خانه / دعا / دعای اسالک من خیر کتاب قد خلا و اعوذ بک من شر کتاب قد خلا با معنی

دعای اسالک من خیر کتاب قد خلا و اعوذ بک من شر کتاب قد خلا با معنی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای اسالک من خیر کتاب قد خلا و اعوذ بک من شر کتاب قد خلا با معنی را قرار دادیم . دعای عظیم الشان فوق بخشی از دعای 54 صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) می باشد برای رفع غم و اندوه . متن فراز پنجم دعای 54 صحیفه سجادیه با ترجمه فارسی را قرار دادیم . سایت دعاگو …

 

دعای اسالک من خیر کتاب قد خلا و اعوذ بک من شر کتاب قد خلا با معنی

ترجمه دعای اسالک من خیر کتاب,دعای قد خلا و اعوذ بک,دعای من شر کتاب قد خلا,فراز 5 دعای 54 صحیفه سجادیه,معنی و ترجمه بخش پنجم دعای 54 صحیفه سجادیه

دعای اسالک من خیر کتاب قد خلا و اعوذ بک من شر کتاب قد خلا با معنی

(5) أَسْأَلُكَ مِنْ خَیرِ كِتَابٍ قَدْ خَلَا، وَ أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ كِتَابٍ قَدْ خَلَا، أَسْأَلُكَ خَوْفَ الْعَابِدِینَ لَكَ، وَ عِبَادَةَ الْخَاشِعِینَ لَكَ، وَ یقِینَ الْمُتَوَكِّلِینَ عَلَیكَ، وَ تَوَكُّلَ الْمُؤْمِنِینَ عَلَیكَ.

از تو می‌ خواهم نیكى آنچه (درباره من) نوشته شده و گذشته، و به تو پناه می‌ برم از بدى آنچه نوشته شده و گذشته (مقدّر گشته) از تو می‌ خواهم ترس عبادت كنندگان و پرستش فروتنان مر تو را و یقین و باور اعتماد كنندگان بر تو را، و توكّل و اعتمادى را كه مؤمنین بر تو دارند (می‌ خواهم توفیقم دهى تا رفتارم در درگاهت مانند عبادت كنندگان و فروتنان و اعتماد كنندگان و مؤمنین باشد، حضرت امام محمّد باقر ـ علیه السّلام ـ فرموده: رسول خدا ـ صلّى الله علیه و آله ـ را در یكى از سفرهایش سوارانى ملاقات نمودند و گفتند: السّلام علیك یا رسول الله «درود بر تو اى رسول خدا» حضرت فرمود: شما كیستید؟
گفتند: یا رسول الله ما ایمان آورندگانیم، حضرت فرمود: حقیقت «اصل و پایه» ایمانتان چیست؟
گفتند: رضا و خشنودى به قضاء و حكم خدا، و تفویض و باز گذاشتن «كارها را» به خدا، و فرمانبرى از امر و فرمان خدا، رسول خدا فرمود: دانایان با حكمت «كه حقیقت هر چیز را دانسته و درستكارند» نزدیك است كه بر اثر حكمت پیغمبران باشند «اگر چه پیغمبر نیستند» اگر شما راستگویانید نسازید چیزى «ساختمانى» را كه در آن نمی‌ مانید، و گرد نیاورید چیزى را كه نمی‌ خورید، و از خدایی كه به‌ سوی او باز می‌ گردید بترسید).

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *