خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ختم مجرب برای بازگشت معشوق در هفت روز سریع الاثر

دعا و ختم مجرب برای بازگشت معشوق در هفت روز سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و ختم مجرب برای بازگشت معشوق در هفت روز سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله معشوق بازگشت خواهد داشت و ان شاءالله به ازدواج خوب ختم خواهد شد . 

ختم دعای برگرداندن معشوق در هفت روز,ختم مجرب برگرداندن معشوق,ختم سریع الاجابه برگرداندن معشوق,بهترین ختم برای بازگشت معشوق,ختم مجرب دعای برگرداندن معشوق,ختم قوی و تضمینی جهت بازگشت معشوق,قوی ترین ختم مخصوص برگرداندن معشوق فوری,دعای برگرداندن معشوق از راه دور,دعای برگرداندن معشوق ,دعای برگرداندن معشوق با موکل,دعای برگرداندن معشوق فوری,دعای برگرداندن معشوق سریع,دعای برگرداندن معشوق در یک روز,دعای برگرداندن معشوق قوی,دعای برگرداندن معشوق با فلفل سیاه

دعا و ختم مجرب برای بازگشت معشوق در هفت روز سریع الاثر
دعا و ختم مجرب برای بازگشت معشوق در هفت روز سریع الاثر

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق  

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء » ابتداء صلوات بفرستد ، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد .سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد. مجرب است .

ختم بازگشت معشوق در هفت روز  

تا هفت شب و هر شب دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز هفت بار سوره شعرا را بخوانید و حتما هنگام تلاوت سوره شعرا تمیز باشید و وضو بگیرید و خالصانه سوره را تلاوت کنید و بعد هر بار خواندن سوره شعرا این دعا رو بخوانید .

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم

‹‹ اَللهُمَ لین لی قلب (نام معشوق) بن (نام مادر معشوق)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان ››

این نماز را تا یک هفته بخوانید حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه بخش است بستگی به حالات روحی شخص دارد (اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت)

زکات این عمل

به ازای هر شب به اندازه مبلغ دو قرص نان پول کنار بگذارید و روز آخر پول را به فقیری صدقه دهید . همان روز دورکعت نماز برای حضرت فاطمه زهرا بخوانید (اگر مرد هستید دو رکعت نماز برای حضرت علی(ع) بخوانید و بعد از نماز ۱۳۲ بار صلوات بفرستید .

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *