خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران سریع الاثر

دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله محبت دیگران به سمت شما بیشتر خواهد شد . 

ذکر و دعای مخصوص رفع بی خوابی و جلب دوستی و محبت دیگران,دعای رفع بی خوابی,دعای برطرف شدن کم خوابی,دعای درمان بی خوابی,دعای جلب محبت و دوستی دیگران,دعای جلب مهر و محبت جمیع خلایق ,دعای رفع بی خوابی حضرت زهرا,دعای رفع بی خوابی ,دعای رفع بی خوابی کودک, دعای رفع بی خوابی حضرت زهرا,دعای رفع بی خوابی ,دعای رفع بی خوابی کودک,دعا برای رفع بی خوابی  

دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران سریع الاثر
دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران سریع الاثر

ذکر برای رفع بیخوابی و جلب محبت دیگران  

با توکل به خدا و با اخلاص به نیت رفع بی خوابی و خیالات، ایه شریفه زیر را به تعداد ۳۶ مرتبه بخواند.

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ

دعا برای جلب دوستی و محبت دیگران

برای جلب دوستی و محبت دعای زیر را که سلطان عصر خود معروف است با توکل به خدا ،هر روز پس از نماز صبح بخواند که مجرب است .

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُر رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِین  

دعا برای جلب محبت قوی و جلب توجه دیگران به خود 

برای جلب محبت قوی اگر سوره ی یوسف را بنویسید و سه روز در خانه نگه دارید و بعد از سه روز آن را در بیرون خانه دفن کنید نزد هر شخصی محبوب و عزیز خواهید شد و محبت هر شخصی را که می خواهید به خود جلب می کنید. این دعای جلب محبت بسیار قوی است و خیلی زود به نتیجه می رسد.

اگر تنها هستید و هیچ کس به شما توجه نمی کند برای جلب توجه دیگران به خود دعای زیر را هر روز در وقت اذان صبح ۷ مرتبه بخوانید و از خدا بخواهید دیگران توجه بیشتری به شما داشته باشند ان شاءالله خدای متعال دعای شما را مستجاب خواهد کرد.

ثُمَّ کَانَ مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ وَتَوَاصَوْا بِالْمَرْحَمَهِ

دعا برای نرم شدن دل دیگران و جلب محبت از راه دور

اگر فردی با شما بدخلقی می کند و نسبت به شما سنگدل است دعا برای نرم شدن دل زیر را به هر چیز شیرینی بخوانید و کاری کنید از او بخورد. این عمل را روزی یک بار ترجیحا به هنگام غروب آفتاب و در وقت اذان انجام دهید.

أَوْ إِطْعَامٌ فِی یَوْمٍ ذِی مَسْغَبَهٍ *یَتِیماً ذَا مَقْرَبَهٍ *أَوْ مِسْکِیناً ذَا مَتْرَبَهٍ

برای جلب محبت فردی که از شما دور است نیز دعای زیر کاربرد فراوان دارد. اسم فرد را روی پارچه ای بنویسید و این دعا را ۳ بار به ان بخوانید و پارچه را در هر وعده نماز که می خوانید به مچ دست خود ببندید. این دعا برای جلب محبت از راه دور بسیار مجرب است.

الساعی على الأرمله والیتیم کالقائم الذی لا یفتر ، والصائم الذی لا یفطر  

 

برگررفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *