خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی برای افزایش محبت بین زن و شوهر تضمینی

دعاهای قوی برای افزایش محبت بین زن و شوهر تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی برای افزایش محبت بین زن و شوهر تضمینی قرار داده استفاده نمایید ان شاءالله محبت بین آنها زیاد می شود . 

دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر خوردنی,دعای محبت زن و شوهر در قران,دعای محبت زن و شوهر فوری,دعای محبت زن و شوهر اهل سنت,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعای محبت زن و شوهر در بالش,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر ,دعای افزایش محبت میان زن و شوهر,دعا جهت افزایش محبت زن و شوهر,دعای مجرب برای افزایش محبت زن و شوهر,دعای افزایش محبت زن به شوهرش,دعای افزایش محبت زن نسبت به شوهر

دعاهای قوی برای افزایش محبت بین زن و شوهر تضمینی
دعاهای قوی برای افزایش محبت بین زن و شوهر تضمینی

دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر 

دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر را دو بار قبل از نماز صبح و پنج مرتبه بعد از آن قرائت کنید و حتماً بین خواندن فاصله ای نباشد . دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر برای آشتی هم استفاده می شود و اگر دعایی را که ما در این مطلب تحت عنوان دعای محبت سریع الاجابه آورده ایم را با دعای زیر همزمان بکار ببرید بسیار قویتر می شود .
« بسم الله الرحمن الرحيم إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى كَلِيمُ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِيبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا » 

دعای محبت برای افزایش مهر زن و شوهر 

هر گاه زنی که شوهرش از او راضی نیست این آیه را بر شیرینی بخواند و بدمد و به شوهرش بدهد تا بخورد ان شاءالله شوهرش با او مهربان خواهد شد .

ومِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ . آیه ۱۶۵ سوره بقره

دعای محبت بین زن و شوهر 

دعای محبت بین زن و شوهر از دعاهای بسیار قوی است که مهر و محبت بین زن و شوهر را تحکیم می کند . دعای محبت بین زن و شوهر برای جلب محبت تاثیر فراوانی دارد که کمک می کند تا هرگونه قهر و کدورت و دلخوری از بین برود و به آشتی و محبت شود . دعای محبت بین زن و شوهر را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخوانید و بدمید و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخورانید .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا . 

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *