خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای تجربه شده و قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع التاثیر

دعاهای تجربه شده و قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع التاثیر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای تجربه شده و قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع التاثیر قرار داده ایم استفاده نمایید . ان شاءالله بخت دختر باز خواهد شد و ازدواج بسیار موفقی خواهد داشت  .

دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک,دعای مجرب بخت گشایی,دعای تضمینی ازدواج,دعای خوشبختی پس از ازدواج,دعای سعادتمند شدن در امر ازدواج,دعای ازدواج موفق,دعای موفق شدن در زندگی مشترک,دعا گشایش بخت دختر،دعا گشایش بخت پسر،دعا گشایش بخت سریع،دعا گشایش بخت بسته شده،دعا گشایش بخت فوری،دعا گشایش بخت در قران،دعا گشایش بخت پسران،دعا گشایش بخت قوی

دعاهای تجربه شده و قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع الاتاثیر
دعاهای تجربه شده و قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع التاثیر

دعای برای بخت گشایی و ازدواج 

در خصوص هر خواسته ای که در رابطه با ازدواج دارید که شامل رسیدن به شخص خاص برای ازدواج و نیز ازدواج موفق داشتن و رسیدن به سعادتمندی و نیک بختی در زندگی آینده و بعد از ازدواج و نیز مشکلاتی که در رابطه با بخت و بخت گشایی دارید این دعا بسیار بسیار مجرب میباشد و منسوب به امام جواد (ع) می باشد.

شرط مهم و تاثیر گذار بودن این دعا داشتن اذن استاد عامل و واقعی و نوشته شدن در ساعت سعد طالع شخص میباشد .

بسم الله الرحمن الرحیم 

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ. اللهم اشرح صدور بنات حواءو یا أولاد آدم اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی و یا زوجی اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه و یا الرجل الصالح التی تحبها و تحبه وترضى و ترضاه عنها الم ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک فانما بیدک لا علیک احد بیدک وصلی الله علی محمد وآله اجمعین.

 

دعای گشایش بخت از آیت الله بهجت 

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند : آیه « رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا » (سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانید . بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود : نماز جعفر طیار بخوانید و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخوانید و بعد به سجده بروید و تلاش کنید که حتما گریه کنید (هرچند کم) و همین که چشم شما را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهید. این کار را تا زمانی که حاجت شما روا شود انجام دهید.

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *