرالمونین علی(ع)نقل نموده است:

جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله،

قَالَ مُوسَیٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿سوره یونس، آیه٨١﴾

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ﴿سوره اعراف، آیه 118 ﴾»

2. از حضرت علی (ع)روایت شده است:

جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب ها پس از نماز و روز ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید:

بِسمِ الله وَ بِالله سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخِیکَ وَنَجْعَلُ لَکُمَا سُلْطَانًا فَلَا یَصِلُونَ إِلَیْکُمَا بِآیَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغَالِبُونَ ﴿سوره قصص،٣٥﴾

3. محمد بن مسلم از امام صادق(ع) نقل کرده است که فرمود:

جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَیٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ؛ وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿ سوره یونس، آیات82و ٨١﴾

أَأَنْتُمْ أَشَدُّ خَلْقًا أَمِ السَّمَاءُ ۚ بَنَاهَا ﴿سوره نازعات، آیه٢٧﴾ تا آخر آیات سوره نازعات.

در ادامه:

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ؛ وَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ؛ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ؛ رَبِّ مُوسَیٰ وَهَارُونَ ﴿سوره اعراف، آیات 118 تا 122﴾

4. خواندن این آیات از سوره اعراف نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است:

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَیٰ عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ؛ ﴿٥٤﴾

ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَةً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ ﴿٥٥﴾

وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِینَ ﴿٥٦﴾

حرز حضرت امیر المؤمنین علیه السّلام جهت حفظ و بُطلان سحر :

آن حضرت مى ‏نوشت این حرز را و بر بازوى راست مبارک خود مى ‏بست و آن این است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم اى ڪنوش (کنویش‏) اى کنوش ارہ شش عطیطسفیخ یا مظظرون قرتالیون ما و ماسوماس ما طیطسالوس خیطوس مسفقلس مساصعوس الطیعوس لطیفوس اقرطیعوش لطفیڪس هذا هذا وَ ما ڪُنْتَ بِجانِبِ الْغَرْبِیِّ إِذْ قَضَیْنا إِلى‏ مُوسَى الْأَمْرَ وَ ما ڪُنْتَ مِنَ الشَّاهِدِینَ اخْرُجْ بِقُدْرَهِ اللَّهِ مِنْهَا أَیُّهَا اللَّعِینُ بِقُوَّهِ (بِعِزَّهِ) رَبِّ الْعَالَمِینَ اخْرُجْ مِنْهَا وَ إِلَّا ڪُنْتَ مِنَ الْمَسْجُونِینَ اخْرُجْ مِنْها فَما یَڪُونُ لَڪَ أَنْ تَتَڪَبَّرَ فِیها فَاخْرُجْ‏ إِنَّڪَ مِنَ الصَّاغِرِینَ اخْرُجْ مِنْها مَذْؤُماً مَدْحُوراً مَلْعُوناً ڪَما لَعَنَّا أَصْحابَ السَّبْتِ وَ ڪانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا اخْرُجْ یَا ذَا الْمَخْزُونِ اخْرُجْ یَا سورا یَا سوراسور بِالاسْمِ الْمَخْزُونِ یا ططرون طرعون مراعون تَبَارَڪَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ باهیا شراهیا حَیّاً قَیُّوماً بِالاسْمِ الْمَڪْتُوبِ عَلَى جَبْهَهِ إِسْرَافِیلَ اطْرُدُوا عَنْ صَاحِبِ هَذَا الْڪِتَابِ ڪُلَّ جِنِّیٍّ وَ جِنِّیَّهٍ وَ شَیْطَانٍ وَ شَیْطَانَهٍ وَ تَابِعٍ وَ تَابِعَهٍ وَ سَاحِرٍ وَ سَاحِرَهٍ وَ غُولٍ وَ غُولَهٍ وَ ڪُلِّ مُتَعَبِّثٍ وَ عَابِثٍ یَعْبَثُ بِابْنِ آدَمَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ‏

با گلاب و زعفران و برکاغذ بی خط با رعایت شرایط عمومی نوشتن تعویذ بنویسید و به همراه داشته باشید.

حرز سریع التاثیر و عظیم برای ابطال اثر سحر و جادو

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اى كنوش (کنويش‏) اى كنوش اره شش عطيطسفيخ يا مظظرون قرتاليون ما و

ماسوماس ما طيطسالوس خيطوس مسفقلس مساصعوس الطيعوس لطيفوس اقرطيعوش لطفيكس هذا

هذا وَ ما كُنْتَ بِجانِبِ الْغَرْبِيِّ إِذْ قَضَيْنا إِلى‏ مُوسَى الْأَمْرَ وَ ما كُنْتَ مِنَ الشَّاهِدِينَ اخْرُجْ بِقُدْرَةِ اللَّهِ مِنْهَا أَيُّهَا

اللَّعِينُ بِقُوَّةِ (بِعِزَّةِ) رَبِّ الْعَالَمِينَ اخْرُجْ مِنْهَا وَ إِلَّا كُنْتَ مِنَ الْمَسْجُونِينَ اخْرُجْ مِنْها فَما يَكُونُ لَكَ أَنْ تَتَكَبَّرَ فِيها

فَاخْرُجْ‏ إِنَّكَ مِنَ الصَّاغِرِينَ اخْرُجْ مِنْها مَذْؤُماً مَدْحُوراً مَلْعُوناً كَما لَعَنَّا أَصْحابَ السَّبْتِ وَ كانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا

اخْرُجْ يَا ذَا الْمَخْزُونِ اخْرُجْ يَا سورا يَا سوراسور بِالاسْمِ الْمَخْزُونِ يا ططرون طرعون مراعون تَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ

الْخالِقِينَ باهيا شراهيا حَيّاً قَيُّوماً بِالاسْمِ الْمَكْتُوبِ عَلَى جَبْهَةِ إِسْرَافِيلَ اطْرُدُوا عَنْ صَاحِبِ هَذَا الْكِتَابِ كُلَّ

جِنِّيٍّ وَ جِنِّيَّةٍ وَ شَيْطَانٍ وَ شَيْطَانَةٍ وَ تَابِعٍ وَ تَابِعَةٍ وَ سَاحِرٍ وَ سَاحِرَةٍ وَ غُولٍ وَ غُولَةٍ وَ كُلِّ مُتَعَبِّثٍ وَ عَابِثٍ يَعْبَثُ

بِابْنِ آدَمَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ‏.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *