خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعا برای دو طرفه کردن عشق فرد مورد علاقه

طلسم و دعا برای دو طرفه کردن عشق فرد مورد علاقه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای دوطرفه شدن عشق فرد مورد علاقه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله فرد مورد نظر عاشق شما خواهد شد.

دعای عشق یک طرفه به دو طرفه,دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه,دوطرفه شدن عشق فرد مورد علاقه,دعای عشق دوطرفه,دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه,دعای عاشق کردن سریع مرد 

طلسم عشق یکطرفه به دو طرفه

برای عاشق کردن شخص مورد نظر استفاده از طلسم تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه می باشد. این طلسم که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران روی ظرفی تمیز بنویسید سپس با آن شربت تهیه کنید و شربت را به خورد معشوق خود بدهید. امید است که خداوند بذر عشق را در دل فرد مورد نظر بکارد و محبت شما به دل وی بیفتد.

الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

 

دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه

اگر به فرد خاصی علاقه دارید و می خواهید این عشق در دل او نیز جوانه بزند دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز بنویسید و هنگام ملاقات با او این دعا را همراه خود داشته باشید تا با بیقراری شدید معشوقه خواسته خود برسید. (نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج)

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

 

طلسم عاشق کردن یک مرد 

از راه دور آیه ی زیر به آیه ی مودت مشهور است. نوین اطلس دات کام دریافته برای عاشق کردن یک مرد از راه دور اگر هر روز سوره ی یوسف را بخوانید و سپس ۳۰۳ مرتبه این آیه را تلاوت کنید به حاجت خود خواهید رسید. این دعا مرد مورد علاقه تان را چنان عاشق می کند که طلسم شما شود و هیچ وقت دیگر شما را ترک نکند.

یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله 

 

دعای عاشق کردن سریع مرد

برای اینکه بتوانید سریعا مردی را عاشق خود کنید در چنین شرایطی دعای عاشق کردن سریع مرد بسیار مجرب است. کافی است دعای عاشق کردن سریع مرد که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت مرد مورد نظر فوت کنید. تا با بیقراری معشوق وی را عاشق خود کنید.

« إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا »

 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *