خانه / دسته‌بندی نشده / آیه های مجرب برای رسیدن به ثروت و رفع تنگدستی سریع الاثر

آیه های مجرب برای رسیدن به ثروت و رفع تنگدستی سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیه های مجرب برای رسیدن به ثروت و رفع تنگدستی سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله از فقر نجات خواهید یافت و به مال خواهید رسید.

آیه مجرب رفقع فقر,آیه قرآنی برای رهایی از فقر,آیه سریع الاجابه نجات از فقر,آیه قوی و تضمینی رفع فقر,آیه رفع فقر و تنگدستی,دعای رفع فقر فوری,دعاهای رفع فقر,دعای مجرب رفع فقر,دعای برای رفع فقر,دعا برای رفع فقر و نداری,دعا برای رفع فقر و بیماری,دعای رفع بیماری و فقر,دعای رسیدن به ثروت سریع,دعای رسیدن به ثروت بی پایان,دعای رسیدن به ثروت عظیم,دعای رسیدن به ثروت قارون,دعایی برای رسیدن به ثروت,دعای مخصوص رسیدن به ثروت,دعای برای رسیدن به ثروت

 

آیه های مجرب برای رسیدن به ثروت و رفع تنگدستی سریع الاثر
آیه های مجرب برای رسیدن به ثروت و رفع تنگدستی سریع الاثر

مجربترین آیات برای رفع فقر و تنگدستی و رسیدن به ثروت 

جهت رفع فقر هر بامداد «آیه ۶۸ یس» را قرائت کند

وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ ۖ أَفَلَا یَعْقِلُونَ 

ترجمه آیه فوق :

و ما هر کس را عمر دراز دهیم (به پیری) در خلقتش تغییر دهیم. آیا (در این کار) تعقل نمی‌کنند (که اگر عمر به دست طبیعت بود پس از کمال به نقصان باز نمی‌گشت).

نکته های آیه :

در آیات قبل خداوند فرمود : اگر بخواهیم چشم را نابینا و قیافه‌ها را دگرگون مى‌کنیم ؛ این آیه نمونه‌اى از این دگرگونى را در مورد سالمندان بیان مى‌کند.

« نُنَکِّسْهُ » از « تنکیس» به معناى واژگون کردن و مراد از آن بازگشت انسان به حالت کودکى است. علمش به جهل و فراموشى تبدیل مى‌شود، قدرتش رو به ضعف مى‌رود و سعه‌ى صدرش به زود رنجى مى‌رسد، حسّاسیتش زیاد و اشکش روان مى‌شود.

پیام های آیه :

۱- عمر به دست خداست. « نُعَمِّرْهُ » 

۲- سنّت خداوند بر آن است که پیرى همراه با شکستگى باشد. « نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ » گرچه آثار عمر طولانى به دست خداست. آن جا که خداوند اراده کند، افرادى مثل نوح و مهدى علیهما السلام عمر طولانى مى‌کنند و شکسته هم نمى‌شوند.

۴- انسان هم باید به فکر از دست رفتن نعمت‌ها باشد. « لَطَمَسْنا، مسخنا» و هم به فکر ضعیف شدن آنها. « نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ أَ فَلا یَعْقِلُونَ » 

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *