خانه / دسته‌بندی نشده / دعای شکستن قفل طلسم و دعای باطل کردن و خنثی کردن طلسم

دعای شکستن قفل طلسم و دعای باطل کردن و خنثی کردن طلسم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای شکستن قفل طلسم و دعای باطل کردن و خنثی کردن طلسم قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله طلسمات باطل می شود .

دعای خنثی کردن اثر سحر و طلسم ,دعای قوی برای باطل کردن طلسم قوی,بهترین دعا و نسخه باطل کردن طلسم ,دعای قطعی و فوری باطل کردن طلسم , دعای باطل کردن طلسم بیکاری و پیدا کردن شغل مناسب فوری, دعای باطل کردن طلسم و دفع جن مجرب و سریع,شکستن طلسم درس نخواندن,شکستن طلسم,شکستن طلسم جدایی,شکستن طلسم وحشت,شکستن طلسم تنهایی,شکستن طلسم پولدار شدن,شکستن طلسم بی پولی,شکستن طلسم روغن گرگ

دعای شکستن قفل طلسم و دعای باطل کردن و خنثی کردن طلسم
دعای شکستن قفل طلسم و دعای باطل کردن و خنثی کردن طلسم

مجربترین راه برای شکستن طلسم 

تلاوت آیه هایی مشخص از قرآن و خواندن برخی نیایش ها که توسط پیامبر (ص) نوشته شده است، می باشد . راه دیگر استفاده از داروهایی است که قانوناً برای برخی موارد خاص تحت آزمایش تجویز می شوند . آنچه که حرام و غیرقانونی است استفاده از جادو برای شکستن این طلسم است، چون فقط از طریق شیاطین امکانپذیر خواهد بود.

حفاظت از خود در برابر سحر و جادو و طلسم با آیات قرآن : ایمان داشتن به خدا، پناه آوردن و توکل کردن به او می تواند شما را دربرابر جادو محافظت کند . همچنین ما باید کارهایی را انجام دهیدکه از منظر خداوند صحیح باشد و از گناهان دوری کنیم . برای این منظور می توانیم آیه ها و دعاهای زیر را بخوانیم : کسی که قبل از رفتن به خواب آیه ۲۵۵ سوره بقره را بخواند،خداوند برای او محافظی می فرستد که تا زمان بیدارشدنش، از او درمقابل شیاطین محافظت می کند . آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره بقره را تلاوت کنید و بگویید ، “ از شر شیطان رجیم به سوی خدا پناه می آورم.”جمله زیر را سه مرتبه تکرار کنید : “به نام خدا که ذکر او حفاظتی است در مقابل همه آسیب ها و گزند ها که در آسمان و زمین است . به حق او شنونده داناست.”

 

حرز و تعویذ از بین بردن سحر 

یا محمد براستی که جادو از قدیم بوده و چنان نیست که به چیزی ضرر زند جز به اجازه من پس هر کس دوست دارد از اهل عافیت از جادو باشد و به او ضرر نزند باید بخواند :

اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بهذالعود ثعبانا و ملقفها افک اهل الافکو مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحرا و بضر عامدا ” او غیر عامد اعامه او
لا اعلمه و اخافه او لا اخافه او لا فاقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذو یا ضارلی و لا شامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم.

پس هر زمانی که او اینها را بگوید او را نه سحر جادوگر جنی و نه انسی هر گز زیان نزند.

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *