خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رونق در کاسبی و زیاد شدن مشتری

دعاهای مجرب برای رونق در کاسبی و زیاد شدن مشتری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای زیاد شدن مشتری و رونق در کاسبی قرار داده ایم افرادی ناراضی از کاسبی هستند به دلیل نداشتن مشتری استفاده نمایید ان شاءالله نتیجه بحش می باشد.

دعا زیاد شدن مشتری دکان,دعای زیاد شدن مشتری از غیب,دعای زیاد شدن مشتری دکان,دعای زیاد شدن مشتری ,دعای زیاد شدن مشتری مثل مورچه,دعای زیاد شدن مشتری ارایشگاه,دعای زیاد شدن مشتری,دعا برای زیاد شدن مشتری 

دعا برای رونق کاسبی

هر کس با ایمان سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

هر کس با ایمان این آیات را در روز پنج شنبه اول ماه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را شخص کاسب یا تاجر آن را در منزل خود یا دکان خود نگاه دارد رزق او و کاسبی او بسیار شود و برکت در اموال و کاسبی او به ظهور رسد

آیات ۲۸ و ۲۹ سوره حدید بر ای جذب مشتری

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ یُؤْتِکُمْ کِفْلَیْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَیَجْعَل لَّکُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ لِئَلَّا یَعْلَمَ أَهْلُ الْکِتَابِ أَلَّا یَقْدِرُونَ عَلَى شَیْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

 

دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب

براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگوید :

لا اله الا اللّه الملک الحق المبین .

دعای خاک مورچه برای زیاد شدن مشتری

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

دعا یا طلسمی برای جذب مشتری

سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند ،و اگر در هنگام طلوع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد و اگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، و اگر برای اصلاح بین دو نفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

 

دعای زیاد شدن مشتری

وقتی برای شروع کاری اقدام نمودید و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت و پیروزی در آن به کار بستید این دعا را فراموش نکرده و همواره با خود بگویید:

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَهِ.

 از امام صادق (ع) نقل شده اشت که این دعا برای افزایش رزق و مشتری کسب و کار بسیار مجرب است و می بایست حتمأ در موعد مقرر که هر روز پس از بامداد بوده و به تعداد معین که ده بار است، خوانده شود. در صورت فراموشی، بهتر است قضای آن را به جا آورده تا به خواست الهی به مقصود خود دست یابید. پس بخوانید :

« لااِلهَ اِلَّااللّهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه،لَهُ المُلکُ وَلَهُ الحَمدُ یُحیی وَیُمیتُ وَیُحیی وَهُوَ حَیُّ لایَموتُ بِیَدِهِ الخَیروَهُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر ».

 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *