خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهایی قوی و مجرب برای کارگشایی و گره گشایی سریع الاجابه

دعاهایی قوی و مجرب برای کارگشایی و گره گشایی سریع الاجابه

دعاهایی قوی و مجرب برای کارگشایی و گره گشایی سریع الاجابه 

 

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای کارگشایی و گره گشایی و سریع الاجابه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله گره از کارتان باز می شود.

 

دعای گره گشایی کار,دعای گره گشایی مالی,دعای گره گشایی ,دعای گره گشایی ازدواج,دعای گره گشایی از مشکلات,دعای گره گشایی فروش خانه,دعای گره گشایی کارها,دعای گره گشایی از مشکل

 

دعاهای قوی کارگشایی و گره گشایی

 

دعای کارگشایی از امام سجاد (ع) 

امام سجاد(علیه السلام) در دعای 54 صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید :

« یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی .

آن گاه آیه الکرسی (آیه 255 سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید : «ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد … جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه می ترسند بترسم…».

 

 

دعا برای کارگشایی جوانان 

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب هر کس 2 بار صلوات بفرستد و الم نشرح و آیه الکرسی را هر کدام 2 بار بخواند و از انگشت کوچک تا بزرگ عقد کند (ببندد) البته تاثیر عجیبی خواهید دید. نیز برای گشایش کار آیه الکرسی بعد از هر نماز خوانده شود. سوره قدر 10 بار بعد از نماز صبح خوانده شود.

 

 

نماز گشایش کار از امام صادق (ع)

حضرت امام صادق (ع) می فرماید : چون کارها بر تو سخت گردد، در وقت زوال، دو رکعت نماز بگذار و در رکعت اوّل حمد و اخلاص را بخوان و سپس انا فتحنا لک فتحاً مبیناً را تا و ینصرک الله نصراً عزیراً را قرائت کن. در رکعت دوّم سوره فاتحه و اخلاص و الم نشرح را بخوان و این نماز به تجربه رسیده است.

 

دعای گشایش کار از سلمان فارسی

از جناب سلمان روایت است : هرکس 10 روز بعد از نماز صبح قبل از این که با کسی سخن بگوید دعای زیر را 10 مرتبه بخواند سپس سوره یاسین را بخواند هر حاجتی داشته باشد بی شک بر آورده می گردد و اگر روا نگردد بر من لعنت فرستد. به درستی که اسم اعظم الهی در این دعاست :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا قَدیمُ یا دائِمُ یا حَیُّ یا قیّوم یا فَردُ یا وَتر یا واحِدُ یا اَحد یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یولَد وَ لم یکن له کفواً اَحد و صلّی الله عَلی مُحمَدٍ وَ آله اجمعین بِرَحمَتِکَ یا ارحمَ الرّاحمین

 

 

دعای کارگشایی ,دعای کارگشایی امام حسین,دعای کارگشایی قوی و فوری,دعای کارگشایی چیست,دعای کارگشایی کار,دعاي كارگشايي قوي,دعای کارگشایی ,دعای کارگشایی و رزق و روزی

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *