خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی و سریع الاثر برای دفع چشم زخم مجرب

دعاهای قوی و سریع الاثر برای دفع چشم زخم مجرب

دعاهای قوی و سریع الاثر برای دفع چشم زخم مجرب


در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی و تجربه شده برای دفع چشم زخم قرار داده ایم تا از چشم زخم در امان باشید

دعای چشم زخم,دعای چشم زخم ,دعای چشم زخم وان یکاد,دعای چشم زخم چیست,دعای چشم زخم گنجهای معنوی,دعای چشم زخم آمنت بالله,دعای چشم زخم حرز امام جواد,دعای چشم زخم روی تخم مرغ 

 

دعای سریع الاثر برای چشم زخم 

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا ای صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهای مستجاب شده عافیت ده فلانی را از نفسهای جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم می تواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

پیشگیری را هم جدی بگیریم

 

دعای رفع چشم زخم در سوره ناس

برخی گفته‌اند که آیه «من شر حاسد اذا حسد»، شامل عائن یعنی کسی که با چشم آسیب می‌رساند نیز می‌شود ؛ زیرا چشم زخم گاه از حسادت نفسانی برمی خیزد. به این معنا که شخص هرگاه در دیگری نعمتی یافت و یا فراوانی نعمتی را مشاهده کرد از روی حسادت می‌کوشد تا آن نعمت از او سلب شود و با شور چشمی می‌کوشد تا آن را از میان بردارد.

 

دعای رفع چشم زخم

ممکن است به هر طریقی روزی ما هم چشم بخوریم. پیشوایان دینی برای رفع چشم زخم راهکارهای زیر را ارائه کرده اند :

خواندن دعاها از جمله دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) و «4 قل» یعنی سوره های کافرون، توحید، ناس و فلق همراه داشتن قرآن آیة الکرسی بخوانید و آن را در خانه نصب کند.
صدقه بدهید.
دعای حرز امام جواد علیه السلام را همراه داشته باشید.
پس از نماز صبح 50 آیه از قرآن را با صوت جهر و آشکار تلاوت نمایید.
استفاده از انگشتر 7جلال و عقیق یمنی

 

دعای برطرف شدن فوری چشم زخم 

از فضل بن عمر نقل است :

مردی از شیعیان نزد امام صادق علیه السلام آمد و از چشم زخمی که بر اهلش آمده شکایت کرد و گفت : شکم و بدن و سر خانواده ام درد کرده و تمامی شب فریاد می زنند و ما از صدای او درد می کشیم بر ما منت گذاشته تعویذی برای ما بیان کنید حضرتش فرمود زمانیکه نماز واجبت را خواندی دو دست خود را کاملا به سوی آسمان کن و با حالت خشوع کامل بگو :

أَعُوذُ بِجَلَالِکَ وَ قُدْرَتِکَ وَ بَهَائِکَ وَ سُلْطَانِکَ مِمَّا أَجِدُ یَا غَوْثِی‏ یَا اللَّهُ یَا غَوْثِی یَا رَسُولَ اللَّهِ یَا غَوْثِی یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ یَا غَوْثِی یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ أَغِثْنِی أَغِثْنِی

 

 

دعای دفع چشم زخم قوی,دعای دفع چشم زخم ,دعای دفع چشم زخم,دعای دفع چشم زخم آیت الله بهجت,دعای دفع چشم زخم روی تخم مرغ

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *